Bitloos Z dressuur en hoger starten

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
manubres

Berichten: 2766
Geregistreerd: 17-11-08
Woonplaats: Drenthe

Re: Bitloos Z dressuur en hoger starten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 21:58

Ik ben ook voor! Je moet zelf de keuze hebben of je wel of niet met bit rijdt. Ik vind ook dat acceptatie van het bit zo langzamerhand ook uit het regelement zou moeten verdwijnen :D

Nieuwe aanwinst!..zwarte parel Jill (Fairytale x Elite v. Voice), Olita met pensioen.Chicago HJ (V.Citango) 2011-2018 RIP Veel te vroeg moest ik je laten gaan. Ik hou vandaag meer van je dan gisteren, maar minder dan ik morgen zal doen!



manubres

Berichten: 2766
Geregistreerd: 17-11-08
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 18:04

MyWishMax schreef:
Ja, maar het blijft de KNHS he? O:) En heel eerlijk, het niveau was toen ook gewoon slecht en dat had niks met bitloos te maken, maar was wel een reden om te zeggen dat het dus blijkbaar niet kan. Als het niveau hoger was geweest, was er heel misschien wel een andere uitkomst geweest. Dus nu iedereen die winst rijdt in het M2 bitloos, allemaal mailen en desnoods vragen om een beoordelingsdag.

Het niveau is/was niet alleen slecht omdat er bitloos gereden wordt, ook met bit zijn er een hoop combinaties in het Z die het niveau eigenlijk niet aankunnen. Ik zou het dus een goede ontwikkeling vinden, ook al rijd ik zelf niet bitloos.


Ik weet niet meer hoelang dat geleden is, maar ik zie de laatste tijd zeker een toename aan bitloos rijden mn ook bij wedstrijd ruiters. Dus het is zeker de moeite waard om te heroverwegen om bitloos t/m de Z toe te laten. Wat mij betreft zou je alle klassen bitloos moeten toestaan en de regel "het accepteren van het bit" uit het reglement schrappen. Maar dat zal wel een stap tever zijn :D

Nieuwe aanwinst!..zwarte parel Jill (Fairytale x Elite v. Voice), Olita met pensioen.Chicago HJ (V.Citango) 2011-2018 RIP Veel te vroeg moest ik je laten gaan. Ik hou vandaag meer van je dan gisteren, maar minder dan ik morgen zal doen!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 bezoekers