Anne_mieke88 schreef:Yeeeey mn eerste punten in het m1 zijn binnen!
182 en 193.5
2e en eerste plek!
Zo trots op mijn peerdHij was zo braaf
182 en 193.5
2e en eerste plek!
182 en 193.5
2e en eerste plek!
snorkel1986 schreef:Anne_mieke88 schreef:Yeeeey mn eerste punten in het m1 zijn binnen!
182 en 193.5
2e en eerste plek!
Zo wow top![]()
Hopen dat mijn eerste m1 volgende week ook goed gaat.. ( zou met 1x 180 al heel blij zijn)
Adrienne93 schreef:Wat een mooie resultaten!
Aangezien ik nog niks mag rijdt iemand anders mijn paard, gister voor het eerst gestart in de L2 en meteen 200 en 195,5 en een mooie 2e prijs!
Dik tevreden dus!
Fly_high schreef:Nou met zulke aanmoediging moet ik me waarschijnlijk toch maar inschrijvenkijk nog ff hoe het in de les gsst.
@Charmaine oh grappig, ik heb hier in de buurt nog nooit iemand met spring of vzh zadel gezien, alleen echte diehard dressuurmutsen
MyWishMax schreef:De enige opmerking die ik weet van verschillende kennissen die met springzadel reden (tot en met het m2) was dat ze niet in springhouding moesten zitten. Was ook zo, en net zo kort zitten als in parcours, maar ook wat lichter en voorover zitten. Had dus weinig te maken met zadel, maar alleen met houding en zit. Verder krijgen ze allemaal geen opmerkingen.
Dat vind ik dus best een uitdaging. Nog nooit en opmerking over mijn beenligging gehad (logisch ook, want iets korter en met been meer naar voren zitten is gewoon correct in zulk zadel) maar mijn bovenlichaam valt toch automatisch terug in de springhouding. Ofwel in mijn geval hangen boven het paard
Gebruikers op dit forum: Kim_S en 0 bezoekers