indoor cross Lisse

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

indoor cross Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-03 15:26

wie gaat daar aan meedoen?!heb vandaag een uitnodiging gehad. het is op zat 29 en zon 30 maart bij LR St. Hubertus en PC Poeleway

2 rubrieken:
laag(50-60)
hoog(70-80)

je mag 2x, je moet wel dezelfde hoogte hebben!
dit is een cross voor beginnende crossruiters!
de cross wordt gebouwd in de 2 rijbakken van het Ruitercentrum!
naja meer info, moet je me maar ff pb sturen! aangezien ik het programma heb ontvangen
dit is overigens voor paarden en pony's

naja ik doe in ieder geval niet mee, maarja misschien dat jullie het leuk vinden!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."



Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-03 19:25

ja ze gebruiken allebei de binnenbakken! weet ook niet hoe, want de doorgang is vreselijk smal!
ik reed er altijd met indoor Lisse(springen)
alleen tegenwoordig kom ik er niet meer! het is ff te ver voor mij, ik kom alleen met de cross, in het keukenhofbos ofzo!

enne fitzroy, het staat idd in de titel: Lisse hihi

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-03 22:25

KimS schreef:
hey
waar ergens is Lisse? (sorry! Bloos )
xxx



ehhhhh aan het eind van Noord-Holland ergens! of is het zeker al Zuid-Holland?!naja op die grens ergens! dus wel een beetje ver voor jou!

en fitzroy, maakt niet uit hoor Tong uitsteken oh zo'n dunne doorgang is nix voor mijn pony! 2 jaar geleden ofzo deed ik mee met indoor springen daar! nou d8 maar niet dat tobias door die doorgang ging Lips are sealed echt niet en ook op Indoor Barneveld wilde die er niet door! dus telkens afstappen! Schijnheilig ook lekker iri! maarja dan willen de mensen helpen, dan pakken ze hem en dan zet ie hem in de achteruit en gaat ie steigeren,
maar ik ben de enige op de vereniging die die uitnodiging krijgt, kom net van les en heb hem daar opgehangen! helaas hebben wij geen actieve sgw ruiters meer
ik geloof dat ik nog de enige ben! 2 zijn nu al 18 en die reden sgw
eentje heeft een nieuwe jonge pony
eentje heeft ook een nieuwe
dusja blijf ik alleen over, alleen ik heb het dus niet zo op lisse! en om nu 80 cm te gana springen terwijl ik M ga starten Haha! zou wel kunnen voor het vertrouwen van me paardje!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-02-03 01:18

zijn jullie wel is bij indoor SGW geweest in Nijkerk?! daar ben ik een x wezen kijken bij 2 clubgenootjes(al dik4 jaar terug) zo dat was echt gaaf!!!! vet mooi gewoon! ik geloof neit echt dat Lisse toppie is hoor! indoor Lisse(springen) noemen ze ook al heel wat, maar tis gewoon een wedstrijdje! mare ik ga denk ik alleen het dijkgatbos doen, en misschien daarvoor nog een crossje!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-02-03 13:07

Chrissie"]
[quote="reddytobias schreef:
zijn jullie wel is bij indoor SGW geweest in Nijkerk?!


je bedoelt vast niet die nijkerk hier in friesland he

ik heb lisse even opgezocht, woon in dokkum (bovenin friesland) dus dat is echt te ver weg
vet balen dat al die sgw's zo ver weg zijn!
[/quote]


nee niet die in friesland Tong uitsteken idd Lisse is voor mij al ver en ik woon bij de afsluitdijk in NH, dus dat zou voor jou zeker 45 minuten meer kosten!
ligt dokkum ook vlakbij witmarsum en lollum?! Haha!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-02-03 18:28

ja dijkgtabos is voor mij 3 minuten haha
Roden: d8 dat dat ook wel lang was, naja toen sliep ik en toen ging de reis snel
Ede: wel een klote eind
net als Gorssel
Lisse is dik een uur

enne sorry maar ik wist ff niet waar Dokkum lag! ja Lollum enz weet ik wel! dus dan wordt het voor jou nog verder! dus ik ga voor het dijkgtabos en misschien wil ik wel naar Ede ofzo!, verder zie ik wel hoor!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-02-03 14:06

RockyLover schreef:
Als ik weet wanneer het is kom ik wel even kijken, ik fiets er ong. 20 minuutjes over vanaf mijn huis. (ik woon in Hillegom, dat ligt naast Lisse) Waar is het precies? Bij die pensionstal zeker? Waar weleens vaker wedstrijden zijn?


ja volgens mij daar! ieder geval heb je daar ook buitenstallen en 2 binnenbakken en er ligt nog een buitenbak!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-03 18:32

he wat grappig!!!! ik heb ook nog foto's van lisse van het NH kampioenschap toen ik kampioen werd!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 64 bezoekers