bokkers in actie tegen 10 wp regeling!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 20:41

Whaaaaaaaaa zijn ze gek geworden, dan moet ik zometeen 10 punten halen met mijn "leenpony" om uberhaupt met Piropo te kunnen starten

Interesse in Doma Vaquera en/of het rijden met een Garrocha, of dressuurmatige begeleiding? stuur even een pbtje of een mailtje



cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 21:38

Kijk voor beide is wat te zeggen, maar niet iedereen is in het rijke bezit van een trailer en een auto die dat kan trekken, en dat is ook zeker nodig wanneer je in een uithoek van Nederland woont, verder is niet iedereen zijn knip zo rijkelijk gevuld.... Toch worden veel mensen nu verplicht extra uit te gaan geven omdat er meer gestart moet worden.
En als de jury je nu de punten geeft zal die je ook wel de 5x extra geven dus gaat het niveau dan omhoog? het lijkt me eerder een makkelijke bron van inkomsten.
Dan kan je toch beter wat aan het jureren doen? Dat er zoveel ruiters in de M of Z lopen die er niet thuis horen is dan toch eigenlijk een direct gevolg van minder goed jureren of niet Verward

Interesse in Doma Vaquera en/of het rijden met een Garrocha, of dressuurmatige begeleiding? stuur even een pbtje of een mailtje

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 13:50

Fitzroy"]
[quote="Lielle schreef:
nee, juryleden opvoeden! Daar zit volgens mij de kernfout, iemand die niet nageeflijk kan rijden mag nooit een wp in het B krijgen, en dat gebeurt bij bosjes.


Treft dat even Lielle, ik moet vanavond toevallig weer op heropvoedingscursus Knipoog
Overigens, ik vermoed dat dat met name de oudere juryleden zijn want wij hebben toch expliciet te horen gekregen dat een niet nageeflijk paard geen wp kan krijgen in de B.
[/quote]

Weet ik niet Fitzroy, ik schrijf wel eens bij een M/Z jury, geen jonkie in ieder geval Haha! als je hem af en toe hoort over de combinaties die hij moet jureren, hij vindt het heel triest en idd sommige zijn ook om te huilen, maar diezelfde ruiters/amazones hebben een week daarvoor met diezelfde proef een dikke winstpunt gekregen en niet omdat hun proef toen beter was hoor, dan is er toch iets niet goed met het jureren over het algemeen? dit zou toch landelijk gelijk getrokken moeten worden als dat al mogelijk zou zijn.

Plus dat het aanbod aan startplaatsen ook wel eens verhoogd mag worden dan, ik moet me nu al opgeven voor wedstrijden in maart en april, dat is toch van de zotte, kan je nagaan hoe het straks is als iedereen extra moet gaan starten Verward

Interesse in Doma Vaquera en/of het rijden met een Garrocha, of dressuurmatige begeleiding? stuur even een pbtje of een mailtje


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 bezoekers