Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
xmarritw

Berichten: 457
Geregistreerd: 22-04-19
Woonplaats: Groningen

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 13:02

De nadelen die genoemd worden zijn inderdaad makkelijk te weerleggen. Ook denk ik dat als juryleden aangeven dat ze bepaalde dingen moeilijk te jureren vinden dat de KNHS dat aan kan passen. Zoals bijvoorbeeld de sperriem. Je kan in de voorwaarden opnemen dat na het rondje om het paard de filmer of de ruiter twee vingers tussen de sperriem moet doen. Ik denk dat dit voor meerdere juryleden een uitkomst kan zijn dat ze niet meer een hele dag vrij hoeven te roosteren, maar dat ze in hun eigen tijd een aantal filmpjes kunnen bekijken. Ik hoop daarom echt dat deze manier van proeven rijden blijft bestaan.

Jara van de Edelweiss B+11 L1+1


xmarritw

Berichten: 457
Geregistreerd: 22-04-19
Woonplaats: Groningen

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 13:19

Misschien kan je ook proberen om het wat aan te passen. Dus de overgang pas bij de f te maken of juist de A en de C om te draaien in je hoofd. Dat je dus 'verkeerd' om rijdt. Een keertje doen alsof de E-B lijn het laatste stuk van de bak is. Dus daar de oefeningen rijden die je normaal bij de A doet.

Jara van de Edelweiss B+11 L1+1

xmarritw

Berichten: 457
Geregistreerd: 22-04-19
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 08:31

Noompje86 schreef:
Leuk dat mensen het leuk vinden :) Wedstrijden betekend voor mij ook braaf zijn op ander terrein. Stel dit blijft straks ook mogelijk,krijg je straks in de verkoop paarden in hogere klasses maar zijn nooit van huis geweest... Zou ik als nieuwe eigenaar niet heel blij mee zijn. Vind het wel leuk dat er voor wp gereden kan worden maar mss moet dat in de klassering van paard en/of ruiter wel opgenomen worden, of zichtbaar of ietsdergelijls. De druk van een "echte' wedstrijd is wel anders dat thuis in de bak


Ook bij de fysieke wedstrijden van voor de corona hoeft een paard niet van huis geweest zijn. Er zijn genoeg pensionstallen die elke week een wedstrijd organiseren. Ook als jij met 2 paarden een winstpunt hebt in de Z2 mag je elk paard daar starten. Een paard kan dus een keer van huis gaan wedstrijd Z2 starten net een winstpunt rijden en dan verkocht worden als Z2. Klassering van een paard zegt dus vrij weinig over de ervaring van een paard.

Jara van de Edelweiss B+11 L1+1

xmarritw

Berichten: 457
Geregistreerd: 22-04-19
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 09:09

Ik heb mij net ingeschreven voor 11-06 denk ik, maar hij staat nog in mijn winkelwagen. Ik heb al wel betaald. Bij mijn kalender staat bij status: in winkelwagen online betaald. Moet ik er nu nog wat mee?

Jara van de Edelweiss B+11 L1+1

xmarritw

Berichten: 457
Geregistreerd: 22-04-19
Woonplaats: Groningen

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 21:33

Gefeliciteerd allemaal met de punten *\o/*
Ik ben nu mijn filmpje voor de 21ste aan het insturen, dus moet denk ik nog even wachten op de uitslag.
Ik kom alleen niet meer in mijnknhs, als ik er heen wil dan krijg ik dat youtube filmpje dat de site overbezocht is. Het lijkt mij toch dat er nu niet teveel mensen opzitten.

Jara van de Edelweiss B+11 L1+1

xmarritw

Berichten: 457
Geregistreerd: 22-04-19
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 21:39

xVerax schreef:
xmarritw schreef:
Gefeliciteerd allemaal met de punten *\o/*
Ik ben nu mijn filmpje voor de 21ste aan het insturen, dus moet denk ik nog even wachten op de uitslag.
Ik kom alleen niet meer in mijnknhs, als ik er heen wil dan krijg ik dat youtube filmpje dat de site overbezocht is. Het lijkt mij toch dat er nu niet teveel mensen opzitten.


Ik had dat daarstraks ook! Ben dus niet de enige. Ik heb het uiteindelijk geprobeerd door via knhs.nl door te klikken naar mijnknhs en toen lukte het op een gegeven moment, maar kostte wel een paar pogingen!

Het ligt dan gelukkig niet aan mijn account. Ik kom er met de app wel in en ik heb het nu ook niet nodig dus ik laat het maar even zo.

Jara van de Edelweiss B+11 L1+1

xmarritw

Berichten: 457
Geregistreerd: 22-04-19
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 16:49

Gefeliciteerd allemaal met de behaalde punten *\o/*
Hopen dat ik ook snel de uitslag van de 21ste krijg. Zonet hebben wij alweer opgenomen voor de 28ste. Wel een beetje jammer dat het constant regende. We hebben wel net tussen de regen door op kunnen nemen.

Ik neem tijdens het insturen altijd mijn scherm op zodat ik het terug kan kijken of ik een foutmelding heb gehad.

Jara van de Edelweiss B+11 L1+1

xmarritw

Berichten: 457
Geregistreerd: 22-04-19
Woonplaats: Groningen

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 16:58

Is het ook mogelijk om na je inschrijving de klasse te veranderen?
Dus dat ik mij inschrijf voor B pony's en dat ik dat na een week verander naar L1 pony's ?

Jara van de Edelweiss B+11 L1+1

xmarritw

Berichten: 457
Geregistreerd: 22-04-19
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 20:22

Lappie_Lap schreef:
Maakt het voor het uploaden, behalve dat het langer duurt, ook uit hoe groot het filmpje is in MB's?
Ik vind het veiliger om met de filmcamera te filmen ipv m'n niet zo nieuwe mobiele telefoon, maar verwacht dat hij dan ook groter in MB's wordt.

Ik heb nu 3 video's ingestuurd die groter waren dan 1 Gigabyte. Daarvan moet ik er een opnieuw insturen omdat er blijkbaar iets mis is gegaan. De andere twee zijn goed doorgekomen. het lijkt mij dus geen probleem dat ze groter zijn, maar ik kan niks met zekerheid zeggen.

Jara van de Edelweiss B+11 L1+1


xmarritw

Berichten: 457
Geregistreerd: 22-04-19
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 21:25

Spaansepony schreef:
Ik lees al een tijdje mee, en daardoor mijn startkaart versneld aangevraagd ipv nog even uitstellen, HAha. Werd door jullie enthousiast.

Ik vind dat er relatief hoog gepunt wordt, of valt dat mee juryleden hier?

En ik kom er totaal niet tussen om een plekje te bemachtigen of kan ze niet vinden. Heb al op “online” gekeken. Iemand die mij verder kan helpen? Ik heb de laatste 56 pagina’s gelezen zo beetje, maar daar stond alleen in op “online” zoeken.

De meeste events zitten nu inderdaad vol. Aankomende woensdag om 09:00 gaat er een nieuwe open voor 18 juni. Het is dan handig om tussen 09:00 en 09:30 klaar te zitten met je laptop ingelogd op mijnknhs en de app op je telefoon. Zorg dat je online betalen bij de hand hebt (als je een digipas gebruikt daarvoor). Het is ook handig om vaak op de wedstrijdkalender te kijken of er toevallig een plekje vrij komt. Het kan namelijk zijn dat iemand zijn inschrijving annuleert.

Dat er hoog gejureerd wordt valt denk ik wel mee. Mensen willen vaak alleen maar hun hoge punten delen en niet hun lage. Daarbij ga ik geen wedstrijd rijden als ik weet dat ik geen proef kan neerzetten die minstens 180 punten waard is. Dan kan er soms wel een slechte proef tussen zitten, maar ik zu stoppen met wedstrijd rijden als ik vaker onder de 180 zit dan erboven.
Laatst bijgewerkt door xmarritw op 22-05-20 21:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Jara van de Edelweiss B+11 L1+1

xmarritw

Berichten: 457
Geregistreerd: 22-04-19
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 12:42

Caritas schreef:
kara schreef:
Onderhoud staat bij mij ook nergens

Het online rijden zal wel eerdaags afgelopen zijn, las net dat onder voorwaarden er weer ‘wedstrijden zonder plaatsing’ georganiseerd mogen worden

Zal toch niet? Dan draaien ze dik verlies op het ontwikkelen van paardrijden.nl.

Dit lijkt (en hoop ik) mij ook. Ik denk dat er best wat geld tijd en moeite heeft gezeten in het ontwikkelen van het online wedstrijd rijden en het zou dan zonde zijn om het maar 2 maanden te gebruiken. Daarbij waarom zouden ze stoppen met online rijden als er genoeg deelnemers en jury's zijn.

Jara van de Edelweiss B+11 L1+1

xmarritw

Berichten: 457
Geregistreerd: 22-04-19
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 12:55

wythlove schreef:
Ik heb de punten van 14 mei binnen *\%/* voor een proef die ik eigenlijk niet wilde insturen (ben nogal streng voor mezelf). Toch weer een winstpunt erbij!

Gefeliciteerd *\o/*
Ik ben mij alweer druk aan het maken voor de proef van 28 mei. Ik weet wel dat ik waarschijnlijk moet wachten tot donderdag, maar omdat ik hem vrijdag ingestuurd heb ben ik toch alweer aan het refreshen. De 21ste heb ik ook nog niet terug maar ik denk dat die langer duurt omdat er met het insturen iets mis was gegaan.




Yvank_ schreef:
KNHS heeft eigenlijk altijd aangegeven dat zodra de normale wedstrijden weer in (afgeslankte) vorm plaats mogen vinden ze dan stoppen met winstpunten hangen aan de online wedstrijden.

Verwacht het niet verdwijnt maar wel de mogelijkheid om er winst te rijden.


Ben ik wel benieuwd waar ze dat aan hebben gegeven? Ben het zelf nooit ergens tegengekomen.[/quote]
In reacties op facebook meermaals gezien en aan de telefoon werd ook gezegd dat het was omdat er fysiek nu niks kon en het zou zijn tot er weer wedstrijden gereden mogen worden. Wellicht ze zich bedacht hebben maar dat verwacht ik niet eigenlijk.

Ze kunnen het ook prima houden maar dan zonder winstpunten toe te kennen.[/quote]
Ik denk dat er zonder winstpunten een stuk minder belangstelling voor is. Vanuit de deelnemers kant maar ik denk ook vanuit de jury's.

Jara van de Edelweiss B+11 L1+1

xmarritw

Berichten: 457
Geregistreerd: 22-04-19
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 13:11

Yvank_ schreef:
Maar dat kan toch gewoon? Mensen de mogelijkheid geven met doelen te trainen en deze te laten beoordelen. Of is dat alleen maar zinvol als je een winstpunt kan krijgen? Lijkt mij toch niet. Ik zou het juist mooi vinden als ze dit houden als een trainingsplatform en dat je voor je winstpunten dan echt een fysieke wedstrijd moet gaan zoeken.

Het is voor mij niet heel erg zinvol om geen winstpunten te krijgen. Ik kan ook zelf een proefje printen en mijn instructeur het laten beoordelen. Ik krijg erg veel motivatie van het trainen om naar een hogere klasse te kunnen promoveren. Omdat er een bepaalde druk achter zit om preciezere oefeningen te trainen. Op wedstrijd gaan is voor mij niet mogelijk momenteel.

Jara van de Edelweiss B+11 L1+1

xmarritw

Berichten: 457
Geregistreerd: 22-04-19
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 13:44

Hilli schreef:
Aan de andere kant vind ik ook dat verenigingen zelf moeten nadenken over hun toegevoegde waarde. Misschien ligt die wel op een ander vlak dan alleen maar wedstrijden aanbieden.

Hier ben ik het mee eens. We leven in een kapitalistisch land wat betekent dat er bedrijven failliet gaan. Het is misschien helemaal niet een enorm probleem dat er een aantal verenigingen failliet gaan. Daarnaast moet jij ook lid zijn van een vereniging om te kunnen starten dus houden ze wel inkomsten.

Jara van de Edelweiss B+11 L1+1

xmarritw

Berichten: 457
Geregistreerd: 22-04-19
Woonplaats: Groningen

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 10:23

Het lijkt mij dat als je iets verkeerd wilt doen bij het losrijden dat je dat sowieso wel doet. Je kan ook je trainer op je paard zetten dichtbij de wedstrijd en dan naar de baan toe stappen en beginnen. Daarbij moet je voor de online wedstrijden eerst 1 a 2 minuten stilstaan. Dus kan je niet trainer eerst en dan meteen beginnen. Daarbij maakt het ook niet zoveel uit als je je eigen winstpunten fraudeert. Tot de subtop valt er geen geld mee te verdienen. Dan kan je nog zeggen wat als je bij een stal wilt werken en daar die punten voor nodig hebt. Ook dan lijkt mij dat je daar eerst moet proef rijden en dan snel genoeg door de mand valt. Ik denk niet dat er veel verschil is tussen online starten of "op wedstrijd" gaan.

Jara van de Edelweiss B+11 L1+1

xmarritw

Berichten: 457
Geregistreerd: 22-04-19
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 10:30

pol013 schreef:
Maar in de categorie dierwelzijn zou het voor sommige paarden best beter kunnen zijn als ze niet steeds op de trailer hoeven. Uren op de wagen staan. Aan de stress van een nieuwe locatie en vreemde paarden worden bloot gesteld etc.......

"Dressuur is de basis van het paardrijden. Het doel is om het paard te ontwikkelen tot een 'happy athlete': een soepel, ontspannen en los paard dat tevreden en oplettend is. Paard en ruiter begrijpen elkaar volledig: er is harmonie."
Ik zie daar niet perse in dat het bovenstaande niet kan als je 'thuis' blijft.

Dat het dan relatief minder bevestigd is omdat het minder goed gaat als je op vreemd terrein komt, is niet perse in het voordeel/nadeel van het paard of noodzakelijk voor dagelijks gebruik van je paard als fijne partner.
Als je heel dicht bij het doel van dressuur blijft zoals hier boven de defenitie van de site van de KNHS dan zie ik geen reden waarom dat perse moet op vreemd terrein.

Dat dat een aanvullende vraag kan zijn als jij een paard gaat kopen: is deze klassering ook op vreemd terrein bevestigd, kan dan wel heel relevant worden als dat voor de koper belangrijk is.


Deze vraag is inderdaad erg belangrijk, maar niet alleen met online wedstrijden. Er zijn genoeg stallen die elke week wedstrijd organiseren. Je hoeft dus helemaal niet op vreemd terrein te zijn om wedstrijd te rijden vaak kan je gewoon starten op je eigen pensionstal. Dit lijkt mij dus ook een verantwoordelijkheid van de koper om na te vragen of het paard op vreemd terrein is geweest en eventueel bewijs te vragen dmv protocollen oid.

Jara van de Edelweiss B+11 L1+1

xmarritw

Berichten: 457
Geregistreerd: 22-04-19
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 10:41

Caritas schreef:
daffodil schreef:
Nee dat wat Anouska27 zegt, als je zit te jureren zie je het losrijden ook niet. Er is in de meeste gevallen geen toezicht. En zeker niet op wat men doordeweeks doet. Iemand kan wel heel de week een ander laten rijden en er alleen met de wedstrijd opstappen. Tegelijk denk ik dan, nou en, moet jij weten, als je op die manier je sport wil beleven.

Er komen ook mensen naar onze wedstrijd die thuis losgereden hebben, stappen op en gaan zo de proef in. Of ze zelf losgereden hebben? Geen idee. Slof erom, geen idee. En zo kan ik nog wel wat voorbeelden bedenken.

Tuurlijk is het welzijn belangirjk maar dat hangt niet alleen aan een wedstrijd.

Toezichthouders op kampioenschappen en selectiewedstrijden ben ik een groot voorstander van. Zeker ook omdat nog steeds niet iedereen op de hoogte blijkt van de regels. Ik heb dat zelf inmiddels ook een aantal keren gedaan, vind dat ook leuk om te doen.

Maar op reguliere, kleine wedstrijden? Nee, dat gaat m niet worden. Moet je je voorstellen dat je een indoorwedstrijd hebt en elke keer groepjes van 3 starts hebt. De toezichthouder controleert bij bakbetreding je harnachement en ziet je losrijden. Die kan daarna drie kwartier uit zijn neus gaan staan eten want die heeft dan niks te doen. In de kou, als je pech hebt nog buiten ook. Daar gaan ze echt niemand voro vinden hoor, voor de ruime vergoeding van 5 euro per uur. Ik zie dat niet gebeuren.

Nog los van het feit dat je als toezichthouder wel degelijk heel stevig in je schoenen moet staan om mensen ergens op aan te spreken. GEen eigenwijzere mensen dan paarden mensen.

Mooi voorbeeld: Kampioenschappen en ik ben toezichthouder. Aparte losrijring voor pony's en paarden. Bij de pony's rijdt een meisje met wielsporen. Die zijn gewoon niet toegestaan bij pony's maar je kunt een kind niet rechtstreeks aanspreken, zeker niet in de stress vóór het starten van een kampioenschap. Dus ik blijf even kijken en zie aan de interactie na een tijdje wie erbij hoort, gok de moeder. Ik erheen en geef aan dat de jongedame met niet toegestane sporen rijdt. JAwel hoor zegt ze want ze rijdt M. Ik geef aan dat het niet toegestaan is, zoek het even op in mijn map en laat het zien. Ja zegt ze nou ze wisselt ze zo wel. Dus ik zeg nee, ze moeten er nu af. Ze kan sporen van iemand anders lenen of zonder rijden maar er wordt niet meer verder gereden met deze sporen of ze wordt gediskwalificeerd.

Moeders gaat met kind aan de slag en regelt een paar andere sporen. Opgelost zou je denken.....maar mijn onderbuikgevoel deed me een kwartiertje later toch nog even kijken en ja hoor, gewoon weer de wielsporen om. DUs ik direct naar de moeder toe en die zegt doodleuk, ja dit is alleen voor het losrijden hoor. Dan moet echt heel sterk in je schoenen staan, netjes blijven, rustig blijven maar wel duidelijk zijn en neem van mij aan dat ik bijzonder duidelijk communiceer en toch walsen mensen er gewoon overheen. Maar goed, t belang van het kind en pony staan voorop dus je legt het nog een keer uit en laat haar beloven niet meer te wisselen. Is ook niet meer gebeurd hoor, wnat ik ben uiteraard nog een keer gaan kijken vlak voor ze de ring in ging.

Dit raakt wel een beetje aan de aflopen kampioenschappen toen er iemand na te winnen werd gediskwalificeerd omdat hij met een Baucher reed. En zei dat al vaker gedaan te hebben. Dan is er dus niet genoeg controle/juryleden waar hij heeft gereden hebben niet op zitten letten.


Dan lijkt online rijden mij een betere optie omdat je daarbij de sporen en het bit duidelijk in beeld moe brengen. Ik denk niet dat je kan zeggen dat de jury niet goed genoeg opgelet heeft. Zij zitten redelijk ver van de combinatie verwijderd en hebben veel proeven te beoordelen waardoor de scherpheid op zulke dingen afneemt.

Jara van de Edelweiss B+11 L1+1

xmarritw

Berichten: 457
Geregistreerd: 22-04-19
Woonplaats: Groningen

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 13:17

Welke klasse beoordeel je?

Jara van de Edelweiss B+11 L1+1

xmarritw

Berichten: 457
Geregistreerd: 22-04-19
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 09:33

Ik ben er in 10 minuten door heen gekomen. Maar de inschrijving blijft wel in mijn winkelwagen staan. Vorige keer is dit goedgekomen dus ik heb er nu vertrouwen in. Ik kwam eerst op dat youtube filmpje, maar ik heb net zolang de site opnieuw geopend tot ik wel op de knhs site kwam.

Jara van de Edelweiss B+11 L1+1

xmarritw

Berichten: 457
Geregistreerd: 22-04-19
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 09:38

xMadelene9 schreef:
Bij mij blijft hij helaas ook naar het filmpje schieten als ik wil bevestigen.
Durf ook niet te lang te wachten, voordat alles weer vol is...

Ik heb echt een stuk of 10x de site opnieuw geladen en toen deed hij het. Anders kan je misschien via de app proberen.
Sita_xx schreef:
Hij blijft in winkelwagen staan ondanks de betaling

Dit had is vorige keer en deze keer ook. Het is vorige keer goedgekomen dus ik heb er vertrouwen in dat het deze keer ook lukt.

Jara van de Edelweiss B+11 L1+1

xmarritw

Berichten: 457
Geregistreerd: 22-04-19
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 09:39

Lottekuhh_x schreef:
Weten jullie of je de klasse eventueel later nog kunt wijzigen? Is hier misschien al eens gezegd, maar dat heb ik dan denk ik over het hoofd gezien

Als het goed is wel. Ik heb het ze gevraagd maar nog geen antwoord.
Toch al wel een antwoord
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door xmarritw op 27-05-20 09:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Jara van de Edelweiss B+11 L1+1

xmarritw

Berichten: 457
Geregistreerd: 22-04-19
Woonplaats: Groningen

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 12:43

Het is opzich wel een goede methode om de mensen die echt graag mee willen rijden er uit te filteren. Ik heb mij voor elke week vanaf 7 mei in kunnen schrijven omdat ik altijd op tijd was. Laptop en telefoon klaarleggen en om 09:00 op beide proberen in te schrijven. Ik heb geen werk dus dat maakt het makkelijker maar ook als ik wel zou moeten werken zou ik een oplossing zoeken. Een ander vragen voor mij in te schrijven of pauze vragen om 9 uur. Ik heb genoeg mensen om mij heen die ik zou kunnen vragen voor een wederdienst.

Jara van de Edelweiss B+11 L1+1

xmarritw

Berichten: 457
Geregistreerd: 22-04-19
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 08:16

Lottegold schreef:
Vanavond (laat) mijn punten binnen. Nog geen protocol. Dit was voor het event van de 21e. Dus ik zou zeker blijven refreshen als je op je punten van de 21e wacht.. :D

Ik heb voor het event van de 28e 2 filmpjes. Maar kan zo moeilijk kiezen.. in beide proefjes zitten kleine foutjes. Als het halthouden 4 kant is. Dan is t achterwaarts niet diagonaal en andersom... en zo nog meer van die foutjes.

Hebben jullie nog tips waar je naar kijkt als je tussen 2 proeven moet kiezen?

Ik had dat ook. Wat ik heb gedaan is beide proeven zelf beoordeeld en dan de beste kiezen. Dus protocol printen en ik heb beide twee keer beoordeeld. Toen was er een proef waarbij ik mijzelf twee hoger had gegeven dan de andere dus die heb ik ingestuurd.

Jara van de Edelweiss B+11 L1+1

xmarritw

Berichten: 457
Geregistreerd: 22-04-19
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 09:50

Rosanna1990 schreef:
_x_Vace_x_ schreef:
Zijn er al uitslagen bekend van de 28e

* puur uit nieuwsgierigheid


Ik wacht nog op die van 21 mei.
Weet dat het vandaag de 5e werkdag is, maar als je de vorige keren na 1,5 dag de uitlsga al had duurt het wachten wel lang :( .

Precies dit. Vorige keer had ik de dag na het event mijn uitslag al en nu wacht ik nog. Welke klasse wacht jij op?

Jara van de Edelweiss B+11 L1+1

xmarritw

Berichten: 457
Geregistreerd: 22-04-19
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 10:34

lshannah schreef:
Dispar_Vulgo schreef:
Ik heb gister geen bevestiging gehad per email voor het ordernummer wat je altijd moet toevoegen. Event van 18-6 staat wel gewoon als definitief in mijn kalender.
Kan je dat nummer op mijnknhs ook ergens vinden?


Nee, het beste kun je even contact opnemen met de KNHS. Bij mij ontbrak het ook en ik bedenk nu je het zegt dat ik me niet kan heugen gisteren een mail gehad te hebben.

Ik heb ook nog geen mail gehad van gisteren met het ordernummer. Ik wacht nog een dagje en dan neem ik contact met ze op. Misschien is het iets wat met iedereen mis is gegaan.

Jara van de Edelweiss B+11 L1+1


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 bezoekers