[HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Deempjexxx

Berichten: 375
Geregistreerd: 12-12-18
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 16:58

Ik geef even een schopje aan dit topic.
Nog meer bokkers die L1 starten of gaan starten en het leuk vinden om erover te kletsen :D


Deempjexxx

Berichten: 375
Geregistreerd: 12-12-18
Woonplaats: Groningen

Re: [HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-21 20:43

Balen Nynke! Hopen op een spoedig herstel

Gefeliciteerd Jennifer en succes bij de selectie. Spannend!!

Deempjexxx

Berichten: 375
Geregistreerd: 12-12-18
Woonplaats: Groningen

Re: [HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-21 19:27

Gefeliciteerd Kabayo! Mooie punten gereden samen.

Deempjexxx

Berichten: 375
Geregistreerd: 12-12-18
Woonplaats: Groningen

Re: [HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-21 19:52

Welkom Annenas! Hoe is het gegaan?

Mooie punten Nynke, kan je tevreden over zijn. Wijken is echt een dingetje he, Endy schaart ook niet voldoende ik ben er keihard met haar op aan het oefenen. De rest van de oefeningen gaat opzich prima

Deempjexxx

Berichten: 375
Geregistreerd: 12-12-18
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-21 23:59

Nynkex01 schreef:
Ja ene kant op hadden we te veel stelling, die kant wilde ze vaak moeilijk op buigen dus in een poging dat te compenseren heb ik dat overdreven en dat was een beetje te veel, en de andere kant liet ik haar over de schouder weg lopen, baal wel een beetje van mezelf. Ook punten laten liggen bij het draf verruimen, kunnen we heel mooi maar ik moest van m naar K en mijn Caller bij K vergat te roepen, toen wist ik niet meer waar ik heen moest :')


Dat over de schouder weglopen herken ik heel erg! Volgende keer je proef uit je hoofd leren dus haha, ik had het ook bij proef 9 of 10, ik luisterde gewoon niet en reed gewoon het galop gedeelte in spiegelbeeld. Moest dus niet. Echt heel dom van mezelf :') dus ik ben druk bezig met de proeven oefenen, vind proef 7 en 8 trouwens wel wat ‘moeilijker’


Annenas schreef:
Gefeliciteerd met je eerste winstpuntje Nynke! :D

Bij ons is het een beetje geflopt, zaterdag liep ie best lekker met losrijden en degene voor me groet af & Harrie sloeg ineens op error, moest de ring in en ook meteen starten van de jury dus kon het niet lekker oplossen, daarbij las mn lezer verkeerd dus ook nog wat minpunten wat resulteerde in 174 punten.
2e proef ging beter maar moest meteen door want ring 2 was ingelopen & had dus nog steeds een paard wat niet lekker voor m’n been was, toch 180 punten gereden.

En zondag begonnen we met 185 punten (7e plaats, ik leek wel dronken.. en een aanspringen in gallop fout) en de 2e proef een 2e plaats van de 8 maar met maar 178 punten, die jury heeft ook heel de dag bijna geen winstpunt weggegeven…

Al met al, we zijn L1+3 nu máár ik weet dat we veel beter kunnen dan dit. -O-


Wat balen van de spanning dan he, jij ook proef uit je hoofd leren dus :')
Mooie winstpunten gereden hoor, die kun je er toch weer bij optellen. Vanaf nu kan het alleen maar beter gaan. Die 178 en een 2e plek is dan wel weer zuur.. wat wil je zien in het L1 denk ik dan, het is pas L1 namelijk. Of je moet er echt een potje van maken natuurlijk :j

Deempjexxx

Berichten: 375
Geregistreerd: 12-12-18
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-21 12:24

Afgelopen weekend ben ik weer op wedstrijd geweest met Endy, een mooie 1ste plaats behaald met een score van 190,5 erg blij met hoe ze liep en echt mooie 7’s gekregen op onderdelen die juist heel erg moeilijk voor haar zijn.
Endy is groot en heel erg lang dus een door een s van hand veranderen bijv vergt erg veel kracht maar daar hadden we ook een mooie 7 op!

Nu dus een startkaart aangevraagd en we gaan de 24e weer op pad maar dan voor het echie *\o/*

Hoe gaat het met jullie wedstrijden? Het topic is niet erg actief :(

Deempjexxx

Berichten: 375
Geregistreerd: 12-12-18
Woonplaats: Groningen

Re: [HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-21 16:12

Wow Nynke dat lijkt mij echt ontzettend lastig, wat knap van jullie. Leuk dat een organisatie zo goed mee denkt, dat doet je toch wel weer goed.
Kan je helemaal niks zien?

Deempjexxx

Berichten: 375
Geregistreerd: 12-12-18
Woonplaats: Groningen

Re: [HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-21 08:44

Ik wist helemaal niet dat dat zo kon joh! Wat een uitvinding. Lijkt me wel echt heel moeilijk ik rij zo al de verkeerde kant op :o
Ik start in Groningen/Drenthe ik ga 24e naar Hoogezand!

Deempjexxx

Berichten: 375
Geregistreerd: 12-12-18
Woonplaats: Groningen

Re: [HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-21 00:07

Misschien zie ik je nog een keer! Waar start jij normaal dan?
Hoogezand is inderdaad een mooie bak met weinig te kijken ook voor het paard, ben benieuwd of Endy er in rond wil. Maar we zullen het zien volgende week, ben nu al rete zenuwachtig :o

Deempjexxx

Berichten: 375
Geregistreerd: 12-12-18
Woonplaats: Groningen

Re: [HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-21 15:51

Wat leuk doedatje waar start je vooral?
Wij vinden vooral de kleine wendingen moeilijk, Endy is 1.72 en erg lang gebouwd dus door een s van han veranderen bijv is erg lastig ivm het ritme wat je moet houden in de draf. Wijken inderdaad ook hetzelfde probleem als Nynke

Nynke je moet inderdaad B starten, als je zelf M hebt gereden mag je met ieder paard gelijk in het L1 starten. Ik start wel gelijk L1 omdat ik dat ook fijner vind dan B met een paard wat nog nooit gestart is.

Deempjexxx

Berichten: 375
Geregistreerd: 12-12-18
Woonplaats: Groningen

Re: [HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-21 19:47

Kabayo
Ik zou vandaag starten alleen helaas belandde ik op de wachtlijst, er waren te veel aanmeldingen. Dus vandaag niet gestart helaas.

Ik vind de L makkelijker omdat het wat sneller op elkaar door loopt, iets meer uitdaging zo blijft mijn paard wat wakkerder in het werk.

Dat van twee keer een klasse gestart dacht ik ook altijd ja, alleen kon ik dat niet zo gauw terug vinden en las ik wel dat als je M gereden hebt je dan L mag starten.

Mooie scores heb je heen gezet, wat een verschil het ene weekend in de 170 en het andere weekend in de 200, het is een blijft een jurysport he.
Die L2 ga je vast wel halen voor haar zwangerschapsverlof als jullie zo door gaan +:)+

Deempjexxx

Berichten: 375
Geregistreerd: 12-12-18
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-22 14:03

Nieuw jaar nieuwe kansen!
De wedstrijden ‘meetmomenten’ mogen gelukkig weer door gaan *\o/*
Wie heeft zijn kalender al vol staan? Ik ga zaterdag naar Tolbert voor de 1e selectie voor het gk.
Spannenddd :D

Deempjexxx

Berichten: 375
Geregistreerd: 12-12-18
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-22 19:16

Doedatje schreef:
Deempjexxx schreef:
Nieuw jaar nieuwe kansen!
De wedstrijden ‘meetmomenten’ mogen gelukkig weer door gaan *\o/*
Wie heeft zijn kalender al vol staan? Ik ga zaterdag naar Tolbert voor de 1e selectie voor het gk.
Spannenddd :D


Leuk, ik ga ook! Volgens mij start ik direct na jouw in dezelfde ring :) Ik rijd mee voor de leuk en de ervaring. Ik denk niet dat ik heel veel kans maak om bovenaan te eindigen.


Als jij Iris bent start je idd na mij haha. Leuk hoor!! Gaat mij net zo. Ga zaterdag voor de 2e keer officieel dus verwacht er niet veel van :')

Deempjexxx

Berichten: 375
Geregistreerd: 12-12-18
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-22 20:34

Lena82 schreef:
Wij hebben vandaag ons L1 debuut gereden. Losrijden ging super, in de proef was ik het gevoel een beetje kwijt alleen, maar mag niet klagen met 197,5 en 190 punten *\o/*


Wat top Lena, super mooie punten. Nou mijn proef ging echt bagger, reed de verkeerde kant op en Endy was super gespannen. Die ging gelijk 4 rondjes in de ankers :Y) 1x verkeerde galop en terugvallen uit de galop (beginnersfout) :')
toch nog 177 punten gereden wat ik echt ruim vind voor onze proef. En een mooi kiekje gekregen.

Afbeelding

Deempjexxx

Berichten: 375
Geregistreerd: 12-12-18
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-22 12:04

Doedatje schreef:
Wij hadden 178 :')

Paletti schoot 2 keer de baan uit, omdat het bij A open was, oeps. Daarna heb ik de proef afgeraffeld. Ook liep het inrijden 10 minuten uit, waardoor er niet zoveel energie meer over was voor de proef. We hadden wel eindelijk een 6 op het veruimen in draf en stap, dus daar ben ik wel blij mee. Ik heb er ook een leuke foto aan overgehouden en deze foto vond ik ook schattig:

[ [url=m/O0MMH8.jpg]Afbeelding[/url] ]


Haha het was echt drama he, idd die 10 minuten was ook jammer.
Leuke pony heb je. Volgend weekend een nieuwe kans in Vlagtwedde (ik hou mijn hart al vast) :P

Deempjexxx

Berichten: 375
Geregistreerd: 12-12-18
Woonplaats: Groningen

Re: [HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-22 12:23

Nee dat zag ik ook al, achter mijn naam ook niet. Dus heb ook al gemaild. En bij meerdere niet waarvan ik weet dat ze wel selectie rijden. Dus denk dat er een foutje geweest is.
Ik heb er ook zin in, alleen kijk al op tegen de mooie groengele doeken op de bakrand wat ze altijd hebben in Vlagtwedde :')

Deempjexxx

Berichten: 375
Geregistreerd: 12-12-18
Woonplaats: Groningen

Re: [HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 18:17

Wow wat top! Goed gereden dus.
Ik heb ook een fijne 1e proef heen gezet, deze keer 184 punten. Nog steeds wat spanning en weer twee keer een noodstop. Maar heel veel 7’s gescoord dus daar was ik erg blij mee.
Tweede proef.. tja, dat kabaal daar in die bak! De spanning kwam weer in alle hevigheid terug dus stonden we de helft van de tijd stil midden in de bak :o Dus 174.5 puntjes gescoord.
Voor de tweede keer mee naar een vreemde locatie ben ik meer dan tevreden. We zijn nu L1+2 en er was nu al minder spanning als vorig weekend en kon haar nu ook sneller er doorheen rijden. Behalve in de tweede ring maar dat vond ik meer dan terecht van haar. Het is nu eenmaal wel een mieperd :P

Deempjexxx

Berichten: 375
Geregistreerd: 12-12-18
Woonplaats: Groningen

Re: [HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 18:42

Hahaha heb je echt geluk mee. Hoop dat dat bij ons ook gauw weg gaat, ze weet gewoon nog niet echt wat er van haar verwacht word denk ik. Ineens alleen zo’n bak in.

Ben echt benieuwd wat iedereen daar gereden heeft in de 2e proef.

Deempjexxx

Berichten: 375
Geregistreerd: 12-12-18
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-22 16:03

Vandaag ben ik op verjaardags wedstrijd geweest haha, heeft geluk gebracht.
187,5 en 191 gehaald zonder stakingen. Gelijk onze proeven kunnen rijden dus super trots! En ook nog is ex aquo tweede in de 1e proef.
Ik ben super blij, onze 3e wedstrijd en onze teller staat nu op L1+4 *\o/*



Afbeelding

Deempjexxx

Berichten: 375
Geregistreerd: 12-12-18
Woonplaats: Groningen

Re: [HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-22 13:21

Wat jammer Annenas, toch weer een ervaring rijker. En zeker mooie plaatjes! Ziet er niet verkeerd uit hoor


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 60 bezoekers