Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Apple, Coby, C_arola, Pistasche, Dyonne

DWensink

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 17:12

Zijn er mensen met hetzelfde probleem dat je geen rubriek aan kunt klikken bij het inschrijven?

Free Venda v. Sir Fashion Z1+6
Ironstone-O v. Johnson L1+10

DWensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 18:32

bliksemflits schreef:
DWensink schreef:
Zijn er mensen met hetzelfde probleem dat je geen rubriek aan kunt klikken bij het inschrijven?

Dan zijn ze vol, is al een paar keer benoemd in het topic ;)

Heb niet het hele topic doorgelezen :o maar bedankt voor je antwoord! :)

DWensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 09:15

Dispar_Vulgo schreef:
Iris_123 schreef:
Bij mij is die van 14 mei alweer weg? Wel ingeschreven, maar weet niet of het is gelukt..

Moet je even bij 'mijn kalender' kijken, als daar 'Ingediend Online betaald' is het goed gegaan.

Bij mij staat er in winkelwagen online betaald. Geld is al wel afgeschreven

DWensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 15:31

Vandaag gefilmt voor het Event van 7 mei, onze eerste keer. Valt toch een beetje tegen hoor :'). Merk dat ik zelf meer in 'trainingsmodus' zit dan in 'concoursmodus'. Toch denk ik dat we een redelijke proef hebben kunnen rijden. Voordat het corona-gedoe begon de eerste keer L1 gestart dus dit is dan onze tweede keer. Al met al wel tevreden!

Hoop alleen dat ze geen 'probleem' maken van het gezicht inzoomen.. Vanaf waar m'n vader stond bleef het beeld erg donker en dus wat onduidelijk. Achteraf gezien had hij misschien beter even naar me toe kunnen lopen. :+

Als er mensen zijn die de proef graag willen zien wil ik hem wel uploaden en later ook de protocol.

DWensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 15:08

Ik wordt zenuwachtig van jullie :=. Ben ook aan het wachten op punten voor het L1 en was best tevreden dus hoop op een mooie winstpunt.

DWensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 11:14

Waaaah *\o/* ik heb m'n punten ook binnen. 212,5 voor onze 2e keer in het L1 :):)

Helemaal blij en ontzettend benieuwd naar het protocol!

DWensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 11:26

Bedankt allemaal!

@Vera, ik heb het filmpje ook 5 dagen voor het Event opgestuurd en moest gewoon wachten. :=

DWensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 11:34

xVerax schreef:
DWensink schreef:
Bedankt allemaal!

@Vera, ik heb het filmpje ook 5 dagen voor het Event opgestuurd en moest gewoon wachten. :=

Ah ja logisch ook, had al zo'n vermoeden dat ze gewoon in 1x opgestuurd werden naar jurys zodra alles binnen is :j, maar dan weet ik in ieder geval dat ik voorlopig nog niet hoef te kijken naar eventuele punten :=

En toch heb ik het gedaan :')

DWensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 20:58

afkepieteke schreef:
Wij wachten nog in spanning af voor het online event van 7-5 L2 paarden, hoor van allemaal kanten al die de punten en protocollen al hebben, dus wordt wel steeds nieuwsgieriger. Ik wacht rustig af :')

Een vriendin heeft ook indd nog geen resultaat van 7-5 in het L2. Dat 'lange' wachten maakt het allemaal extra spannnend

DWensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 15:06

Vanochtend gefilmt voor het event van vandaag. Paard liep toch wel ontzettend braaf door het proefje heen ondanks dat ik sinds het event van 7 mei maar 1x heb kunnen rijden en verder alleen heb gelongeerd omdat ik zelf beroerd te pas ben. Het zullen wel niet weer 212.5 pt worden net als de vorige keer maar toch extra blij met hem omdat hij het maar weer zo fijn doet! <3

DWensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 22:10

famkeY schreef:
daffodil schreef:
Ik heb er voor nu even genoeg gekeken, ga morgen weer verder! Maar blijft zo onwijs leuk om te doen.

Ik lees vaak stiekem mee, maar volgens mij ben jij gewoon een heel lief, spontaan enthousiast mens :o ik word zo vrolijk van je berichtjes!

Haha precies dat dacht ik ook. *D
Hoop stiekem dat je mij ook nog een keer mag jureren!

DWensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 19:11

DewiFoto schreef:
MyWishMax schreef:
Dan moet er wel gereden worden voor 200 of 160 en niet voor 180. Er zijn ook gewoon veel ruiters die voor 180 rijden, dat ligt echt niet zo vaak aan de jury. Ja er zitten zulke juryleden tussen, maar niet zóveel

Oh dat begrijp ik ook wel en 180 punten vind ik ook echt prima. Maar ik vind het gewoon leuk om te zien dat als dus iemand goed rijdt, dat ook echt beloond wordt ( en dan niet met 6,5 jes ,maar met dikke 7ens) en slecht ook "afgestraft". Daar hou ik wel van.

Ik moet zeggen dat ik dat hier in de regio steeds meer tegen kom en ik hou er ook wel van. Daar kun je tenminste wat mee!

DWensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 22:29

Morgen weer lekker met z'n allen refreshen! :):)

Met het terugkijken kom je er toch wel achter dat het er soms anders uit ziet dan dat het voelt. Dat kan positief zijn of ontzettend confronterend maar het is zo leerzaam!

Nav de opmerking over het bit ook gauw even mijn filmpje gecheckt, ik was het gelukkig ook niet :))

DWensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 15:37

Hier de punten ook binnen! 207 *\o/* We gaan hard in het L1! Ben heel erg benieuwd naar het protocol :)

DWensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 16:12

Dispar_Vulgo schreef:
Hier had ik de laatste 2 keer wel erg streng gejureerde proeven terug vergeleken met 'normale wedstrijden', met weinig opbouwende toelichting. Misschien echt veel mindere proeven? Misschien ligt het aan de regio?
Geen idee, maar voor m'n motivatie helpt het niet. Dus komende week even uitgeschreven voor de wedstrijd -O-

Heb je de mogelijkheid gehad om de proeven met je instructie te bespreken? Misschien verheldert dit het eea. Wel jammer dat dit zo de-motiverend voor je is, kan ik me ook wel voorstellen.

DWensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 20:59

famkeY schreef:
Event voor 28 mei? Die kun je niet meer annuleren ben ik bang.. [ [url=m/Qxgr4X.png]Afbeelding[/url] ]

Kan nog wel, moet je alleen even een mailtje doen naar de KNHS. Heb ik ook gedaan met het event van 2 weken terug. Het enige is dat je dan je startgeld niet meer terug krijgt omdat je na sluitingsdatum afmeld.

Ik heb toen geen mail van de KNHS terug gehad maar na een dag stond er in mijn agenda bij het event; GEANNULEERD.

DWensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 23:08

chanelle14 schreef:
Ik ga morgenmiddag het filmpje maken voor mijn M2 debuut, best wel spannend :=
Zijn er misschien nog niet hélemaal klaar voor, omdat de keertwendingen en travers nog niet helemaal bevestigd zijn,
maar we hebben de laatste tijd zo hard getraind aan het scherp maken en de basis dingen dat ik toch eens wil kijken waar we staan.

Ben benieuwd hoe weer een andere jury reageert op een Shire in de ring. :D
Is toch altijd weer de vraag hoe het opgepakt wordt.

Heel veel succes! Ik vind het in ieder geval super gaaf en knap! Kan me voorstellen dat niet elk jurylid het makkelijk vind om een proef met zo'n ander type paard te jureren. Hoop dat dit jullie niet ten nadelen komt. Ik vind het echt stoer!!

DWensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 17:31

Mijn protocol van het event van de 21e stond vanochtend ook online. Ondanks de hoge punten toch bijna bij elk onderdeel commentaar/tips! Daar kunnen we wat mee.

Ik heb alleen nog het event van 4 juni staan. Ga de komende tijd ook niks inschrijven maar weer even lekker doortrainen! En stiekem hoop ik dat er binnenkort weer echte concoursen of zoals ze ze nu noemen, 'meetpunten', zijn.

DWensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 19:55

Vandaag de proef voor 4 juni gefilmt en meteen opgestuurd. Best tevreden, het was wat warm, geen grote fouten. Moet nog 2 winstpunten in het L1, dus hoop stiekem dat ik (weer) zulke fijne punten krijg als de laatste keren.

Hier voorlopig ook de laatste online wedstrijd. De concoursen beginnen hier in de buurt ook weer en mijn voorkeur gaat toch daar naar uit.

DWensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 22:58

DoretteK schreef:
bobje26 schreef:
Een vraag die wellicht al eerder is gesteld:
als ik mij wil afmelden, hoe doe ik dit dan? Via de mijnknhs lukt het mij niet..

Ik durf er niet op te klikken, want stel je voor dat ik echt annuleer :+ Maar het zou toch echt via MijnKNHS moeten kunnen. Bij mijn kalender kan je per wedstrijd op Details of op Annuleren klikken. Dat zou gewoon moeten werken. Werk dat niet?
Wel krijg je alleen je inschrijfgeld terug als je voor de sluitingsdatum annuleert, dat is een week van te voren geloof ik?

Ik denk dat je even moet mailen. Ik kon mij laatst ook niet afmelden via mijnknhs en ben er vanuit gegaan dat dit kwam omdat het na sluitingsdatum was. Met een dag stond mijn inschrijving op geannuleerd!

DWensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 14:36

Mooie punten Fellor! Dat is inderdaad het wachten waard!

DWensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 16:03

Lottekuhh_x schreef:
Pfff Rosanna1990 wat vervelend zeg. Dat dat nog steeds niet beoordeeld is en je nog tot na het weekend moet wachten :

Haha MarryAnneR achja :+ Gelukkig wel een winstpuntje erbij! :D de jury heeft je er in ieder geval niet op afgerekend.

Ik hoor dat de KNHS en jullie als jury's hard bezig zijn met het verwerken en beoordelen van de proeven. 100 proeven :wow: dat zijn er nogal wat.

Ik had niet meer verwacht voor het weekend punten terug te krijgen, maar heb ineens toch de punten al terug van 4 juni in de L1. 196 punten, dus we mogen nu officieel L2 starten! :D Voor komende week heb ik gisteren toch maar geannuleerd, dus we hebben nog even de tijd om te oefenen. Eigenlijk maar goed ook, want ik heb nog nooit een L2 proefje met haar geoefend. Wel alle onderdelen die erin zitten, maar dat is toch wel een heel stuk anders dan een heel proefje aan elkaar rijden.

Mooie punten! Ik zit ook te wachten op punten van 4 juni in het L1. Net nog maar even gekeken maar helaas nog niks binnen. Hoop stiekem ze ook nog voor het weekend binnen te krijgen en ook op 2 wp, dan mag ik ook L2

DWensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 16:31

Lottekuhh_x schreef:
DWensink schreef:
Mooie punten! Ik zit ook te wachten op punten van 4 juni in het L1. Net nog maar even gekeken maar helaas nog niks binnen. Hoop stiekem ze ook nog voor het weekend binnen te krijgen en ook op 2 wp, dan mag ik ook L2

Ik hoop het ook voor je, zou wel zo fijn zijn :) Heb je de 18e nog een online wedstrijd? Ik heb ook al direct m'n protocol terug. Ze zijn dus wel echt druk bezig denk ik.

Caritas ik snap dat je dan extra benieuwd bent naar je punten. Ik zit de volgende keer in hetzelfde schuitje. Het is toch altijd even afwachten als je voor de eerste keer/eerste paar keren een klasse hoger start.

Ik heb geen wedstrijden meer staan op het moment. Wel fijn dat je direct je protocol terug hebt! Kun je de feedback meenemen voor de volgende keer. Vanochtend had ik via WhatsApp contact met de KNHS omdat ik me afvroeg of mijn filmpje wel goed Was doorgekomen. Ondanks dst ik van de storing wist begon ik toch een beetje te twijfelen. Maar hij is binnen dus we wachten gewoon (on)geduldig af, net als de rest :=

DWensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 16:44

stitchlover schreef:
Hier de punten van L1 van 4 juni terug, 202 punten, dat is heel netjes voor een eerste 'wedstrijd'. Ook fijn terechte feedback erbij :j

Ook al zulke mooie punten. Gefeliciteerd! *\o/*

DWensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 16:02

Ik wacht ook nog even met jullie mee op de punten van 4 juni. Wij hadden ook de video al ingestuurd op 1 juni. Ik snap dat de KNHS hun best doet maar vind het toch wel erg jammer dat we zo lang moeten wachten.

De rest allemaal gefeliciteerd met de behaalde punten!