koudbloeden en wedstrijden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

STELLAlover

Berichten: 796
Geregistreerd: 03-02-03

koudbloeden en wedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-03 16:10

Hallo allemaal !
Ik heb een hele lieven clydesdale merrie, die best leuk begint te lopen . Nou lijkt het me wel grappig om eens aan een dressuurwedstrijdje mee te doen (springen heeft geen zin, kan ze niet Haha! ). Ik heb alleen van verschillende mensen gehoord dat dit niet zo veel zin heeft, omdat koudbloeden niet geaccepteerd worden door de jury. Volgens hun kan een koudbloed nog zo mooi lopen, maar zul je er nooit ver mee komen.
Hebben jullie hier ervaring mee? Ik weet dat er bij de pony's nog wel eens haflingers enzo meedoen, maar lopen er ook koudbloeden (bijv friezen Verward ) bij de paarden? En is het voor hun echt zoveel moeilijker om een paar winstpunten bij elkaar te krijgen dan voor warmbloeden Verward ?
Groetjes Betty.


STELLAlover

Berichten: 796
Geregistreerd: 03-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-03 19:22

Hartstikke bedankt voor al jullie reacties! Jullie hebben mij helemaal overtuigd dat het zeker de moeite waard is om het eens te proberen! Eerst ga ik nog ff dooroefenen en wat meer conditie opbouwen, en dan van de zomer toch maar eens verder gaan informeren! Als het er van komt, zal ik verslag doen!!!
Groetjes Bety.

STELLAlover

Berichten: 796
Geregistreerd: 03-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-03 17:12

Stella begint al heel netjes te lopen, maar ik weet niet zeker of ze er nu al helemaal klaar voor is. Ik ga proberen een goede instructuur te vinden en dan toch maar eens een startkaart aanvragen enzo. Het lijkt me echt cool om met zo'n knol tussen alle opgetutte kwpners te lopen!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 50 bezoekers