[HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
M_arjolein

Berichten: 1419
Geregistreerd: 13-04-13
Woonplaats: Friesland

Re: [HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 09:51

Hallo! Graag zou ik me ook willen melden in dit topic!

Mijn naam is Marjolein en ik ben 29 jaar. Ik ben in juni na 4 jaar weer gestart met mijn inmiddels 11 jarige Fries. We moesten toen nog 5 winst in de B en die hebben we inmiddels in 3 wedstrijden gehaald.

Nu wil ik in oktober/november graag over naar het L1. Met name ook omdat ik 4 jaar geleden best veel B wedstrijden heb gereden en wel klaar ben met de B. :D

Wijken gaat op zich wel goed, galop is soms nog wat lastig en ze mag in de wedstrijden nog ietsje nageeflijker. We gaan nu thuis even flink aan de bak en hopelijk kan ik dan in oktober of november L1 starten. Afbeelding


M_arjolein

Berichten: 1419
Geregistreerd: 13-04-13
Woonplaats: Friesland

Re: [HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 11:24

Bedankt debberley! We gaan ons best doen.

M_arjolein

Berichten: 1419
Geregistreerd: 13-04-13
Woonplaats: Friesland

Re: [HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-19 12:33

Succes met starten dit weekend!!

M_arjolein

Berichten: 1419
Geregistreerd: 13-04-13
Woonplaats: Friesland

Re: [HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 12:27

Wat een leuke pony yentaah! Fijn dat je even lekker een paar proeven kan rijden en inderdaad even uittesten fleury

M_arjolein

Berichten: 1419
Geregistreerd: 13-04-13
Woonplaats: Friesland

Re: [HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-19 11:44

Imaginaerum gefeliciteerd met je winstpunt! En leuk dat je mocht schrijven, lijkt me ontzettend leerzaam.

Wauw Vera dat is lekker snel door de L1 heen zeg!

Ik rijd elke week groepsles van de rijvereniging, maar ga nu vanaf woensdag weer beginnen met priveles.

M_arjolein

Berichten: 1419
Geregistreerd: 13-04-13
Woonplaats: Friesland

Re: [HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-19 07:03

Wat een super prestatie weer Fleury! Heel veel succes in het L2.

En gefeliciteerd met je punt Shari!

M_arjolein

Berichten: 1419
Geregistreerd: 13-04-13
Woonplaats: Friesland

Re: [HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 10:44

Muronia welkom!

Oh jeetje Loes dat was een heftig wedstrijddagje voor jou. Wel goed dat je gewoon lekker door gereden bent. Mijn fries sloot zich ook altijd heel erg af indoor. Dat was 1 van de redenen dat ik 4 jaar geleden ben gestopt met wedstrijd rijden want het was gewoon niet leuk meer. Maar km's maken helpt echt. Inmiddels van het zomer 1 indoor gehad nog in de B en ze was echt fijn.

Oh sharon gaaf een eigen trailer!

Had ook gehoopt die in november te kunnen aanschaffen maar mijn zadel heeft weer kuren. Dus ik heb dit weekend besloten om maar voor een nieuwe Hulsebos te gaan.Zadel is 18 inch en ik kan er niet lekker in zitten. Nou is die ook gevallen en gelukkig was de boom niet kapot maar heb er wel het 1 en ander aan moet repareren. Merk nu toch wel dat er ook andere dingen minder worden er laten op bepaalde plekken naden los enzo. Vindt het zonde om nog zoveel geld steeds weer uit te geven en denk dat ik meer progressie ga maken met een zadel waar ik zelf ook lekker in kan zitten. Financieel betekent het helaas wel dat ik vrees ik dit jaar niet meer op wedstrijd kan en hopelijk verkoopt diegene van wie ik nu de trailer gebruik hem niet zodat ik toch nog even kan wachten ook met het aanschaffen van een eigen trailer.

M_arjolein

Berichten: 1419
Geregistreerd: 13-04-13
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 13:06

@Loes Ik heb mijn fries 4 jaar thuisgehouden omdat ik zelf echt het plezier er door verloor, maar stoppen is natuurlijk niet een oplossing maar die is thuis in de binnenbak ook spokerig. Dus ik kon thuis wel heel goed oefenen om haar dr doorheen te krijgen. Voorheen kwam ik direct binnen in draf en nu doe ik eigenlijk op de enge plek dat ik haar eerst even in stap zet. Dan rijd ik haar dr net even makkelijker doorheen. Meestal is bij ons de jury toch nog even punten aan het natellen van degene ervoor.

Ja inderdaad dat is wel een goede optie misschien dat dat nog mogelijk is om over te kopen.

M_arjolein

Berichten: 1419
Geregistreerd: 13-04-13
Woonplaats: Friesland

Re: [HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 17:43

@Letizia oeh ben je gebeld? Naja nog wel lekker voor de kerstvakantie. Ik heb ongeveer 3 weken na jou 1 gekocht dus zal voor mij dan wel januari worden.

@Ginatje wel fijn dat jullie t nog positief konden afsluiten en idd als t pas haar 3e indoor is.


M_arjolein

Berichten: 1419
Geregistreerd: 13-04-13
Woonplaats: Friesland

Re: [HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 18:32

Ik heb de Dynamic 3 besteld en welke had jij? Haha ben heel benieuwd hoe het je bevalt! Wachten duurt dan zo lang

M_arjolein

Berichten: 1419
Geregistreerd: 13-04-13
Woonplaats: Friesland

Re: [HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 22:41

Haha ja wel jammer dat het nu nog een maandje duurt als ze dan al gebeld hebben enzo haha. Hetzelfde als jou alleen de extras die binnen de vaste prijs zaten. Vond ik qua prijs ook meer dan genoeg :D

M_arjolein

Berichten: 1419
Geregistreerd: 13-04-13
Woonplaats: Friesland

Re: [HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-20 13:15

@Letizia nee nog steeds niet..Heb nu al 2 x gebeld dus ze zullen wel gek van me worden. Maar ik zit nu al op ruim 12 weken wachten en dan moet er nog een afspraak komen. Oeh vervelend van je rug wel mooie punten. Hopelijk knapt t snel op.

Welkom Linda en mooie punten Sharona!

M_arjolein

Berichten: 1419
Geregistreerd: 13-04-13
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-20 16:19

Letizia schreef:
Ooh, das wel vervelend Marjolein :
Waarschijnlijk wachten ze tot er meer afspraken bij jou in de regio zijn.
Ik had mazzel dat er een berg stalgenoten hun ook nodig hadden :)


Nou zou wel mooi rot wezen als dat de reden is haha. Ze zeggen nu steeds dat ze nog niks hebben gehoord vanuit de werkplaats dat ie al klaar is. Dus daar ga ik maar van uit.

M_arjolein

Berichten: 1419
Geregistreerd: 13-04-13
Woonplaats: Friesland

Re: [HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-20 08:31

@Letizia nou we moeten het er vaker over hebben. Gister bericht gehad 27e komen ze m brengen. Kan ik eindelijk ook weer het trainen oppakken voor de L1.

Fijn dat je weer lekker aan het opbouwen bent Sakura!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Fientj en 34 bezoekers