welke bodyprotector? sgw

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Merel Blom

Berichten: 1317
Geregistreerd: 21-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 10:56

Ik draag hem altijd onder mijn tenue. Dus ze zien niet wat voor een het is. Ze vragen soms wel: Mevrouw Blom(streng) Haha! Heeft u voor deze speciale gelegenheid wel een bodyprotector aangetrokken? Haha! Haha, grappenmakers..

Kortom: ze zien het niet, geen idee wat moet, maar draag zelf voor mijn eigen veiligheid een klasse 3. Wil dit jaar graag Z crossen en de een ster in, en als ik dan een paard van 600KG op me krijg ben ik nie blij ( sowiso nie Lips are sealed )

Haha!


Merel Blom

Berichten: 1317
Geregistreerd: 21-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 13:26

gomir"]
Ik heb zelf een klasse drie, maar BETA 2 is ook toegestaan! Die is ook veilig genoeg hoor, alleen de drie is net iets sterker *LOL* (doet me weer denken aan een verhaal van merel haar zus, daarbij probeerden ze de bodyprotector open te knippen met een schaar...Bloos Gaat niet lukken hoor... )

[quote="merel blom schreef:
Ik draag hem altijd onder mijn tenue. Dus ze zien niet wat voor een het is. Ze vragen soms wel: Mevrouw Blom(streng) Heeft u voor deze speciale gelegenheid wel een bodyprotector aangetrokken? Haha, grappenmakers..



Dat hebben ze mij ook al een keer gevraagd, alleen ik ben niet zo beroemd/berucht als Merel dus bij mij bleef het bij mevrouw Haha!
[/quote]

Haha, ja, Berucht is het wel hoor... Koe

Maarre: mijn zus heeft toch wel weer een beetje haar leven te danken aan een goede cap+bodyprotector...

Haha!


Merel Blom

Berichten: 1317
Geregistreerd: 21-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 14:19

germie schreef:
Zeg, merel wat voor 1 heb jij? Ik heb het idee dat iedereen altijd kan zien als ik dat ding aan heb. Heb hem nog maar 1 keer gebruikt. Maar het kan ook bij mij tussen de oren zitten (niemand die wat gezegd had hoor). Ik vind mezelf zo dik lijken in dat ding. Ook al heb ik er een jas overheen.


Uhm: een uit engeland.. Zonder schouders enz. Maar heb een grote trui aan in de cross, dus misschien zien ze het daarom niet.

Haha!

Merel Blom

Berichten: 1317
Geregistreerd: 21-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 14:38

chantal_cs schreef:
Ik heb de bodyprotector altijd over mijn tenue heen, en sja je lijkt er inderdaad wel wat dikker door, maar ja iedereen moet zo'n ding aan!
Ik heb trouwens Beta 3 en denk als je een nieuwe koopt dat je ook het beste een Beta 3 kunt kopen!


ja, maar over je tenue heen wordt je bodyprotector super vies!

Haha!

Merel Blom

Berichten: 1317
Geregistreerd: 21-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 15:17

haha, echt een coole prijs. Hoop hem alleen nooit te winnen Haha! Haha!

Maarre: wassen hoeft dus bij mij eigenlijk nooit, zit onder een trui. En daaronder weer een t-shirt..

K heb echt zo'n onwijze zin weer te crossen!! Clown

Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 bezoekers