[HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
urosa

Berichten: 2453
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 18:16

Nimber, wel goed teken dat hij zo fit is na de koliek! Wat tof dat beide wissels nu zo goed bevestigd zijn en super stoer dat ze van voren al zo recht zijn, dat is echt knap! Als je materiaal hebt dat deelwaardig is wel doen he? Vind het altijd leuk jullie te zien :D

Ben wel jaloers op de geen enge bokkensprongen, voelt toch een stuk fijner als je weet dat ze dat niet doen. Karel doet dat dus wel en voelde gisteren de emmer overlopen. Was bijna afgestapt, maar de vorige keer vanaf de grond was nog minder succes, heb er een litteken aan over gehouden :+ dus maar tegen hem gaan praten, laten kijken, over de hals wrijven met de hoop hem genoeg steun te bieden.

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 18:21

urosa schreef:
Ik ben op een aantal locaties geweest voor wedstrijden en meetmomenten afgelopen zomer, en daar loopt hij fijner een proefje dan thuis, gedeelte ervoor is niet fijner dan thuis vaak, maar daar kan ik de vinger niet helemaal op leggen, vorige locatie was hij eens een keer chill met opzadelen := en ontspanning met losrijden verschilt ook nog wel eens. Maar hij is totaal niet kijkerig en schrikt ook niet snel. Thuis kan er ook best wat gebeuren rond en om de bak

Maar losse paarden die direct naast je ring rennen (op de kletter gaan), je paard willen aanraken/meerennen is niet iets wat je op wedstrijd tegen komt. Dusja dat vind ik dan zonde en onnodig. Karel reageert op wedstrijd bv helemaal niet op andere paarden, zelfs niet als ze vlak langs hem gaan, maar met ruiter erop is de dynamiek toch heel anders.


Dan is het al anders, dan kom je verder makkelijk genoeg op andere plekken wel gewoon fijn rond en dan is dit echt gewoon een uitzondering waar hij niet tegen kan, en dat is dan ook totaal niet erg.

Ik heb ooit met een jong paard op wedstrijd m'n sleutelbeen gescheurd omdat ze tijdens mijn proef opeens naast de ring/weiland waar ik reed, een grote deur opengooide en er een hele kudde jonge paarden naar buiten kwam stormen.... Kon paard toen ook echt niks aan doen dat ze daarvan schrok.

Nimber fijn dat je weer zo kan doorgaan nu in de training!

_Snow_White

Berichten: 3191
Geregistreerd: 16-07-08
Woonplaats: Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 18:29

Nimber- wat fijn dat Ice zich beter voelt, best schrikken zo. Wel echt top nieuws qua wissels!
Haike- leuk dat je weer aan de slag kan!
Urosa- oeps... Wel weer een leerzaam moment dus.
Mella- hoop dat Henkie & Easy zich snel weer 100% voelen. Vervelend dat de auto er ook mee stopte :knuffel:
Noukie- top dat hij het springen zo leuk vond! Hoop op een goed resultaat ondanks z'n baasje haha
DG- Wat zonde van het crossen, maar ben wel benieuwd naar de punten! Ze blijft zo gaaf op alle foto's, een echte topper <3

Hier is de hengstigheid eindelijk weer weg, dus we hebben afgelopen zondag voor de verandering weer eens een fijn les gehad :')
Alle "moeilijke" knopjes zitten er nu wel op wat betekent dat we weer terug gaan naar de basis om alles te verfijnen. We trainen veel in de 20x40 bak, dus dan vindt Roz het best lastig om correct gebogen te blijven als we in de 20x60 ineens van L-H moeten appuyeren ipv bijvoorbeeld X-H. Ze heeft dan te veel tijd om slechte plannen te bedenken :+
Ik moet ook nog steeds een beetje aan mijn nieuwe zadel wennen, dus Cindy besloot om te helpen en heeft gewoon mijn beugels eraf gehaald. Ze springt de wissels naar rechts een beetje enthousiast en dan zonder beugels... Ik heb nu spierpijn :=

Zamba
Berichten: 722
Geregistreerd: 04-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 18:41

urosa schreef:
Haike, klinkt alsof je lekker bezig bent! En dat zijn ook geen makkelijke dingen om aan te werken maar wel heel nuttig! Fijn dat hij ondanks drukte toch meer ontspanning krijgt. Kun je straks fijn weer meenemen op wedstrijd!

Leerzaam was het inderdaad nog wel gelukkig, maar denk niet dat ik het snel nog eens opzoek. Of ik zou even moeten vragen of ze de paarden een weiland verder zet, of een metertje van hun paddock afzet zodat ze niet aan Karel kunnen komen als ik langs rijd (dat wil ik namelijk niet meer, ook vanwege infectie etc), maar vind dat dan best een drempel. Wil haar ook niet tegen het hoofd stoten. Wacht eerst wel even af hoe het bij mijn eigen instructrice gaat. Die is heel veel duurder, maar als ik er dan nog meer uithaal is het wel prima. Was eerst bang dat ik het zonde zou vinden van mijn les, maar hoop dat het tijdelijk is en we deze zomer gewoon weer op wedstrijd kunnen (kan niet wachten :D ).

Ik ben op een aantal locaties geweest voor wedstrijden en meetmomenten afgelopen zomer, en daar loopt hij fijner een proefje dan thuis, gedeelte ervoor is niet fijner dan thuis vaak, maar daar kan ik de vinger niet helemaal op leggen, vorige locatie was hij eens een keer chill met opzadelen := en ontspanning met losrijden verschilt ook nog wel eens. Maar hij is totaal niet kijkerig en schrikt ook niet snel. Thuis kan er ook best wat gebeuren rond en om de bak

Maar losse paarden die direct naast je ring rennen (op de kletter gaan), je paard willen aanraken/meerennen is niet iets wat je op wedstrijd tegen komt. Dusja dat vind ik dan zonde en onnodig. Karel reageert op wedstrijd bv helemaal niet op andere paarden, zelfs niet als ze vlak langs hem gaan, maar met ruiter erop is de dynamiek toch heel anders.


Vind vragen of het afgezet kan worden zodat ze niet aan je paard kunnen komen niet raar. Vind ik zelfs dat het heel raar is dat ze dat toelaat....

urosa

Berichten: 2453
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 18:47

Haike, yakkes zeg! Dat zijn hele nare blessures, wel weer goed gekomen? Maar dat zijn ook gevaarlijke taferelen, je zou denken dat paardenmensen rekening met elkaar houden. Of konden ze niet zien dat er wedstrijd was?

Ja precies, als je weet dat er bij 1 of 2 locaties dingen zijn waar je paard om één of andere gespannen of overprikkelt raakt (dat is bij Karel oppassen omdat hij dus echt gekke sprongen kan maken) en er ook zat locaties zijn waar hij dat niet of behapbaar heeft rij ik liever daar. Iedereen heeft volgens mij wel favo startlocaties om één of andere reden.

Maar ik heb met bakhuur al dingen meegemaakt waarvan je echt denkt. Seriously? Dat het op wedstrijd vaak rustiger is dan bij de bakken die ik huur voor proefjes :+

Edit, vergat even SW: maar tof dat alle knopjes erop zitten! En die meters extra kost toch even wat kracht, dus snap wel dat ze eerst even wat sputtert, zijn jullie vast snel doorheen! Lastig dat je nog steeds moet wennen aan het zadel, meestal wordt het dan toch nooit echt fijn. Ik hoop echt dat het voor jou wel zo is! Maar bokt ze nu niet meer zo? Dat lijkt me wel lastig anders zonder beugels :')

Oh zie ook nu ineens de reactie van Zamba. Ja ik zou dat zelf ook niet willen. Denk met alleen eigen paarden al niet eens. Gewoon lekker ongestoord kunnen rijden zonder dat maatje komt klooien is toch wel fijn. Maar laat staan als je ook les klanten laat komen enzo. Rond de rijbak is ruimte gewoon fijn, al is het maar 1 meter. Ze zette op een gegeven paard dat zo rende wel verder weg, maar dat gaf ook weer onrust. Het was echt een hele happening :+ En als je dan op een braaf paard zit, of in ieder geval eentje die je niet bij overprikkeling of spanning eraf wil werpen dan is de ervaring ook weer anders.

DreamGuide

Berichten: 2014
Geregistreerd: 10-08-14

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-21 10:35

@noukie, ik snap je twijfel! Het is natuurlijk ook lastig omdat je niet achteraf even aan de jury kan vragen wat er wel of niet goed is gegaan, en een negatief ingestelde jury kan dan wel je zelfvertrouwen flink beschadigen. Aan de andere kant, vanaf deze maand kun je geen verliespunten meer rijden dus daar hoeven we ons geen zorgen meer om te maken. :')

@nimber, als ik het goed begrijp kunnen we jou en Ice dus wel over een paar jaar op de olympische spelen verwachten. *\%/*

@SW, zonder beugels? Daar heb ik extra respect voor. Ik geloof dat ik zo mijn zadel uit zou stuiteren. Wel goed voor je zit (schijnt)!

@urosa, ik zou niet verwachten dat Karel zo'n aap kon zijn, hij ziet er altijd zo lief uit in je foto's. Als ik jouw verhalen hoor over bakhuur ben ik weer wat extra blij met mijn top accommodatie. :o

@haike, ja, idd heel blij met mijn nieuwe instructeur, we zijn echt lekker aan de slag nu.
Dat kleiner en vlugger maken vind ik ook altijd erg lastig, al heb je er ook veel profijt van als het goed gaat. Opent een heel boek met mogelijkheden. :D

Nou, ik had mijn puntjes terug van mijn online proefje, 205, dus wel een puntje. Voel me er een beetje dubbel over. Het proefje wat ik had ingestuurd was echt heel vergelijkbaar met de vorige, zo niet een beetje beter, en dan voelt 13 punten minder wel als een groot verschil...

Met dingetjes als een 5 voor een eenvoudige wissel want 'drafpassen' terwijl ik er echt met mijn meest kritische oog geen drafpas in kan zien wel een beetje jammer. :')
En dan als hoogste cijfer 7's voor oefeningen die gewoon echt goed gaan...

Ach ja, ik neem het gewoon mee als een goede les en ga maar weer lekker verder werken aan de genoemde punten. :)

Dit weekend heb ik een tweedaagse onderlinge wedstrijd bij mijn vereniging, ik ben 21 dus mag weer een beetje op pad haha. Nu al zin in!

urosa

Berichten: 2453
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-21 12:10

DreamGuide, snap dat het even tegenstrijdig voelt. Maar wel winst *\o/* ben ik jaloers op met mijn elke keer net nietjes op de eerste keer na :') ik mag al blij zijn als ik een 7 krijg op iets dat echt goed gaat :+ En soms snap ik ook bepaalde cijfers niet, blijven toch ook maar mensen! En wat heerlijk dat je weer op pad kan. Wordt genieten!

Haha, ja het is echt een aparte met een stevig karakter. Maar wel het idee dat het steeds wat beter wordt nu we meer op elkaar ingespeeld raken. Een positieve noot, hij kan heel lief zijn, stinkend zijn best doen en wat heerlijk aan hem is dat hij thuis met poetsen etc eindeloos geduld heeft en gewoon altijd gaat dutten op de poetsplaats.

Noukie
Berichten: 10939
Geregistreerd: 27-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-21 12:43

Urosa, echt jammer van de omstandigheden. Ben benieuwd naar je punten. En op naar 26 april, hopelijk kan je dan echt naar je zin rijden!

Haike, ja... negatief commentaar en dan nog een uitroepteken erachter. Echt bijzonder, alsof de boodschap niet overkomt als je het gewoon verwoordt. Los van dat ze zo'n 20 punten lager zat dan de collega's die ons van de zomer live beoordeeld hebben. Maar dat kan, het zijn mensen, alleen formuleer het zo dat ik er ook nog wat mee kan.
En mijn mazzel, na lang twijfelen toch maar de proef ingestuurd van zondag, in het kader van ervan leren. Die ligt dus nu bij exact die jury. Zonde van alle moeite dit en voor mij ook weinig zinvol om op deze manier nog online mee te doen. Je zou denken dat er meer dan 1 jury beschikbaar is, maar niet dus.
DG, wat jij ook zegt, iets met zelfvertrouwen.. Dat is al niet mijn sterkste kant en dit helpt echt niet.

Lekker dat jij weer aan de slag kan. Dat stukje is inderdaad ook altijd lastig en die balans tussen klein, maar niet té en wel vlug houden blijft een uitdaging. Maar klinkt wel goed verder!

Wat een verhaal trouwens met die wedstrijd, daar doet je paard weinig aan idd, maar wel vervelend. Zo heb ik ook ooit ergens gestaan (gelukkig paard nog op de trailer en in de beschermers): ja, je mot er maar ff bij blijven want de paarden gaan op wei. Wat betekende deur open en 20 paarden in volle galop over het asfalt direct langs je trailer. Was ook heel prettig.

Kim, fijn dat Ice fit is, goed teken. !n Stoer je wissels! Snap dat je daar heel blij van wordt.

SW jij diehard! Hele les zonder beugels vind ik wel knap hoor! Fijn dat ze weer wat minder hormonaal is ook

DG, toch gefeliciteerd met je punt, al snap ik ook wel je teleurstelling even. Zag je al op de lijst staan dit weekend, ik ben jaloers :') Succes!!

Ik ga deze week maar verder met mijn carriere als bosruiter, zijn we vast beter in _O-

_Snow_White

Berichten: 3191
Geregistreerd: 16-07-08
Woonplaats: Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-21 12:51

Urosa- Wat raar dat de bakhuur iedere keer zo'n drama is, hoop dat het in het vervolg rustig blijft :j
Het zadel bevalt goed, maar er is meer vrijheid in mijn beenhouding en nu zijn een aantal slechte gewoontes veel duidelijker :o Komt ook een beetje omdat ik veel met springzadel rijd en dan natuurlijk altijd kortere beugels heb. Gelukkig is het bokken weer even wat minder, we denken dat het echt puur hengstigheid geweest is }:) :')

DG- wat zuur dat het niet goed overeenkomt, gelukkig nog wel een wp. Veel plezier dit weekend!

Wij hebben hier tot mid-mei weer een "stay at home" order dus alle wedstrijden/trainingen zijn weer afgelast. Gelukkig is alles wel allemaal op andere weekenden gepland, maar nu zijn juli/augustus wel erg druk. Niet heel erg ideaal sinds dat wij dan 30+ temperaturen hebben %)

urosa

Berichten: 2453
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-21 13:01

Noukie, echt dikke pech! Ik heb 4x meegedaan. Elke keer andere jury en jouw jury nog niet gehad. Als het nu weer zo apart is, niet verder lezen en gewoon in je hoofd verfrommelen en weggooien. Je instructeur heeft de proef ook gezien dus gebruik je zijn feedback gewoon, en qua ervaring om weer proefje rijden was het ook al waardevol. Heb al zin in de 26ste :D als ik dan gewoon weer lekker kan rijden ben ik al blij. Wacht met je mee in vrees op mijn punten :')

Zie het inmiddels qua ervaring wel wat positiever in. Hij bleef met zoveel spanning beter rijbaar dan eerder. Blijft jammer van het proefje maar zegt toch ook wel wat over de ontwikkeling van de band :+

Edit SW, ahja dan is ook het soort zadel alleen al wennen! Nu hopen dat ze niet te vaak hengstig wordt :+ En vervelend dat het bij jullie nu ook weer strenger is qua maatregelen. Lijkt hier ook maar geen eind aan te komen..

Noukie
Berichten: 10939
Geregistreerd: 27-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-21 18:57

Nee, en gelukkig gaan we hier nu de Olympische sporters met voorrang vaccineren. Lekker, die groep grotendeels jonge en zeer gezonde mensen :') :') |( |(
Ga ik op m’n werk nog even verder met code zwart voorbereiden met ongevaccineerd zorgpersoneel, geeft niks hoor.
Dus het zal hier ook nog wel even duren ja..
wel balen SW, want idd, die maanden zijn wel erg warm bij jullie!

Afbeelding
Hier zijn we tenminste goed in :) Wát was het lekker vandaag

urosa

Berichten: 2453
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-21 19:25

Ik zie nu ook een frustrerend bericht uit Amerika dat iedereen zich boven de 16 kan laten vaccineren. Zo gaat het wel hard. Die onlogische vaccinatie strategie hier vind ik ook tenenkrommend. En ook hoe tergend langzaam het gaat.

Wat een jaloersmakend foto! Ik mis ook de tijd dat ik mijn ruin zo op de trailer kon zetten voor een bosritje. Fijn dat je genoten hebt!

Hier net email gehad van de KNHS met aanvullende regels voor de 20x60 banen, wat inhoudt dat ik nu niet meer bij mijn instructrice kan filmen -O- baal er even stevig van.

_Snow_White

Berichten: 3191
Geregistreerd: 16-07-08
Woonplaats: Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-21 19:42

Dat gevoel hebben wij hier in Canada ook, in NY state is bijna iedereen gevaccineerd en hier gaat het echt dramatisch langzaam. Wij zijn de US nu voorbij in % nieuwe cases per dag -O-
Wat zijn de nieuwe regels? Zolang het 20x60 is lijkt het mij toch allemaal relatief standaard..?

Heerlijk Noukie! {:}

urosa

Berichten: 2453
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-21 20:08

SW, vervelend zeg dat het bij jullie ook niet soepel verloopt qua vaccinatie. Zoals het nu lijkt hebben landen die veel geïnvesteerd hebben in een vaccin meer voorsprong. Rusland natuurlijk hun eigen, UK had veel geïnvesteerd in de ontwikkeling/grondstoffen gaat ook alweer veel open. Volgens mij ligt het hier in NL echt aan de toelevering dat het zo langzaam gaat. Maar verdiep me er ook niet zo erg mee in, vind het dus tenenkrommend en deprimerend :')

In de email stond dit:
Citaat:
Dit betekent dat de 20 x 60m baan afgezet moet worden met een ononderbroken afzetting. De afzetting kan bestaan uit het bestaande beschot van de rijbaan of een laag hek (bij voorkeur wit van kleur) van ca. 0,3 m hoog. De ruimte tussen de planken van dit hek moet zo klein zijn, dat een paardenhoef er niet door kan. Het afzetten van de 20 x 60m baan anders dan hiervoor beschreven is niet toegestaan.

De baan van mijn instructrice is 30×60 en wordt dan ingekort. Maar ze heeft geen witte hekjes. De baan waar ik de eerste 2 heb opgenomen mag ook niet meer, die was afgezet met betonnen rand in de grond
Zie hier
Afbeelding

Nu ben ik daar niet heel rouwig om, maar bij mij instructrice wel.

Noukie
Berichten: 10939
Geregistreerd: 27-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-21 20:22

Leuker kunnen we het niet maken, wel moeilijker -O-
Wat bizar, want iedereen heeft natuurlijk hekjes voor een 20x60 baan

urosa

Berichten: 2453
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Drenthe

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-21 20:27

Nou echt hè? Eerder werd het dus daarom juist versoepeld. Maar nu moet er worden gehouden aan het wedstrijd reglement.

Nibbit

Berichten: 10412
Geregistreerd: 03-06-05

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-21 21:13

En straks schaffen ze de Z+ weer af wegens te weinig animo :+ :+

_Snow_White

Berichten: 3191
Geregistreerd: 16-07-08
Woonplaats: Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-21 21:33

-O-
Voor de (sub)top kan ik het nog begrijpen, maar voor de gewone ruiters is dit wel erg strict.

FriesWytske
Berichten: 9897
Geregistreerd: 05-08-06

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-21 21:39

Wat zijn ze weer erg onzinnig bezig bij de KNHS, ook met het sturen van de mail hierover. Want ik heb die dus niet gekregen. Las het op Facebook. En als je nu een vereniging hebt die eens in de zoveel tijd een baan voor haar leden uitzet, heb je nog geluk om mee te kunnen doen. Maar mijn vereniging doet dit niet. ;(

Hoop gewoon dat de meetmomenten heel snel weer plaats mogen gaan vinden.

Noukie
Berichten: 10939
Geregistreerd: 27-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-21 07:50

Ik heb ook geen mail gehad inderdaad.. ook niet in spam.
Wel een briljant aankomend verjaardagscadeau: als je voor 35 euro aan knhs troep koopt krijg je een halstertouw? 8)7 Ze kunnen met al dit soort acties niet duidelijker aangeven hoe niet serieus ze hun leden nemen zeg. :')

Zondag op de vereniging iig maar weer eens in de ring rijden, heeft hij dat vast gezien. Dezelfde als DG heen gaat :D Ze geven na de tot 27 onderlinge mogelijkheid tot proef filmen in de baan. Nu heb ik dus al ingestuurd deze week, dus filmen voor punten kan niet, maar als oefening is het alsnog fijn. Laatste wedstrijd is alweer even geleden

Zamba
Berichten: 722
Geregistreerd: 04-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-21 08:42

Noukie schreef:
Ik heb ook geen mail gehad inderdaad.. ook niet in spam.
Wel een briljant aankomend verjaardagscadeau: als je voor 35 euro aan knhs troep koopt krijg je een halstertouw? 8)7 Ze kunnen met al dit soort acties niet duidelijker aangeven hoe niet serieus ze hun leden nemen zeg. :')

Zondag op de vereniging iig maar weer eens in de ring rijden, heeft hij dat vast gezien. Dezelfde als DG heen gaat :D Ze geven na de tot 27 onderlinge mogelijkheid tot proef filmen in de baan. Nu heb ik dus al ingestuurd deze week, dus filmen voor punten kan niet, maar als oefening is het alsnog fijn. Laatste wedstrijd is alweer even geleden


Je kan toch voor volgende week filmen?

Noukie
Berichten: 10939
Geregistreerd: 27-12-01

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-21 09:58

Nee, want Z mag je maar 1x in de twee weken inleveren. Dus pas weer vanaf maandag 26 en dan is 18e filmen net te vroeg.

urosa

Berichten: 2453
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-21 10:04

Oh wat gek zeg dat niet iedereen die email heeft ontvangen. Ik vind het ook beetje overdreven, hekjes of letters/balken. Volgens mij heeft het geen nadeel qua beoordeling. Bij de B tm M2 mag het namelijk wel gewoon.

Zamba, vanaf Z1 insturen kan alleen in de oneven weken. Filmpje mag maximaal 7 dagen oud zijn. Dus eerste datum dat ze kan filmen voor inleveren is maandag 19 april. Nu zou je zondag de datum van maandag kunnen noemen :+

Noukie wat een actie, niet best :')

DreamGuide

Berichten: 2014
Geregistreerd: 10-08-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-21 10:56

@Urosa, ach, velen in dit topic kunnen je vast vertellen dat ik vorig jaar totaal geen succes had op mijn wedstrijden haha. Moest er echt even een halfjaar aan zitten om alles goed voor elkaar te kregen en dat lijkt zich dan nu terug te betalen. Alleen dit weekend even kijken hoe dat op vreemd terrein gaat zijn.
Ik vind dat van die hekjes ook echt een hele bijzondere regel. Wij hebben altijd een dressuurring uitstaan, dus maakt voor mij opzich niet zo heel veel uit, maar vind het wel banketstaaf voor veel anderen.

@Noukie, gezellig! Ga je ook zaterdag? Of alleen de zondag? Ik voelde me eerst een beetje banketstaaf omdat ik als enige in het Z zou rijden, moeten ze alleen voor mij die 20x60 ring neerzetten. :') Gelukkig zag ik er al iemand bij op de zondag, zou fijn zijn als er zaterdag ook nog iemand kwam.

@SW, oef, 30 graden... Die temperaturen bij jou lopen zo enorm uiteen, zou er helemaal gek van worden haha. Wat ik heb gehoord gaat het vaccineren bij jullie in ieder geval een stuk sneller dan hier, wij zijn echt slakken, schiet niet op zo.


Vandaag maar even een mini-paardengebakje gemaakt, want Roneetje is vandaag 9 jaar geworden. *\o/*

Zo meteen lekker naar mijn les toe, ook al weer zin in.

_Snow_White

Berichten: 3191
Geregistreerd: 16-07-08
Woonplaats: Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-21 16:46

DreamGuide schreef:
@SW, oef, 30 graden... Die temperaturen bij jou lopen zo enorm uiteen, zou er helemaal gek van worden haha. Wat ik heb gehoord gaat het vaccineren bij jullie in ieder geval een stuk sneller dan hier, wij zijn echt slakken, schiet niet op zo.


Qua temperaturen is het inderdaad heel raar, ik had nooit gedacht dat ik alleen in de zomer paarden zou
scheren :')

Vaccinaties gaan hier helaas ook heel langzaam, wij lopen erg achter op de US. Ik zit in de 2e groep ivm mijn essentieel beroep in Toronto & verzwakt immuunsysteem, maar kom waarschijnlijk pas in juni/juli aan de beurt -O-