Bokkers, zijn er meer die zojuist(dus rond middenacht) ineens facturen uit oude jaren toegezonden hebben gekregen van de KNHS via de mail?
Ik krijg ineens factuur in mijn mail voor de startpas van mijn dochter uit 2018 en die van mijzelf voor dag passen die ik toen heb afgenomen...
Ik heb ze naar mijn weten betaald maar als ik ze optel en blijkt waar te zijn zit ik volgens die facturen aan net geen €200 die de KNHS van me zou moeten krijgen
Nou hoop ik dat het systeem gewoon van het padje is, en meer dit hebben zodat ik gerust gesteld ben haha!
Maandag bel ik sowieso naar Ermelo maar mijn weekend wil ik toch wat relaxter doorkomen dan me afvragen hoe dit kan
Ik heb er ook 1 binnen. Maar er staat duidelijk in het begeleidend schrijven dat er reeds geïncasseerd is. Reden van versturen is me ook niet duidelijk. Iemand erg ijverig geweest ?
lshannah
Berichten: 417
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: 075
Geplaatst: 15-02-20 02:03
Haha ik had in 2018 een paar dagpassen en ook de facturen binnen. Misschien iets in het systeem waardoor het automatisch verstuurd is? Vanwege de begeleidende tekst in de mail maak ik me er verder niet druk om.
Gooiske
Berichten: 1061
Geregistreerd: 20-06-11
Woonplaats: Tegenover het bos
Geplaatst: 15-02-20 02:06
Ook hier een mail gehad, en ook mede clubgenoten hebben ontvangen, dus vermoed idd overijverig iemand of systeem beetje van 't padje, of misschien zijn ze wel gehackt?
Er staat bij mij dat je niks hoeft te doen dat het al betaald is of dat het nog wordt geincasseerd. Dus niet dat er al geincasseerd is!
Heb ze een bericht hierover gestuurd, dus wacht af wat ze maandag te vertellen hebben, heel vreemd is het wel!
Hier ook eentje gehad van mijn dochter, alleen was hier het factuur van 2019
Hier staat bij: Je hoeft niets te doen. De factuur is al betaald of het bedrag wordt geïncasseerd. Nu heb ik geen automatische incasso afgegeven aan de KNHS, dus als er geen fraude is/wordt gepleegd kunnen ze geen geld incasseren.
Felien_Kyra
Berichten: 2088
Geregistreerd: 28-04-08
Woonplaats: Achterhoek
Geplaatst: 15-02-20 08:39
Ik kreeg een factuur van dit jaar, mei 2019 tot mei 2020. Deze heb ik toch ook al betaald als het goed is?
Jelle1236
Berichten: 707
Geregistreerd: 26-05-06
Woonplaats: friesland
Geplaatst: 15-02-20 09:07
Hier ook 2 stuks... schrok me rot gelukkig ben ik niet de enige.
Ik heb nu al medelijden met degene die maandag die mailbox opent .dat is vast niet dezelfde als degene die dat systeem een slinger heeft gegeven om oude facturen te versturen.
zoef123
Berichten: 365
Geregistreerd: 08-10-11
Geplaatst: 15-02-20 10:08
Ik ook van enjoy the ride in 2018 maar toen al betaald
Jep, ook binnen en geantwoord heel eigenwijs dat ik al geen lid meer ben . Zag pas later dat het een factuur uit 2018 was. Zal idd een volle mailbox worden
Hier ook 3 voor bijscholing. Maar die 3 had ik niet eerder officieel gehad. Dus vermoed dat ze even een fout in hun boekhouding corrigeren. Die van vorig jaar bevat ook ineens btw...
Moska
Berichten: 3393
Geregistreerd: 04-01-05
Woonplaats: Groningen
Geplaatst: 15-02-20 10:36
Oh ik had er ook een. Niet eens gekeken van welk jaar het was. Heb alles betaald dus had hem al weer weggegooid.
Check. 2018 inderdaad. Daar zal vast iets mis zijn gegaan
Otti1977
Berichten: 3040
Geregistreerd: 23-06-10
Woonplaats: in een hutje op de hei!
Geplaatst: 15-02-20 10:55
little_birdy schreef:
Ohh en ik heel bijdehand terug mailen dat ik niks betaal want heb mijn startpas tijdelijk gestopt in de winter hahaha
Hier ook een factuur gehad. Ik ook gemaild want heb startpas net afgezegd.
Door een nog onbekende fout in ons systeem hebben we je de factuur opnieuw verstuurd. Heb je deze al betaald? Dan kun je hem natuurlijk als niet verzonden beschouwen.