[HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Bhodi
Berichten: 5316
Geregistreerd: 17-07-12
Woonplaats: Groningen

Re: [HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-19 17:11

Hoi hoi, ik kom me graag melden! Vandaag mn laatste punten in de B gereden, dus we gaan over naar de L1 :D zaterdag 1 juni is ons debuut gepland. We hebben 11 mei eerst nog een onderlinge dus we kunnen rustig aan naar de L1 toe trainen :)
Dit zijn wij:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Rock this day like there is no tomorrow


Bhodi
Berichten: 5316
Geregistreerd: 17-07-12
Woonplaats: Groningen

Re: [HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-19 13:34

Hij lijkt wel wat op die van mij, grappig zeg! :D

Rock this day like there is no tomorrow

Bhodi
Berichten: 5316
Geregistreerd: 17-07-12
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 19:06

L_Flo schreef:
_sharonnn schreef:
Hij lijkt wel wat op die van mij, grappig zeg! :D

Wat is de afstamming van die van jou?

Veel succes allemaal dit weekend!


Daar vraag je me wat, zijn vader is in ieder geval Odermus R :) ik zal het eens even voor je opzoeken!

Rock this day like there is no tomorrow

Bhodi
Berichten: 5316
Geregistreerd: 17-07-12
Woonplaats: Groningen

Re: [HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 08:05

Wat goed! Gefeliciteerd :) wij gaan vandaag weer trainen!

Rock this day like there is no tomorrow

Bhodi
Berichten: 5316
Geregistreerd: 17-07-12
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 11:03

Goedemorgen, gisteren een soort van ons L1 debuut gehad. Het was een onderlinge, maar met officiële jury en ik heb gevraagd of hij me officieel wilde jureren en dat heeft ie gedaan, met 176,5 als resultaat, volkomen terecht voor hoe we nu rijden, maar hij kan zoveel meer, helaas hebben we even een dipje. Ons officiële debuut is 1 juni gepland en ik denk dat, dat helemaal goed moet komen :) ik zal het protocol ook even toevoegen. We zitten tegen onze winstpunten aan dus we trainen lekker door :D

Afbeelding

Afbeelding

Rock this day like there is no tomorrow

Bhodi
Berichten: 5316
Geregistreerd: 17-07-12
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 12:36

Sakura789 schreef:
Aaaah Lindor met je knappe bonte :D Gefeliciteerd met je punten! Volgens mij heb ik je vorig jaar ook in het B topic gezien, fijn dat het al zo goed gaat in de L1!

Sasika, ook gefeliciteerd met je punten!

Vraagje aan jullie, met S van hand veranderen, hoe lang zijn jullie op de A-C lijn? Mijn prive instructrice zegt rechtstellen, direct omschakelen en mijn rijvereniging instructrice zegt rechtstellen, 4-6 passen door en dan omstellen. Hoe doen jullie het?


Wat ik leer is dat ik m zo moet rijden dat je er netjes bij de E afgaat en er op de juiste plek bij B dan weer opkomt. Het ene paard heeft dan 2 passen nodig en de andere 4 bijvoorbeeld :)

Rock this day like there is no tomorrow

Bhodi
Berichten: 5316
Geregistreerd: 17-07-12
Woonplaats: Groningen

Re: [HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-19 08:40

Wat goed, gefeliciteerd! Waar is je oornetje van trouwens? :)

Rock this day like there is no tomorrow

Bhodi
Berichten: 5316
Geregistreerd: 17-07-12
Woonplaats: Groningen

Re: [HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 00:09

Woehoe vanavond ons debuut gereden! En wat voor een debuut, jeetje :+ normaal rijden we ongeveer een halfuurtje in, nu hadden we 2 minuten, niet te doen, Cadans is een echt diesel.. eerste proef toch nog 180 eruit geknald. Tweede proef was ie al een stuk fijner te rijden, helaas las mn voorlezer verkeerd waardoor we -2 krijgen, ook daar nog 182. De punten geven wel aan waar we staan, we kunnen meekomen, maar genoeg ruimte voor verbetering. Al met al ben ik zo trots op Cadans dat ie zich zo liet rijden <3 ik ga nog even op mn roze wolk zitten haha

Rock this day like there is no tomorrow

Bhodi
Berichten: 5316
Geregistreerd: 17-07-12
Woonplaats: Groningen

Re: [HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 09:05

Ja, ik was er heel erg op tijd, ze begonnen om 18:55 en ik zou als 10e zijn, maar ineens was ik om 19:45 al aan de beurt, terwijl er normaal ongeveer 8 in een uur gaan. Ben ook blij dat Cadans zich niet verzette, hij heeft normaal echt wel die extra tijd nodig, daarom extra trots op hem :D

Rock this day like there is no tomorrow

Bhodi
Berichten: 5316
Geregistreerd: 17-07-12
Woonplaats: Groningen

Re: [HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-19 22:55

Gefeliciteerd! Leuk paard :)

Ik vond dit, los van mn eigen houding, een erg fijn plaatje, stoer paard wordt het zo <3
Afbeelding

Rock this day like there is no tomorrow

Bhodi
Berichten: 5316
Geregistreerd: 17-07-12
Woonplaats: Groningen

Re: [HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 22:46

Groot gelijk, ik heb wel gereden in die wind, maar zou het ook niet aandurven/willen om op pad te gaan met dat weer. Een wedstrijdje meer of minder maakt me dan niet uit :)

Rock this day like there is no tomorrow

Bhodi
Berichten: 5316
Geregistreerd: 17-07-12
Woonplaats: Groningen

Re: [HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 08:08

Inderdaad erg leuke combi, goeie punten ook in de B gereden :j

Groot gelijk dat je niet gaat, veel te warm zeg :=

Wij hebben even een wedstrijdstop, zit er zelfs aan te denken om mn startkaart op te zeggen. Ik ben altijd afhankelijk van anderen qua vervoer, zelf op dit moment niet de mogelijkheid om het zelf aan te schaffen, waarschijnlijk na mn afstuderen wel, als ik aan het werk ben :) erg jammer, Cadans doet het zo goed..

Rock this day like there is no tomorrow

Bhodi
Berichten: 5316
Geregistreerd: 17-07-12
Woonplaats: Groningen

Re: [HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 11:41

Ja ontzettend vervelend inderdaad, ach we genieten maar van de wedstrijden die we gehad hebben :) altijd winst gereden! Wie weet hoe het gaat lopen en komt er wel een oplossing, ik zal hier dan ook braaf blijven lezen :D

Rock this day like there is no tomorrow

Bhodi
Berichten: 5316
Geregistreerd: 17-07-12
Woonplaats: Groningen

Re: [HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 09:56

Ik kom even onder mn steen vandaan, heb wel braaf meegelezen :) wij hebben even een stop in verband met vervoersproblemen helaas, maar sinds gisteren prijkt dit op mn oprit:
Afbeelding

Na mn debuut in juni, hoop ik in november weer te starten :D

Loesje: jij bent de reden dat ik even reageer. Wat stoer van je dat je zo doorgereden bent en wat fijn dat je dan zulke complimenten van de jury krijgt :j gewoon lekker doorsturen en meters maken, komt wel goed!

Muronia: ook erg knap van jou zeg, goed dat je zo doorzet :)

De rest natuurlijk ook fantastisch! Gefeliciteerd voor degene die naar de L2 mogen :D hopelijk tot in de toekomst!

Rock this day like there is no tomorrow

Bhodi
Berichten: 5316
Geregistreerd: 17-07-12
Woonplaats: Groningen

Re: [HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-19 11:52

Heel veel succes morgen beide!

Wij mogen over 4 week eindelijk weer op pad na 5 maanden stop. Echt ontzettend veel zin in. Afgelopen weekend een onderlinge op stal gehad (die werd gejureerd door een officieel jurylid en ook zo beoordeeld werd) en we hadden 192 punten, heel erg fijn! Ter vergelijking: vorig jaar hadden we 177 en 178 :+

We trainen rustig door :)
Afbeelding
Afbeelding

Rock this day like there is no tomorrow

Bhodi
Berichten: 5316
Geregistreerd: 17-07-12
Woonplaats: Groningen

Re: [HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-19 09:04

Goed bezig brittjuh, afstuderen is ook erg belangrijk :)

Yentaah aah wat lief dankjewel, ik ben echt dol op m <3 toch heel veel plezier gewenst op je wedstrijd!

Rock this day like there is no tomorrow

Bhodi
Berichten: 5316
Geregistreerd: 17-07-12
Woonplaats: Groningen

Re: [HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-19 15:45

Goed gedaan beiden! Komt vast helemaal goed, gewoon lekker doorrijden en trainen en dan komt jullie tijd vanzelf :)

Rock this day like there is no tomorrow

Bhodi
Berichten: 5316
Geregistreerd: 17-07-12
Woonplaats: Groningen

Re: [HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-19 16:04

Netjes gedaan hoor! :)

Rock this day like there is no tomorrow

Bhodi
Berichten: 5316
Geregistreerd: 17-07-12
Woonplaats: Groningen

Re: [HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-19 07:56

Goed gedaan en gefeliciteerd met je prijs! :)

Rock this day like there is no tomorrow

Bhodi
Berichten: 5316
Geregistreerd: 17-07-12
Woonplaats: Groningen

Re: [HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-19 22:34

Ik moet de proeven nog maar even goed lezen haha. cadans is vrij lang dus die kleine voltes zijn wel wat lastiger soms :)

Loes: je kan ook de wedstrijden wel rijden en niet direct over toch? :)

Vera: fijn dat het zo goed gaat en veel succes in de L2! :D

Shari: heel erg bedankt! Ben nog aan het nagenieten van de fijne proef <3 fijn voor je paarden. Merk je ook verschil?

Wij trainen nog steeds rustig door. We genieten nog lekker na van de onderlinge en hebben momenteel een nieuwe neusriem:


Afbeelding

En ik kreeg (onder andere) deze foto van de onderlinge wedstrijd, helaas net een sta moment van mij, maar vindt het zo’n stoer paard zo <3

Afbeelding

Rock this day like there is no tomorrow

Bhodi
Berichten: 5316
Geregistreerd: 17-07-12
Woonplaats: Groningen

Re: [HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 15:13

Oeps weer even het topic uit het oog verloren :=

Afgelopen zaterdag onze 2e L1 wedstrijd. We waren een halfjaar niet weggeweest en dat had ik een beetje onderschat. Cadans vond het erg spannend en was onder de indruk van alles, daardoor werd ie erg gespannen en sterk waardoor ik te gecontroleerd wilde rijden en dat maakte het geheel erg slordig.. 2x 165,5 geheel terecht. Echter gingen we vooral heen om m braaf z’n rondje te laten doen, hij is niet 1 keer geschrokken en liep langs de hekjes alsof ie dat altijd gedaan heeft (heeft ie 2 keer eerder gedaan) dus hij is z’n humor niet verloren :+ ondanks de punten ben ik zo ontzettend trots op m. Hij is gewoon nogal gevoelig en heeft kilometers nodig, die gaan we zeker maken! Zin in!

Sorry voor de ego post :D

Rock this day like there is no tomorrow

Bhodi
Berichten: 5316
Geregistreerd: 17-07-12
Woonplaats: Groningen

Re: [HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 23:29

Nog bedankt voor de berichtjes :)

Na afgelopen weekend gelijk weer besloten om op wedstrijd te gaan, dit was gisteren. Nou ik kan mn grootste dieptepunt opschrijven in m’n (korte) dressuur carrière.. met het vorige concours nog in ons achterhoofd (en de daarbij horende punten) gingen we vol goede moed op pad, alles zat mee, hij voelde een stuk fijner dan de week ervoor. Helaas sprong ie beide keren verkeerd aan in de rechter galop, wat resulteerde in 3 keer een 1 en daarna een 2. Terecht, niet getoond en niet voldoende hersteld. Vervolgens op al m’n andere onderdelen afgestraft, terwijl hij helemaal geen gekke dingen had in de rest van de proeven. Het was weliswaar niet winstpunt waardig, maar toen ik de punten hoorde, viel ik bijna van m’n stoel af :+ eerste proef was slordig en gokte ik rond de 167. 2e proef er al een stuk fijner aan dus gokje rond de 174. Je raadt het al, na al die enen. Eerste proef 152(!!!!) en de tweede proef 147(!!!!!!!!!!!!) ik heb dus gewoon een verliespunt gereden.. ook een prestatie :D alleen als ik had geweten dat het zó slecht was, had ik af gegroet. Vanwege Cadans z’n spanningen op vreemd terrein zijn we al blij met onze zuurverdiende winstpunten, dus dit was echt niet verwacht.. vervolgens links en rechts al begrepen dat dit hele normale punten waren voor deze jury. De nummer 2 had 174 en nummer 1 202 dus schiet mij maar lek :=

Snel vergeten en rustig doorrijden, dit was pas onze achtste wedstrijd (voor ons beiden) sinds we begonnen zijn met wedstrijden rijden, dus ik ben dik tevreden. Cadans is en blijft m’n top knol! Erg jammer van het resultaat, want nogmaals, als ik m echt zo slecht had gevonden, had ik af gegroet..

Wij gaan 13 en 15 december denk ik weer op pad :)

Nog meer mensen wedstrijd gehad?

Rock this day like there is no tomorrow


Bhodi
Berichten: 5316
Geregistreerd: 17-07-12
Woonplaats: Groningen

Re: [HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-19 09:45

Bedankt voor alle lieve berichtjes :) 13 en 15 december gaan we er weer voor!

Elite: wat leuk zeg, heel veel succes!

Letizia: toch nog goed gedaan dus! En dat ze moeten plassen, tja daar doe je niks aan helaas :n gaaf van je zadel!

Ginatje: dat is balen zeg! Wel goed dat je het positief hebt kunnen afsluiten :)

Ik wil ook rustig aan kijken naar een ander zadel, alleen duurrrr := weet ook niet precies hoe ik moet beginnen enzo.

Rock this day like there is no tomorrow

Bhodi
Berichten: 5316
Geregistreerd: 17-07-12
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-19 14:01

kimwilliam schreef:
waar start je sharronnn?

ik start namelijk ook 15 dec :)


Dan start ik in Warffum :)

Rock this day like there is no tomorrow

Bhodi
Berichten: 5316
Geregistreerd: 17-07-12
Woonplaats: Groningen

Re: [HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 09:52

Goed gedaan allemaal! Ik snap wel dat je niet op pad gaat als het hard waait en dergelijke, zou ik zelf ook niet graag doen :n fijn is dat hè als een jury er leuk commentaar op zet? Kleine moeite groot gebaar :)

Rock this day like there is no tomorrow


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense en 42 bezoekers