Hoe verbaas je jezelf?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Hoe verbaas je jezelf?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-03 19:37

Nou 't is mij gelukt. Ik had vandaag m'n 2e onderlinge selectiewedstrijd voor de clubkampioenschappen.

Ik ging rustig aan warmrijden. Kasmier was heel erg irri en pruttelig bezig. Been, wat is dat? Bochtjes, wat is dat? Grrr.... Frusty

Op een gegeven moment was hij 't niet eens met mijn beendruk en sprong boos aan in galop, ik heb nog nooit zo lekker gezeten, maar ik kreeg hem bijna niet meer terug. Kasmier was de hele tijd sterk en tsja, gewoon etterig.

M'n proef was gewoon k*t. Vond ik dan, men vond dat 't op zich meeviel, maar ik heb er nog nooit zo beroerd op gezeten volgens mij. Hij was supersterk, kreeg 'em bijna niet uit de galop, moest hem op de E-B-E en de B-E-B grote volte bijna omtrekken om de grootte van de volte nog enigzins normaal te houden. Halsstrekken heb ik laten zitten, want hij werd rennerig. Gebroken lijn was beroerd, hij versnelde de eerste keer naar middendraf, meneer dacht dat het de diagonaal voor middendraf was denk ik... Hij was gewoon de hele proef alleen maar sterk, moest hem echt met hele flinke teugeldruk proberen terug te rijden, want zitten werkte echt voor geen meter... blegghhh...

Kortom ik was zo pissed! Maar ja hoe raar kan een jury uit de hoek komen? 156 punten Verward Ik had geen prijs, maar volgens mij (voor zover ik 't heb kunnen volgen van opmerkingen) was ik 4e. Heel weird.

Ik had gewoon een 5 voor m'n halsstrekken, ik heb helemaal geen halsstrekken gedaan Verward Maar ja, wel weer een winstpunt... maar geen lekkere winstpunt... 't voelt niet als goed gereden aan.

Tsja, het blijft een vage jurysport....

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 19:51

haha, ja als je vindt dat je er absoluut een verdient, heb je er geen een en andersom ook. Ik heb het ook weleens gehad dat ik bij me zelf dacht van 'pardon?'... Maar ja, telt wel mee haha.

Chippy

Berichten: 129
Geregistreerd: 13-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 20:01

Misschien vonden ze wel dat je hem heel goed hebt ingehouden ? Tong uitsteken

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 20:07

oh naja toch een beetje geluk danmaar
ik had het ook hoor, spring nog maar net M en mijn laatste wedstrijd reed tobias zo verschrikkelijk! was ook deels mijn fout hoor maar tobias liep niet lekker en normaal moet ik hem lekker rijden wil ik ene beetje goed springen, maar viel me alles mee, we hadden slechts 1 balkje en toch dat ene wp gepakt! terwijl zo slecht ging, we werde nog 2e ook! voelde me er ook niet echt super mee, maarja! nu mag ik toch echt Z starten

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-03 23:26

Tsja, waardering voor m'n inhouden mogen ze wel hebben ja, dat heb ik toch de hele tijd netjes geprobeerd vol te houden Haha! Maar ik snap er nog steeds geen bal van... Verward

Homiafortuna

Berichten: 1983
Geregistreerd: 27-07-02
Woonplaats: Langelille

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 00:56

Het vervelende van zo'n winstpunt is dat het inderdaad meetelt en voor je het weet zit je aan je max en moet je over, terwijl je er eigenlijk nog niet klaar voor bent.

masja

Berichten: 4026
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Melderslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 02:20

Hihi, gefeliciteerd Marjolein!! Zoeper!! Op naar de volgende. Je kan leuk rijden en Kas kan het ook dus niet bang zijn en hop op voor landelijk!! Masja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 10:06

Prima gedaan!! Gefeliciterd Party!!

Mer1980

Berichten: 18832
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 12:29

Ik zei toch dat er maar 2 echte fouten in je proef zaten. Voor t oog zag het er redelijk uit. En de jury zal je wel een leuke combi hebben gevonden. Haha!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 12:44

Maar dit zijn toch geen officiele punten?

Mer1980

Berichten: 18832
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 19:22

Jurga schreef:
Maar dit zijn toch geen officiele punten?


nee

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 19:48

Mayo even onder de naam van Dorinepien...

Nope het zijn geen officiele punten, het is voor onderling, dus het word puur door de club bijgehouden...

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 14:30

Zo dat gaat lekker meis!wanneer ga je landelijk starten????????
Zijn er nog foto's gemaakt?
Wanneer start je weer dan kom ik je aanmoedigen.

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-03 19:50

Ik heb sowieso 23 februari weer onderlinge selectiewedstrijd, de laatste voor de finale.

M'n startkaart is in aanvraag, dus het is even afwachten wanneer ik echt kan gaan starten.

Er is wel gefilmd, misschien dat ik kan proberen er still's van te maken...