[HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 09:14

Oei Sparky dat zijn vervelende dingen!! Hopelijk winnen jullie samen het vertrouwen weer snel terug.
Op wedstrijd is het lastig als je paard zo bang is voor andere paarden.. Ik ken het van beide kanten. Snob zijn moeder (en Snob zelf ook :D ) zijn zware types paarden. Maken wat meer lawaai dan een lichtvoetig paard zeg maar. En dan zijn er best paarden die daar onrustig van worden, vooral als je in galop langskomt. Ik probeer daar wel wat rekening mee te houden maar dat kan niet altijd. De andere kant ken ik ook, paard gereden dat die zware types niet zo kon waarderen. Is niet heel relaxed op wedstrijd als er zware types tussen rijden.

Melissa een vliegende start :D Gelukkig alsnog fijn kunnen rijden!

Bij ons gaat het trainen even op een wat lager pitje omdat ik niet helemaal fit was, Snob moest zijn enting, dat soort dingen. Januari weer wedstrijd.

Canon
Berichten: 950
Geregistreerd: 09-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 11:09

Ik hoop in midden januari echt weer op pad te kunnen. Het kriebelt verschrikkelijk om weer te gaan, maar het mag even niet.. Twee weken terug is iemand tweemaal achterop mijn vaders auto geklapt en heeft de trekhaak de auto beschermd, maar mogen we nu geen trailer meer trekken tot die vervangen is in de garage.. Paps mankeert verder gelukkig niks. Maar hij was wel woest op de druif achter hem. := (mijn pa is extreem zuinig op zijn auto.)

Wat grappig dat veel van jullie zo dichtbij starten! Wij staan in Otterlo en gaan naar Lunteren, Arnhem en Barneveld. Bennekom en vooral stal Roosendaal ga ik onthouden. Leuke tip! :)) Ik woon zelf in Apeldoorn en kan daar nog uitwijken naar Riant in Beekbergen of de Apeldoornse ruiterkampioenschappen. Voorheen had die laatste alleen nooit zo'n beste organisatie.. Pas afgelopen jaar leek het écht wat en reden ze bij paleis 't loo. Hopelijk houden ze dat vast in 2020. :=

Ik rij tot nu toe altijd met een vriendin mee. Die staat 10 minuten verderop en haar vriend (mijn instructeur) rijdt alles met trailers. Mijn vader heeft zo'n ouderwets rijbewijs van Rijkswaterstaat waarop je meteen alle E's ook toegevoegd kreeg. Super chill, alleen wil ik het hem niet aandoen in zijn kantine te moeten wachten omdat hij niks met paarden heeft. :') Hij toont wel interesse en helpt heel veel. Maar het zal nooit zijn ding worden zegt ie altijd. Zelf heb ik alleen B en wil graag door, maar ik moet ook nog een auto dan, want die van thuis krijg ik niet mee. :')

De leuke kant van altijd meerijden is, dat wij ook altijd met een heel team op wedstrijd gaan. En beetje ouwehoeren, elkaar aanmoedigen, samen terugblikken tussendoor en tips uitwisselen en uiteindelijk gezamenlijk een frietje bij een lokale bar.. Het voelt wel echt als een feestje als we gaan. :D
Misschien is dat ook iets voor paarden die bang zijn voor andere paarden op wedstrijd? En paar keer wat maatjes mee die ook wedstrijden meerijden, zodat het langzaamaan minder eng wordt.. Met de eerste keer op pad in de trailer deden wij dat en dat hielp onwijs goed! :j

Trainen wil ik deze week weer een beetje oppakken tussen de kerstdagen in. :o door de drukte van vorige week zit ik een beetje in een dipje. Daar moet ik even doorheen komen.. De motivatie was even helemaal weg en dat is niet zo best.. -O- Dat is ook heel dubbel, ik wil graag weer op pad met haar, genieten en elkaar uitdagen, maar ze is de laatste tijd zo snel afgeleid en niet met haar hoofd erbij dat oefenen helemaal niet leuk is.. Ik heb dus even een stapje terug gedaan, maar nu weer vooruit gaan is plotseling moeilijker dan gedacht.. :n Stok achter de deur: aankomende vrijdag komt mijn instructeur weer. Dan vind ik meestal de motivatie en dat vuur weer. :')

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 11:37

Canon wat leuk dat je ook in Apeldoorn woont! Apeldoornse Kampioenschappen waren keurig geregeld dit jaar, ik heb meegereden (omdat het bij t Loo was, in Berg en Bos had ik niet meegereden ;) ) en het was echt keurig. Ik hoop heel hard dat t volgend jaar weer bij t Loo is! Beekbergen is prima starten in de zomer, in de winter pas ik daarvoor (buiten losrijden). Wij gaan graag naar Pothoven maar vanuit Otterlo is dat misschien niet heel aantrekkelijk omdat het de andere kant van Apeldoorn is?
Wat je zegt qua meerijden herken ik wel, ik rij altijd met mijn vriendin/juf/stalgenoot mee. Super fijn en gezellig (andersom ga ik ook met haar mee) maar idd, je bent wel afhankelijk.

Canon
Berichten: 950
Geregistreerd: 09-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 11:51

Hey wat onwijs leuk Maaike! Niet gedacht bokkers zó dichtbij te vinden! (En ik ben ook echt een achterdocht eersteklas op internet, dus dit is überhaupt de eerste keer dat ik het schrijf) :D Haha. Maar wat grappig! Ik ben heel benieuwd nu, als ik dat vragen mag; Waar sta jij met paard gestald? O:)

Wat leuk ook je ervaringen te lezen over afgelopen jaar de Apeldoornse..! Vond de foto's achteraf zo gaaf bij 't Loo dat ik toch inwendig baalde dat ik niet gegaan was. _O- Ben blij dat het er zo verbeterd is. Dat mogen ze van mij ook zeker vasthouden! :)) Heb je foto's van je wedstrijd daar? :D Ik ben heel benieuwd!

Pothoven lijkt me ook héél interessant inderdaad! Qua kilometers is dat nog wel aardig te doen opzich.. Er was afgelopen weekend een springconcours volgens mij, of die komt nog en toen heb ik héél lang getwijfeld.. :D Is het daar fijn te doen? Zowel in- als outdoorseizoen? Dan ga ik ze eens goed in de gaten houden. :D Ik wist niet dat Riant buiten inrijden was in het huidige seizoen.. Heb je me even goed gered! :D haha

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 12:02

Canon wij staan in Klarenbeek, particulier. Foto's van de Apeldoornse heb ik zeker, zelfs een topic van durven maken... Eerste keer op gras, 3e wedstrijd ooit. Achteraf qua planning niet heel slim, maar ach ;) Hierna konden buitenwedstrijden alleen maar minder spannend worden ;) [RIJ-ITP] Groninger Snob op Concours Hippique Apeldoorn

Pothoven is volgens mij alleen nog binnen nu. Losrijden en je proeven in dezelfde hal. Buiten hadden ze eerst wel (2 ringen) maar volgens mij nu niet meer. Mijn rijvereniging organiseert hun binnenwedstrijden bij Pothoven en buiten in Kootwijk bij Gert vd Hoorn. Das best groot maar fijn starten, goede bodem.

linda2008

Berichten: 4254
Geregistreerd: 30-03-08

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 12:04

Canon, het is helemaal niet zo vreemd dat je motivatie af en toe naar een dieptepunt zakt hoor :)
Ik heb zelfs periodes waarin ik mezelf af vraag waarom ik überhaupt nog paarden heb... :o Ze kosten veel geld, veel tijd, veel energie, zeker als het swinters koud en nat is... Of bijvoorbeeld als je met het rijden in een neerwaartse spiraal terecht lijkt te zijn gekomen. Heel belangrijk en goed om dan voor jezelf een stapje terug te doen :j daar worden die paarden echt niet slechter van ;)

Maaike, ben je inmiddels wel weer opgeknapt?

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 12:39

Volgens mij knappen paarden vaak juist op van een tijdje rust of rustig aan doen.

Linda jawel, ben nog wat aan het hoesten maar gelukkig wel weer aan het sporten en paardrijden. Dat valt nog niet helemaal mee (wat rent je conditie achteruit dan...) maar we houden gewoon vol ;)

Canon
Berichten: 950
Geregistreerd: 09-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-19 11:16

Wat onwijs lief, dankjewel allebei <3 Ik voel me er al een stuk minder slecht over.
Dat afvragen waarom je überhaupt paarden hebt ken ik ook wel. Mijn ouders en ik zijn helemaal verliefd op de bergen in Zwitserland. Daar gingen we soms voor meer dan een maand heen.. Heerlijk was dat! Maar sinds we haar hebben kunnen we maximaal twee weken in het jaar.. Ik mis het verschrikkelijk, en zag mezelf ook altijd emigreren op een gegeven moment. Maar nu hebben we haar en kunnen we haar ook niet zo zomaar wegdoen. Ze is te speciaal daarvoor en gaat het niet snel ergens beter krijgen. En we houden toch wel echt van haar. :o

Ik ga vanmiddag tussen de buien door een rit in het bos maken. Even het koppie leegmaken en samen wat tijd besteden. Misschien helpt dat dat vuurtje weer aan te wakkeren. O:) Daarnaast ga ik nog even haar stal versieren en haar wat extra lekkers geven deze dagen. Vind toch dat paard dat ook hartstikke verdient. :D

En vanavond is het al kerstavond! **\O/** Dus alvast hele fijne dagen jullie!
Bedankt voor jullie gezelligheid deze afgelopen maanden. :D

linda2008

Berichten: 4254
Geregistreerd: 30-03-08

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-19 12:02

Bosrit lijkt me heerlijk :j en heel goed voor jullie op zo’n moment :)

Gister heeft Raika flink moeten werken, mijn instructrice heeft even gereden := het probleem zit niet op rechts, maar op links. Ik heb links blijkbaar steeds iets minder contact genomen en nu neemt ze links niet meer aan. :o Dan voel ik me wel even rot, maar aan de andere kant is dat juist waarom ik les heb. :j
vandaag maar even de spierpijn er uit rijden ;)

xSannee

Berichten: 4348
Geregistreerd: 02-03-10
Woonplaats: Renkum

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-19 12:32

Nou Canon ik herken het ook hoor! Het is echt niet gek dat je niet altijd even gemotiveerd bent.
Ik heb ook gerust ups en downs!

Zo had ik gister met rijden weer even een dieptepunt, weer heel veel spanning waardoor ze gaat schieten, omdraaien en wilt rennen (dat kan ik vaak nog wel voor zijn). Maar dan zakt de moed me ook wel weer in de schoenen. Uiteindelijk wel goed afgesloten maar kan daar dan goed van balen.

Dan moet ik vandaag echt wel weer even moed verzamelen blij en gemotiveerd aan de slag te gaan :P

Goed getraind dus Linda!! Fijn als je instructrice er dan zo even op kan *D

Fijne feestdagen allemaal! :+:

melissa_93

Berichten: 2647
Geregistreerd: 21-10-08
Woonplaats: Neede

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 19:46

Maaike vind het toch heel respectvol dat je wel probeert rekening te houden met anderen omdat je paard wat een wat zwaarder type is. En logisch natuurlijk dat dat niet altijd kan!

Canon wat ontzettend balen dat er iemand achterop je vader is geknald,, en dan nog wel 2x {:)-:(
Jammer dat het rijden op moment even een dipje heeft, en paard snel afgeleid is.. Inderdaad niet fijn trainen dan, maar meestal wordt het na een dipje alleen maar beter! En goed om dan even een stapje terug te doen en de focus even ergens anders te leggen.

Maaike in Kootwijk bij van den Hoorn is inderdaad erg mooi starten! Ik heb daar in de ponytijd jaren meegedaan met de Welsh sportdag, super leuk altijd! En ook al wel eens gejureerd met een selectie dat ze buiten de kring moesten hebben.

Canon heerlijk een bosrit, even verstand op 0 en lekker gaan!

Linda helemaal niet nodig om je daar rot over te voelen, iedereen heeft een voorkeurskant en dat zijn gewoon dingen die erin sluipen. Nieman kan perfect!
Wij hebben ook heel lang gehad dat ik linksom veel te veel druk had op mijn binnenhand en de buitenkant veel te los hing, paardlief bood dat maar wat graag aan want dan hoefde ze niet te buigen en dan sluipen dat soort dingen er heel snel in. En zoiets krijg je er makkeijker op dan af haha. Juist alleen maar goed toch om dan les te hebben zodat je ook aan dat soort punten kunt werken!

Sanne snap goed dat je daar flink van baalt. Ergens denk je dat stappen vooruit maakt en dan zo ineens weer terug bij af bent.. Gelukkig wel fijn kunnen afsluiten :)

Wij hebben de afgelopen dagen fijn kunnen trainen :) Ze gaat stukjes echt heel fijn los eroverheen lopen. Alleen omdat het dan zo fijn voelt ga ik ipv blijven rijden heel leuk afwachten :+ Afgelopen maandag in de les ook echt gewerkt aan dat ik niet moet gaan stilzitten afwachten maar haar bezig houden, scherp aan het been houden etc.
Stukje wijken ook weer meegepakt, omdat ze het zo lastig vind wil ze graag aan de voorkant eruit en dan onder mij weglopen, ik ga dan weer lopen prutsen en net niet genoeg doorpakken. Voor ons dus ook heel fijn dat we af en toe les hebben. Heb zelf soms echt even die duw in de rug nodig om op zulke momenten iets meer door te pakken.

linda2008

Berichten: 4254
Geregistreerd: 30-03-08

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 20:37

Melissa, hihi dat zijn wel fijne dingen dan! Natuurlijk moet je niet gaan afwachten, maar wel heel fijn dat ze zo goed loopt waardoor jij die instelling krijgt ;)

Pff ik heb weer echte zenuwen voor morgen. Wij werken nog steeds aan hetzelfde stukje; contact houden op links! En ze peert er helaas nog regelmatig tussenuit := toch een beetje beschamend als dat morgen in de proeven gebeurd. Maar eerlijk gezegd; we moeten toch rijden, het is voor ons lekker dichtbij, en je kunt geen verlies rijden in de B, dus we gaan gewoon! Ik zie het maar als een wijze les voor mezelf om me niets van andere te leren aantrekken... :o

SparkYY_8

Berichten: 391
Geregistreerd: 02-01-17

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 20:42

Hahaha Linda, ik poep ook alweer in mijn broek hier :')

Ghostattack

Berichten: 11238
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 20:46

linda2008 schreef:
Melissa, hihi dat zijn wel fijne dingen dan! Natuurlijk moet je niet gaan afwachten, maar wel heel fijn dat ze zo goed loopt waardoor jij die instelling krijgt ;)

Pff ik heb weer echte zenuwen voor morgen. Wij werken nog steeds aan hetzelfde stukje; contact houden op links! En ze peert er helaas nog regelmatig tussenuit := toch een beetje beschamend als dat morgen in de proeven gebeurd. Maar eerlijk gezegd; we moeten toch rijden, het is voor ons lekker dichtbij, en je kunt geen verlies rijden in de B, dus we gaan gewoon! Ik zie het maar als een wijze les voor mezelf om me niets van andere te leren aantrekken... :o


Dit is mijn motto :') Succes morgen allebei!

linda2008

Berichten: 4254
Geregistreerd: 30-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 21:06

SparkYY_8 schreef:
Hahaha Linda, ik poep ook alweer in mijn broek hier :')

Terwijl het zo goed ging vorige keer... :j jij hoeft nergens zenuwachtig voor te zijn :) (makkelijk gezegd hea?! ;) )
Mijn boevige pony daarentegen kan zo maar weer iets nieuws bedenken... :') hihi! Ach ze is nog jong zullen we maar denken....

Edit; ik heb wel een filmer morgen, zo blij mee!! Daar leren we altijd veel van :j

SparkYY_8

Berichten: 391
Geregistreerd: 02-01-17

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 21:23

Dat is altijd leuk ja!! Terugkijken en zien wat er goed ging en wat er fout ging :) Hopelijk hebben de knollies morgen een goede bui en anders is er nog geen man overboord hahaha

SparkYY_8

Berichten: 391
Geregistreerd: 02-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 18:05

Wij zijn weer thuis :)

Paard heeft zich prima gedragen, ik was meer gespannen dan de vorige keer. Dat uitte zich in opdrukken bij haar en dat ziet er natuurlijk minder mooi uit haha! Toch nog 186 en 179,5 punten gereden, wel ook wat dingen flauw gejureerd maar ach, we zijn weer een ervaring rijker en ik heb weer wat meer zelfvertrouwen :)

We eindigen 2019 met B+6. Ik rijd nu precies 3 jaar paard en Daisy is nu bijna 3 jaar van mij. Ik ben echt er heel tevreden met wat we afgelopen jaar allemaal bereikt hebben! Merk dat we langzaam meer op elkaar in kunnen spelen en dat ik leer haar meer in ontspanning te krijgen. Meer echt rijden in plaats van enkel op haar rug zitten whahaha! Wat meer zelfvertrouwen en dan komt het vast goed! Op naar 2020!!!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 20:24

Gefeliciteerd Sparky!! Jammer van dat halve puntje, maar soms is het niet anders. Mooie stand om 2019 mee te eindigen!

linda2008

Berichten: 4254
Geregistreerd: 30-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 21:20

Sparky wat jammer van het halve puntje. Je was snel weg dus ik kon het je niet vragen...
wat had je voor een flauwe dingen op protocol?

Tja waar zal ik beginnen?! Onze wedstrijd was vooral heel bijzonder te noemen :o
In de pauze mochten we even in de baan losrijden. Raika kent het daar en ze was relaxt, ik keek naar beneden omdat ik er rechts te veel aan moest zitten en was daar wat mee aan het spelen...
Plots gaat de deur open, ik was nergens op voorbereid, Raika schrok en ik lag er naast voordat ik het wist... :=

Ik had wat last van mijn heup en bil, het rijden ging daardoor niet zo super fijn en door de spanning kreeg ik haar weer niet in de rechtergalop. Jammer, want we hadden daar juist zo’n vooruitgang in geboekt. Maar ondanks dat in de eerste proef toch 2de met 187 punten.
De tweede proef ging een stukje beter (op de rechtergalop na) daar werden we 1ste met 193 punten.
Na het rijden wist ik niet hoe gauw ik er af moest... maar gelukkig is het het allemaal meer dan waard geweest <3

SparkYY_8

Berichten: 391
Geregistreerd: 02-01-17

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 21:36

Dat was wel even schrikken ja Linda! Hopelijk heb je morgen niet teveel last... Ik vond het in ieder geval heel knap dat je gewoon nog hebt kunnen rijden en de punten mogen er zijn zeg! :)

Ik heb op mijn protocol bijvoorbeeld 2x een 6 gekregen voor aanspringen in de galop en 2x een 7 voor aanspringen ik de galop, naar mijn idee sprong ze alle keren netjes nageeflijk en met een goede sprong aan en zat daar niet veel verschil in. Er staat niets bij dus weet niet zo goed waarom de ene keer een 7 en de andere keer een 6. Verruimingen in de draf ook 4x een 6 terwijl ze dat alle vier de keren heel netjes deed en ook netjes weer terug kwam in tempo. Normaal krijgen we daar ook echt wel 7ens voor. Staat ook niets bij dus ja, wat had er dan beter gekund :') Ik het totaalbeeld waren we wel meer gespannen als de vorige keer, ze kwam vaker uit de ontspanning dus in dat opzicht begrijp ik de scores wel, maar dat halve puntje is dan toch een beetje jammer whaha :+

linda2008

Berichten: 4254
Geregistreerd: 30-03-08

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 21:55

Misschien de ene keer net iets meer naar voren aangesprongen dan de andere keer? Dat is het voordeel van filmen, dan kun je dat goed vergelijken en terug kijken... maar een 6 of 7 is toch heel netjes.. waar heb je punten op laten liggen bij de 179,5? Zitten daar dingen bij waar je aan kunt werken? Dat vind ik zelf altijd fijn.. zoals mijn rechtergalop, ja dat zijn gewoon dikke onvoldoendes. Maar dan weet je tenminste dat daar iets fout zit. Ik vond deze jury wel fijn met dikke onvoldoendes, maar ook gewoon dikke voldoendes durven geven :j

SparkYY_8

Berichten: 391
Geregistreerd: 02-01-17

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 22:06

Dikke onvoldoendes heb ik dus wel, maar dikke voldoendes niet hahaha :D Ik had het idee dat het niet zo slecht ging dus vooral die tweede proef vind ik bepaalde dingen wat laag gescoord. Maargoed, dat blijf je houden bij een jury sport. Wij moeten werken aan een stabielere aanleuning, overgangen stap-draf, halsstrekken en mijn lijnen netter rijden/sneller kunnen omstellen.

Fijn dat je indd een filmer had! (Een hele fanclub trouwens!! Super leuk!! Normaal maakt mijn schoonvader altijd filmpjes maar die kon niet mee vandaag, maar ik mag niet klagen (ik ben allang blij dat mijn vriend goed is met paarden en me overal doorheen sleept hahaha).

Ik vind het in ieder geval wel een fijne locatie bij jullie, lekker klein en overzichtelijk :) We komen zeker nog eens terug!

_evelien_

Berichten: 1583
Geregistreerd: 25-04-05

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 22:43

Sparky wat sneu van dat halve puntje.

Linda super zeg! Gefeliciteerd met je prijzen knap na zo’n val.

Wij hadden afgelopen maandag 175 en 174,5 punten. Helaas viel ze beide proeven te vroeg in draf.
Gisteren starten we voor het laatst dit jaar
1e proef 181 punten 2e 174 punten. Galop nog niet helemaal goed en we moeten werken aan het recht richten.
Ik heb Véline nu bijna een jaar , in mei begonnen met wedstrijden rijden en we zijn nu B +4
Op naar 2020 ! :)

SparkYY_8

Berichten: 391
Geregistreerd: 02-01-17

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 22:57

Evelien, dan weet heb waar je aan kan werken :) Lekker meters maken en in 2020 weer verder!

linda2008

Berichten: 4254
Geregistreerd: 30-03-08

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 23:00

Evelien, gefeliciteerd met je puntje. Zo te lezen weet je waar nog verbetering te behalen valt, dat is het belangrijkste :j

Sparky, Stap verruimen kan Raika echt heel goed, daar hadden we vandaag ook een 8 voor :) dus ze zijn wel uitgedeeld... Jammer dat je je er net niet in kan vinden bij de jury, heb je nog met haar gesproken? Ze was er nog wel namelijk :j ik doe dat ook niet vaak genoeg hoor, zou het eigenlijk meer moeten doen...
mijn fanclub, hihi ja het was nu overdag en dichtbij, super fijn dat ze er waren! Zeker toen ze de verzorging van Raika zo overnamen nadat ik gauw naar buiten wilde. Echt enorm dankbaar voor! :)

Nou wij mogen ook niet klagen. Raika is pas 4 jaar. In mei 2019 voorzichtig begonnen met beleren, half oktober 2019 begonnen met wedstrijdjes voor de ervaring en wij sluiten het jaar nu af met B+8 :D <3