Donderdag superfinale ---> uitslag !!!! + FOTO'S

Moderators: Dyonne, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Coberlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-02 00:27

reddytobias schreef:
echt grappig, had er nog nooit van gehoord, best raar dat 90 B is voor een D
ik spring met een E en dat was bij mij B
intussen spring ik M , 1.10 en dat zou dan ook M voor jou zijn!

hey!
Hier in België hebben we geen e-pony's he Knipoog daarom zal het misschien hoger zijn... de e-pony's moeten trouwens gewoon bij de paarden meespringen, en das het laagste 1m.

Frederieke, heel veel succes!!!! Haha! Ik heb trouwens op Cheval magazine (jij kunt dat ook zien, op RTL-TVI) er een reportage van gezien. de eerste heeft inderdaad een zadel gekregen!!! wil ik ook wel Knipoog *LOL*
veel succes!!
xxx

Coberlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 18:08

hey
proficiat!!! Haha!
Ik vind het zo erg dat ik net te laat te was!! Huilen Huilen Lips are sealed
Welke was die kijkerige hindernis dan? (10 denk ik)
Die met de groene plaat deronder, wat voor iets was dat? Met reclame op? Kan zijn dat ik die ook al moeten springen heb...
Gigi vind die hindernissen nl niet zo eng, maar ik rij er dan ook geregeld gewoon tussen zonder te springen (mag toch niet meer springen)
Maar goed. Misschien kom ik kijken in Mechelen, als ik kan en mag. En dan moeten we zeker meeten he!! Haha!
Veel succes alvast!!
xxx

Coberlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 20:27

hey
Ik ga even opzoeken of er een site van is.. misschien zijn er later op de dag nog interessante wedstrijden en kunnen we het combineren. Mijn moeder ziet nl heel graag dressuur Knipoog
Dus waarschijnlijk mag ik komen! Haha! Moet ik wel op tijd zijn en voor tickets gaan zoeken!!
xxx

Coberlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-02 18:53

Frederieke"]
Bedankt allemaal !

[quote="reddytobias schreef:
waarom sprong je eigenlijk met bandages? om zo meer punten te krijgen ofzo?
ja ik dat belgische niet echt haha,

Kweet niet, maar de meeste deden dat had ik de vorige jaren gezien, en ik vind het ook wel een mooier geheel hebben, maar ik denk niet dat je er meer of minder punten zou voor krijgen.
Rare Belgen hé Knipoog Tong uitsteken
[/quote]

Frederieke, allereerst gefeliciteerd met je 6de plaats!!! Haha! Echt héél goed gedaan!!
Iedereen rijdt met witte bandages, omdat het stijlrijden is, dan staat het mooier, je krijgt immers ook punten op uitrusting, en bij stijlspringen zien ze hier dan liever bandages (wit) dan peesbeschermers.
De foto's zijn echt héél mooi! Als er foto's komen van Dirk Caremans ook, dan kun je ze gewoon van de site afhalen hoor. Normaal mag dat niet, maar als je ze zelf opslaat en afdrukt op fotopapier, heb je ze even mooi Knipoog
xxx

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie