3 seizoenen zelfde klasse?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

3 seizoenen zelfde klasse?

Ja, moet kunnen
27 (79%)
nee, te lang
7 (20%)
nee, te kort
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 34



Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 09:46

ja ik heb volgens mij ook 2 tot 3 seizoenen in het L gesprongen! gewoon op Tobias er nog niet klaar voor was! en dat zelfde geld ook wel voor de L dressuur
nu ben ik over gegaan naar het M
M1 dressuur heb ik 3x gereden en nog nix binnen hoor!dat zal nog wel ff duren en springen heb ik nu 5x gestart en nu mag al Z starten
dus ik heb nix te zeuren, dan ben ik toch blij dat ik zolang in de L heb gezeten!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."


Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 12:43

Renske20 schreef:
ik rij altijd de klasse uit tot ik over MOET al duurt het 10 seizoenen, oke dat is een beetje overdreven, maar heb oa ivm blessures bijna 2,5/3 jaar in de M1 gereden, nu ben ik 3x M2 gestart, de oefeningen zitten er in, maar t komt er nog niet uit, zeker niet in een vreemde bninnebak, dus voor mij geldt, alleen in de zomerseizoenen start ik veel, met wat succes, de winter is voor mij alleen extra ervaring, en proberen geen verliespunten te halen!

zat in een halfjaar in de M1, nu heb ik hem 3,5 jaar en ben ik sinds n halfjaartje M2 dressuur, maar ben nog maar 3x gestart afelopen tijd

dus lekker in de klasse blijven rijden zolang het mag en zolang als je wil!

en als mensen commentaar hebben, waarom denk je dat er de regel is met winstpunten?als je er teveel hebt betekend het dat je te goed wordt voor die klasse en dus een klasse hoger moet, zolang je niet te veel winstpunten hebt, mag je dus gewoon blijven starten in die klasse!

ja dat heb ik ook! 3x in de M1 uitgekomen, oefeneningen zitten er super in,maar komt er op wedstrijd nog niet lekker uit! winterseizoen is nix voor mij! ik moet zomers altijd scoren.

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: prii_boy en 11 bezoekers