is er nou wel of niet RHINO?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

is er nou wel of niet RHINO?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-03 21:35

moet eigenlijk morgen starten,en de 1 zegt niet gaan en de ander zegt van wel,had valkenbos gebeld en ze zeggen dat het gewoon doorgaat en dat het nog niet in de buurt is en spookverhalen zijn.
De veearts waar ik werk gebeld en die zegt dat het het hele jaar aanwezig is en dat je altijd kans op besmetting maakt,maar zich lang niet altijd uit of slechts in een verkoudheid en hij zei dat de besmettingsfactor heel miniem is.

Maar waarland en spijkerboor en een paar andere zeggen toch ook niet zomaar een wedstrijd af zou je zeggen,ze zeggen dat kossack stud besmet is daar woon ik z'on 40 minuten vanaf en de wedstrijd is bij mij 5a 6 minuten vandaan.

Dus anderzijds heb ik zoiets van al ga ik niet en de manege word toch besmet is dat heel dicht bij mij en is de kans dat ik het dat toch nog krijg op stal.

Weet echt niet wat te doen,heeft iemand echte betrouwbare info over waar het heerst dus niet van horen zeggen.
Ik heb wel een merrie namelijk op stal die drachtig is.
Nuv weet jij misschien wat?

weet echt niet wat ik moet doen aan de ene kant geen risico nemen aan de andere kant zou je dan eigenlijk nooit van je pad af kunnen Frusty weet het niet meer Verdrietig

Nuv

Berichten: 1127
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: hh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-03 21:56

Ik zeg: Gewoon starten.
Ik weet ook van Bokt dat er rhino in de Beemster heerst, maar daar zitten wij vrij ver vandaan. Ik ga in ieder geval wel, maar voor mij maakt het toch al niet uit, omdat alle ruiters bij ons in de bak inrijden. Dan loop je het risico toch al en kan je dus net zo goed starten. Ieder jaar doen er van die Rhino verhalen de ronde, en het is ook een hele erge ziekte, maar al die spookverhalen vind ik ook overdreven. Andere jaren was het ook zeker aanwezig, en werd er veel minder ophef over gemaakt.
Ik denk dat het wel losloopt.

Merel Blom

Berichten: 1317
Geregistreerd: 21-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-03 22:48

Ik heb gehoord dat een heel groot deel spookverhalen zijn. en dat waar het echt geconstateerd is het helemaal potdicht zit. Ik ga dus morgen ook gewoon op concours.