3 seizoenen zelfde klasse?

Moderators: Dyonne, Apple, Coby, petraaken, SayaJones, A_nouk, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

3 seizoenen zelfde klasse?

Ja, moet kunnen
27 (79%)
nee, te lang
7 (20%)
nee, te kort
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 34

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 17:43

minder dan 4,5 gemiddeld (L1-M2 < 117 punten): 1 verliespunt
minder dan 4 gemiddeld (L1-M2 < 104 punten): 2 verliespunt
minder dan 3,5 gemiddeld (L1-M2 < 91 punten): 3 verliespunt

Verliespunten worden afgetrokken van je winstpunten en daarna worden ze negatief. Bij een stand van -5 (dacht ik) moet je degraderen.
In het B kun je dus geen verliespunten halen, in het L1 kun je maximaal L1 + 0 worden, degradatie is niet mogelijk.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 18:21

nou, mijn laagterecord staat op 93 (oude proeven = net iets meer dan 4,5 gemiddeld). Trammelant was panisch voor de varkennschuur achter de juryauto en kwam niet voorbij B-E. In het M2 haal je dan echt niet veel punten meer! Vorig jaar heb ik met Pablo die strontvervelend was (bokken, steigeren, echt zwaar in verzet) 127 punten gehaald in het L2, halverwege heb ik hem eens flink aangepakt en de proef maar afgeschreven. Grappig genoeg gingen daarna mijn punten omhoog *LOL*

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 13:01

Renske, minder dan 45% is een 1 verliespunt, en 45 % van 260 is 117 punten. En jouw clubgenote heeft zelfs 2 verliespunten, op grond van artikel 125 lid 4. Zie hieronder.

Artikel 125 - Winst- en Verliespuntenregeling
Voor alle klassen geldt de volgende winst- en verliespuntenregeling.
1. Winstpunten:
Bij een totaal van 70% of meer van het max. aantal te behalen punten: 3 winstpunten.
Bij een totaal van 65% tot 70% van het max. aantal te behalen punten: 2 winstpunten.
Bij een totaal van 60% tot 65% van het max. aantal te behalen punten: 1 winstpunt.

2. Verliespunten:

Bij een totaal van minder dan 35% van het max. aantal te behalen punten: 3 verliespunten.
Bij een totaal van 35% tot 40% van het max. aantal te behalen punten: 2 verliespunten.
Bij een totaal van 40% tot 45% van het max. aantal te behalen punten: 1 verliespunt.

3. Verliespunten worden in mindering gebracht op de eventueel behaalde winstpunten. Wanneer er geen winstpunten meer in voorraad zijn of wanneer (nog) geen winstpunten zijn behaald worden het minpunten (124-5 & 6).

4. Een combinatie, die wegens uitsluiting (116-1), diskwalificatie (116-2) of wegens het vrijwillig beëindigen van de proef (114-16) de ring verlaat, krijgt 2 verliespunten, met uitzondering van het beëindigen van de proef op grond van het bepaalde in art. 114-18 en uitsluiting op basis van het overtreden van de bepalingen m.b.t. het harnachement en hulpmiddelen (art. 121/122).

Artikel 114 - Beoordeling
lid 16. Vrijwillig beëindigen
Een deelnemer, die ervoor kiest de proef vrijwillig te beëindigen, dient dit door middel van een duidelijk handgebaar aan de (voorzitter van de) jury kenbaar te maken en de ring onmiddellijk in stap te verlaten.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie