[HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 

absque_dubio

Berichten: 7828
Geregistreerd: 19-04-05
Woonplaats: Ik in Leusden, pony’s in Ederveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-19 10:57

Wij komen ons hier ook melden, ik hoop dit jaar mijn debuut te maken met mijn 3 jarige. :D
Ze is nu denk ik 1,5 maand onder het zadel, dus het is nog allemaal heel wiebelig en totaal niet constant. Ik heb er zelf pas 2x op gereden. :+

linda2008 wat heb jij toch een gave fjord! Wat voor zadel heb jij erop liggen?
En spannend, jullie debuut. Hebben jullie al op 'vreemde' locaties gereden?

roosjenat, stoer dat je gelijk alleen met de trailer op pad durft als je net je rijbewijs hebt!

Verder lees ik veel die al enige tijd aan het starten zijn, en zelfs al in het L1 en L2 bezig. Zijn er nog meer hier die een 3 jarige hebben? :D

Instagram Milente’s Sportpony’s / Volgtopic Welsh Sportpony’s
Milente’s Passion -Kroon Sport Welsh NWR ZZLicht+10 ponypower!
Milente’s Pretty Perfect -Ster Sport WPBR Z1+1
Milente’s Past & Present


absque_dubio

Berichten: 7828
Geregistreerd: 19-04-05
Woonplaats: Ik in Leusden, pony’s in Ederveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-19 08:41

Linda2008, ziet eruit als een fijn zadel!
Ik vraag me ook altijd af waarom er geen 10en worden gegeven voor de verzorging; wat kan er nog beter?

Dee_Es, dat gewiebel van die jonkies is wel een dingetje ja. Net alsof ze dronken zijn. :')
Wat jammer dat je de eerste proef niet fijn hebt gereden. Wel heel netjes dat je dat de tweede proef hebt kunnen oplossen! En toch nog leuke punten!

melissa_93 ik heb een Ster Welsh WPBR pony, komt uit mijn eigen Kroon Sport Z2 startgerechtigde merrie, en als papa Goldstar du Bois.

Roulette_ altijd spannend, om van stal te verhuizen. Hopelijk bevalt het op deze stal.

Ghostattack super gaaf, de eerste twee winstpuntjes. Jij zal wel nog steeds op een roze wolk zitten. :D Wanneer is de volgende wedstrijd? En heb je het hele proefje ook op film?

Zo, volgens mij ben ik niemand vergeten. :+
Dit is mijn guppypuppy, voor het idee;
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hier staan nog wel meer foto's, of in mijn profiel :)
absque_dubio @ [ITP] Van guppy naar kleuter; Pretty Perfect (v. Goldstar du Bois)

Instagram Milente’s Sportpony’s / Volgtopic Welsh Sportpony’s
Milente’s Passion -Kroon Sport Welsh NWR ZZLicht+10 ponypower!
Milente’s Pretty Perfect -Ster Sport WPBR Z1+1
Milente’s Past & Present

absque_dubio

Berichten: 7828
Geregistreerd: 19-04-05
Woonplaats: Ik in Leusden, pony’s in Ederveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 09:39

Dee_Es dat zijn hele mooie punten zeg! En rijd je volgende week maar 1 proefje, dat je 2 winstpunten in 1 proef moet hebben?
En ja, ik heb enorm veel last van spanning. Bij mij is het zelfs een tijd zo erg geweest dat ik niet thuis in de bak durfde te rijden als er mensen op stal waren (met idee, misschien komen ze dan kijken, en kijken = veroordelen). Nu had ik toen het geluk een lesjuf te vinden die ook coaching doet, en die heeft mij enorm geholpen. Maar nog steeds zijn er momenten dat ik het niet fijn vind dat er mensen staan te kijken of mensen meegaan op wedstrijd. Ik ben te perfectionistisch en leg mezelf een enorme druk op, en daarnaast ook constant het idee 'ik ben een beroerde ruiter, een ander kan de pony's beter rijden' etc.
Wat voor mij helpt, is om dan regelmatig op wedstrijd te gaan. Dan wordt mijn spanning minder. :+ En daarnaast plan ik ook geen wedstrijden weken vooruit, want dan heb ik ook weken de tijd om erom te stressen..

Instagram Milente’s Sportpony’s / Volgtopic Welsh Sportpony’s
Milente’s Passion -Kroon Sport Welsh NWR ZZLicht+10 ponypower!
Milente’s Pretty Perfect -Ster Sport WPBR Z1+1
Milente’s Past & Present

absque_dubio

Berichten: 7828
Geregistreerd: 19-04-05
Woonplaats: Ik in Leusden, pony’s in Ederveen

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 13:36

Ik heb het probleem dat mijn pony wel eentje is die spanning opbouwt, dus ook voor haar is het goed regelmatig te starten. De 3 jarige is denk ik hetzelfde, lijkt kwa karakter toch wel enorm op haar moeder. Wat fijn dat jij wel zulke paarden hebt die stug door blijven lopen.
Ik les al jaren niet meer bij die instructrice, het is wél een hele goede vriendin van mij geworden. Dus als ik weer eens in de knoop zit omdat ik niet durf te rijden, dan helpt vaak een belletje of een bezoekje van haar al voldoende om weer verder te kunnen. Nou sleept mijn vriend mij ook erg goed er doorheen. Een goed team om je heen hebben is zó belangrijk.
Bach rescue heb ik ook wel eens gebruikt, goede ervaring mee. Maar mijn spanning kan wel eens zo erg zijn dat Bach rescue niet meer helpt. :')

Instagram Milente’s Sportpony’s / Volgtopic Welsh Sportpony’s
Milente’s Passion -Kroon Sport Welsh NWR ZZLicht+10 ponypower!
Milente’s Pretty Perfect -Ster Sport WPBR Z1+1
Milente’s Past & Present

absque_dubio

Berichten: 7828
Geregistreerd: 19-04-05
Woonplaats: Ik in Leusden, pony’s in Ederveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 09:09

Maaike, ik moet zo lachen om de naam 'snob'. :D Wat fijn dat je gevoel bij de tweede proef beter was, gevoel is altijd nog belangrijker dan punten.

veertje99, wat zuur dat ze stil heeft moeten staan. Ik ga duimen dat jullie eind dit jaar nog jullie B debuut kunnen maken. :)

roosjenat, succes met je laatste puntje halen vandaag!

SparkYY_8 leuk he die veulentjes. Wat een heerlijk koppie heeft hij/zij. :+:
Ik had dit jaar 1 veulentje,
Afbeelding
en aankomend jaar verwacht ik er 2. Ben ook zooo benieuwd wat eruit komt!
En wat heb je je netjes herpakt zeg in de tweede proef!

Deempjexxx heerlijk zo'n versnelde turbo proef, en ook heel herkenbaar. :+ Mooi begin hoor, van daaruit kan je weer lekker verder.

linda2008 je hebt nog een goede week om te oefenen toch? En ach, het is B, niet alles hoeft gelijk perfect he. Vooral lekker van je debuut gaan genieten. :D
nav jouw opmerking, ben ik dus een aantal proeven gaan kijken. Inderdaad geen touw aan vast te knopen. Denk dat alles valt of staat met welke jury je hebt zitten. :=

Instagram Milente’s Sportpony’s / Volgtopic Welsh Sportpony’s
Milente’s Passion -Kroon Sport Welsh NWR ZZLicht+10 ponypower!
Milente’s Pretty Perfect -Ster Sport WPBR Z1+1
Milente’s Past & Present

absque_dubio

Berichten: 7828
Geregistreerd: 19-04-05
Woonplaats: Ik in Leusden, pony’s in Ederveen

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 10:19

Ik meld me altijd zelf aan, mits de jury niet in een hokje ergens boven zit. ;)

Instagram Milente’s Sportpony’s / Volgtopic Welsh Sportpony’s
Milente’s Passion -Kroon Sport Welsh NWR ZZLicht+10 ponypower!
Milente’s Pretty Perfect -Ster Sport WPBR Z1+1
Milente’s Past & Present

absque_dubio

Berichten: 7828
Geregistreerd: 19-04-05
Woonplaats: Ik in Leusden, pony’s in Ederveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-19 09:34

Pff jullie gaan hard ineens. Ik lees wel mee op mijn telefoon, maar reageren vind ik zo lastig dan. Dus dat doe ik als ik weer achter een computer zit.

Roulette_ 12 paarden in een binnenbak? :oo Ik moet er niet aan denken.. Kan je niet bijv smorgens vroeg gaan rijden?
En tsja, het blijft een jurysport. Ene keer krijg je de punten cadeau als je ze niet verdient, en de andere keer verdien je ze maar krijg je ze niet. :(:)

xSannee wat een gave pony heb je! En leuk, een medestander die met een pony tussen de paarden start.

melissa_93 niet even een foto van jouw paard en de papa gemaakt? Mooie punten hoor!

ninavo knap paard! Leuk he dat toiletteren. Ik kan er echt van genieten als ik alle lange haren zie verdwijnen. :Y) Zonde van je houding op de rijfoto's, want paard loopt fijn.

Deempjexxx wat een mooi protocol! Fijne jury, met 4en en 7ens. Daar heb je wat aan. En foto ziet er netjes uit.
Ik moet toch eens hoognodig dat binnenkomen gaan oefenen, ik vrees dat wij daar anders ook 4en voor gaan krijgen. :+

linda2008, je rijdt met een jonkie, in de B! Gewoon je debuut gaan maken en gaaaan. Je gaat voor de ervaring EN het plezier. Niet zo perfectionistisch zijn dat je gelijk alle oefeningen voor een 10 wilt rijden, focus je eerst op de andere doelen. ;)

Mijn knapperd was dit weekend mee naar de laatste show van dit jaar, ze heeft zich weer super laten zien. <3
En wij hebben lekker impulsief volgende week ook ons debuut in de B. :=
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Instagram Milente’s Sportpony’s / Volgtopic Welsh Sportpony’s
Milente’s Passion -Kroon Sport Welsh NWR ZZLicht+10 ponypower!
Milente’s Pretty Perfect -Ster Sport WPBR Z1+1
Milente’s Past & Present

absque_dubio

Berichten: 7828
Geregistreerd: 19-04-05
Woonplaats: Ik in Leusden, pony’s in Ederveen

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-19 10:22

Gaaf he? Ben er ook zo blij mee. :+:
En ik herken je gevoel helemaal hoor. Maar wat ik heb geleerd is om realistische haalbare doelen te stellen, en niet alles tegelijk willen. Zo begin ik na elke wedstrijd met 'ik ben in ieder geval blijven zitten'. Ook dat is natuurlijk een prima doel en tot op heden altijd haalbaar gebleken. :+

Instagram Milente’s Sportpony’s / Volgtopic Welsh Sportpony’s
Milente’s Passion -Kroon Sport Welsh NWR ZZLicht+10 ponypower!
Milente’s Pretty Perfect -Ster Sport WPBR Z1+1
Milente’s Past & Present

absque_dubio

Berichten: 7828
Geregistreerd: 19-04-05
Woonplaats: Ik in Leusden, pony’s in Ederveen

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-19 10:40

ninavo inderdaad al een hele vooruitgang! Lekker blijven oefenen met je houding, zal vast beetje bij beetje beter gaan. :) Geen enkele ruiter is begonnen met gelijk kaarsrecht zitten.

xSannee ik ook. :') Morgen maar even proefje oefenen. Zo heel stabiel is ze nog niet, maar dat hoeft ook niet. We doen lekker rustig aan en ik ben al blij met hoe ze nu loopt.

linda2008 heel veel plezier, en geniet ervan! :D

Instagram Milente’s Sportpony’s / Volgtopic Welsh Sportpony’s
Milente’s Passion -Kroon Sport Welsh NWR ZZLicht+10 ponypower!
Milente’s Pretty Perfect -Ster Sport WPBR Z1+1
Milente’s Past & Present

absque_dubio

Berichten: 7828
Geregistreerd: 19-04-05
Woonplaats: Ik in Leusden, pony’s in Ederveen

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-19 14:48

xSannee ik zat even je profiel en het topic in je onderschrift te kijken. Bij welke stal sta jij? Ik heb mijn pony's uit Ederveen verhuisd, en werk daar nog, dus wel aardig bekend in die buurt.
Onwijs gave foto's trouwens van je pony! Wat was jullie opstapprobleem? En dat gaat nu wel goed?

Instagram Milente’s Sportpony’s / Volgtopic Welsh Sportpony’s
Milente’s Passion -Kroon Sport Welsh NWR ZZLicht+10 ponypower!
Milente’s Pretty Perfect -Ster Sport WPBR Z1+1
Milente’s Past & Present

absque_dubio

Berichten: 7828
Geregistreerd: 19-04-05
Woonplaats: Ik in Leusden, pony’s in Ederveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 16:05

Ik ga morgen achter de computer even op iedereen reageren, zag al wat fijne wedstrijdverslagen voorbij komen, en helaas ook een mindere.

Ons debuut is geslaagd! Veel spanning, heel veel spanning :') daardoor natuurlijk enorm rommelig, maar ik was mega trots op dr! 180 punten en een totaal niet verwachtte 1e plaats (van de 5). Dus ik klaag niet. :D

Instagram Milente’s Sportpony’s / Volgtopic Welsh Sportpony’s
Milente’s Passion -Kroon Sport Welsh NWR ZZLicht+10 ponypower!
Milente’s Pretty Perfect -Ster Sport WPBR Z1+1
Milente’s Past & Present

absque_dubio

Berichten: 7828
Geregistreerd: 19-04-05
Woonplaats: Ik in Leusden, pony’s in Ederveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 17:52

Maaike wauw, ondanks de 3en dan nog hele nette punten gereden zeg! Fijn dat je zelf ook echt verbetering merkt, dat gevoel is veel meer waard dan de punten.

Linda had ze last van spierpijn ja haha. Wanneer staat jullie volgende wedstrijd?
Afbeelding

Mijn blije hoofd zegt genoeg. :+:
Afbeelding

Instagram Milente’s Sportpony’s / Volgtopic Welsh Sportpony’s
Milente’s Passion -Kroon Sport Welsh NWR ZZLicht+10 ponypower!
Milente’s Pretty Perfect -Ster Sport WPBR Z1+1
Milente’s Past & Present

absque_dubio

Berichten: 7828
Geregistreerd: 19-04-05
Woonplaats: Ik in Leusden, pony’s in Ederveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 09:29

Linda, dat is zo vervelend, dat je 'ineens' moet starten terwijl je ervan uit gaat dat je nog even hebt. Maar ik lees dat ze enorm haar best heeft gedaan, fantastisch toch!
Die foto is echt leuk, jullie zijn een heel mooi setje. Als je haar ooit kwijt wilt, kom ik dr wel halen. :Y)

melissa_93 paraplu training, dat vind die van mij dus echt 3x niks. :')

Dee_Es wauw, die slechte generale heb je goed omgezet naar hele fijne proeven zeg!

_evelien_ je doel met de galop behaalt, dus een geslaagde dag. De rest komt vanzelf wel! Wanneer ga je weer starten?

Maaike dankje, ik vind haar ook echt heel knap. :D

Afbeelding

Afbeelding

Instagram Milente’s Sportpony’s / Volgtopic Welsh Sportpony’s
Milente’s Passion -Kroon Sport Welsh NWR ZZLicht+10 ponypower!
Milente’s Pretty Perfect -Ster Sport WPBR Z1+1
Milente’s Past & Present

absque_dubio

Berichten: 7828
Geregistreerd: 19-04-05
Woonplaats: Ik in Leusden, pony’s in Ederveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 09:38

Sannee wat een super gave foto's, filmpje is ook leuk zeg! Snap dat je daar onwijs blij mee bent.
Gaat het goed op de nieuwe stal?

linda2008 zulke punten zijn ook niet echt motiverend zeg.. Helemaal als er geen grote/groffe fouten verder tussen zitten pff.. :(:)

veertje99 wat een mooie punten zeg! Beeld ziet er heel fijn uit.

Wij zijn voor t eerst bij andere locaties wezen rijden. En ik was ziek. Dus vergeef me mijn beroerde houding. :+
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Instagram Milente’s Sportpony’s / Volgtopic Welsh Sportpony’s
Milente’s Passion -Kroon Sport Welsh NWR ZZLicht+10 ponypower!
Milente’s Pretty Perfect -Ster Sport WPBR Z1+1
Milente’s Past & Present

absque_dubio

Berichten: 7828
Geregistreerd: 19-04-05
Woonplaats: Ik in Leusden, pony’s in Ederveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 21:06

Dankjewel allemaal!
Ben ook zo gek op dr :+:
Afbeelding

Ze lijkt steeds meer op dr mama, zo leuk!
Oude foto van ons. In onze slankere jaren. :+
En het bewijs dat ik prima recht en ontspannen kan zitten. :=
Grappig is wel, mams is absoluut groter dan dochter, en ook een stuk langer. Maar doordat dochter zoveel body heeft vind ik dat ik er erg mooi op pas. Gelukkig maar, anders voor niks 3 jaar moeten wachten.
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door absque_dubio op 04-11-19 21:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Instagram Milente’s Sportpony’s / Volgtopic Welsh Sportpony’s
Milente’s Passion -Kroon Sport Welsh NWR ZZLicht+10 ponypower!
Milente’s Pretty Perfect -Ster Sport WPBR Z1+1
Milente’s Past & Present

absque_dubio

Berichten: 7828
Geregistreerd: 19-04-05
Woonplaats: Ik in Leusden, pony’s in Ederveen

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 21:11

Bruine is afgelopen voorjaar 1.53 officieel gemeten, valkje 1.47. Ik ben zelf 1.69, wel met lange benen.

Instagram Milente’s Sportpony’s / Volgtopic Welsh Sportpony’s
Milente’s Passion -Kroon Sport Welsh NWR ZZLicht+10 ponypower!
Milente’s Pretty Perfect -Ster Sport WPBR Z1+1
Milente’s Past & Present

absque_dubio

Berichten: 7828
Geregistreerd: 19-04-05
Woonplaats: Ik in Leusden, pony’s in Ederveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 21:59

veertje99 schreef:
@absque, ze zijn beide zo ontzettend leuk! Je past prima op de valk hoor! Het ziet er niet uit alsof je haar zou storen in haar bewegingen enz. Haar moeder is ook wel echt knap! Rijd je haar ook nog?

Haar moeder heb ik vorige maand nog Z2 gestart, helaas net geen winstpunt. Daarna even een kleine blessure, veulen werd afgespeend, en nu geen nieuwe wedstrijden staan. Vliegende wissels moeten nog wat beter. Maar ben de laatste tijd meer in de modus van ik-wil-naar-het-bos met haar. Wedstrijden komen vast wel weer. Bijrijdster rijdt haar in het M, ik mijn valkje in de B, en afgelopen seizoen mega druk geweest met keuringen en shows. Dus we zijn eigenlijk elk weekend wel met de trailer op pad. Ben blij als het maart is, de pony’s veulenbuiken krijgen, en we even trailer-vakantie hebben. :o :')

Instagram Milente’s Sportpony’s / Volgtopic Welsh Sportpony’s
Milente’s Passion -Kroon Sport Welsh NWR ZZLicht+10 ponypower!
Milente’s Pretty Perfect -Ster Sport WPBR Z1+1
Milente’s Past & Present

absque_dubio

Berichten: 7828
Geregistreerd: 19-04-05
Woonplaats: Ik in Leusden, pony’s in Ederveen

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 22:13

Ja is echt heel leuk! Nou word ik net zo gelukkig van naar m’n pony’s kijken, dan dat ik erop zit. Dat scheelt ook een hoop. Ze zijn voor mij zoveel meer dan rij-objecten.
Jij het idee dat jullie helemaal klaar zijn voor jullie debuut zaterdag? Aan de laatste punten te zien hebben jullie geen ‘probleem-onderdelen’?

Instagram Milente’s Sportpony’s / Volgtopic Welsh Sportpony’s
Milente’s Passion -Kroon Sport Welsh NWR ZZLicht+10 ponypower!
Milente’s Pretty Perfect -Ster Sport WPBR Z1+1
Milente’s Past & Present

absque_dubio

Berichten: 7828
Geregistreerd: 19-04-05
Woonplaats: Ik in Leusden, pony’s in Ederveen

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 22:44

Ach dat meen je. Wat zuur! :(:) Ze is dit jaar elke keer kreupel/onregelmatig toch? Wat is er toen bij de kliniek uitgekomen? Want dit moet ergens vandaan komen..

Instagram Milente’s Sportpony’s / Volgtopic Welsh Sportpony’s
Milente’s Passion -Kroon Sport Welsh NWR ZZLicht+10 ponypower!
Milente’s Pretty Perfect -Ster Sport WPBR Z1+1
Milente’s Past & Present

absque_dubio

Berichten: 7828
Geregistreerd: 19-04-05
Woonplaats: Ik in Leusden, pony’s in Ederveen

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 10:32

veertje99 kunnen ze geen echo/scan van dat gebied maken? Na bij wijze van een jaar wel-niet-wel-niet zou ik het zoals linda zegt ook graag willen uitzoeken. Voordat je over 2-3 maanden weer hetzelfde krijgt. Al lijkt het me ook frustrerend hoor, om bezig te zijn met de kliniek en dat er telkens niks uit komt.

linda, nou valkje en ik zijn beide wel royaal gebouwd hoor. :') Daarom passen we ook goed bij elkaar. :+ Maand terug kwam iemand op stal dat ze het veulen zag zitten bij valkje. Ze is nu net een dag of 120 drachtig dus dat is absoluut nog niet te zien. Kan er ook niks aan doen dat we beide van lucht groeien. :+
Jij ook lekker actief met de trailer dus. Is de vereniging en les ver, of valt dat nog mee?
Dat zeg je precies goed over de houding. Zolang je nog te veel met handen/benen/zit moet doen (wat bij zo'n jonkie nou eenmaal zo is) kan je ook gewoon niet rustig netjes zitten. Komt vanzelf wel als de hulpen makkelijker/kleiner gaan worden. Maar soms wel frustrerend. Ik wil gewoon lekker recht zitten en mn benen lang kunnen maken haha.

Valkje is niet helemaal in dr doen lijkt het. Ze is té rustig en té braaf. Gaat allemaal te makkelijk, staat stil met opstappen, geen rare fratsen. Lijkt wel een echte kinderpony zo. Dus deze week even stap terug, weinig doen, en wat extra bijvoeren. Kijken of ze dan weer wat meer haarzelf wordt. Wil haar eigenlijk zondag 1 proefje starten, maar dan moet het wel goed voelen.

Instagram Milente’s Sportpony’s / Volgtopic Welsh Sportpony’s
Milente’s Passion -Kroon Sport Welsh NWR ZZLicht+10 ponypower!
Milente’s Pretty Perfect -Ster Sport WPBR Z1+1
Milente’s Past & Present

absque_dubio

Berichten: 7828
Geregistreerd: 19-04-05
Woonplaats: Ik in Leusden, pony’s in Ederveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 13:28

Sanne ohh balen is dat, dan hoop je droog te rijden, gaat het alsnog regenen. :+
Haha en die proef komt vast goed! Nog niet alles hoeft perfect he. :D

veertje, dan inderdaad een écht lange tijd op rust, en daarna rustig opbouwen. En hopen dat het dan wel goed komt. :(:)

Ik vind het lastig uit te leggen, maar onder het zadel is ze sinds het weekend wat 'mat' in haar reageren, en minder voorwaarts, terwijl ze wel vrolijk en fit eruit ziet en ook zo voelt. Ze deed vanmorgen braaf haar rondje, maar dat was het dan ook zegmaar. Al had ze ook enkele stukjes dat de 'go' er wel weer in zat. En in de omgang (zoals opstappen) ook net te rustig, zo herken ik haar niet. Misschien een combi van spierpijn en te veel indrukken van het weekend. Of dat het nu plots weer warmer is en ze daar last van heeft. Dat ze in het algemeen braver wordt, had ik wel verwacht. Dat mag ook wel. :Y)

Instagram Milente’s Sportpony’s / Volgtopic Welsh Sportpony’s
Milente’s Passion -Kroon Sport Welsh NWR ZZLicht+10 ponypower!
Milente’s Pretty Perfect -Ster Sport WPBR Z1+1
Milente’s Past & Present

absque_dubio

Berichten: 7828
Geregistreerd: 19-04-05
Woonplaats: Ik in Leusden, pony’s in Ederveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-19 19:25

Wat gaaaaf, wat zal jij trots zijn! *\o/*
(Ik vind je punten trouwens niet bizar hoog hoor, in mijn ogen vrij realistisch. Gaat echt heel fijn!)

Instagram Milente’s Sportpony’s / Volgtopic Welsh Sportpony’s
Milente’s Passion -Kroon Sport Welsh NWR ZZLicht+10 ponypower!
Milente’s Pretty Perfect -Ster Sport WPBR Z1+1
Milente’s Past & Present

absque_dubio

Berichten: 7828
Geregistreerd: 19-04-05
Woonplaats: Ik in Leusden, pony’s in Ederveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 10:42

Valkje is gelukkig weer ouderwets fit. Niks meer aan de hand. :D
Gister een proefje gestart, op een mega kijkerige/rommelige locatie. Gaan we nooit meer heen. Losrijden hebben we ook niet kunnen doen. Spanning in de proef was dan ook lastig af te vloeien, pas bij de laatste middendraf werd ze zichzelf. Ze vond de glazen kantine heeeel eng. En meende dat de witte hekjes er waren om overheen te springen. Al met al heeft ze een hoop geleerd!
Super leuk commentaar van de jury en omstanders. Als de spanning onder controle komt, komt het allemaal heus wel goed. :D
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Jurycommentaar :+
Afbeelding

melissa_93 fijn dat ze gewoon rustig was in het donker! Ik baal ook altijd zo van de winter, niks aan om met de kou/donker nog wat te moeten doen. En dan hebben wij nog een binnenbak, dus eigenlijk mag ik niks klagen. :+
Spannend de eerste selectie! Het idee dat jullie er klaar voor zijn?

Instagram Milente’s Sportpony’s / Volgtopic Welsh Sportpony’s
Milente’s Passion -Kroon Sport Welsh NWR ZZLicht+10 ponypower!
Milente’s Pretty Perfect -Ster Sport WPBR Z1+1
Milente’s Past & Present

absque_dubio

Berichten: 7828
Geregistreerd: 19-04-05
Woonplaats: Ik in Leusden, pony’s in Ederveen

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 16:08

Haar moeder was/is net zo, dus ik weet dat het een kwestie is van veel meenemen, en met een grote glimlach ervan genieten. Komt straks allemaal goed. :D

Kan me voorstellen dat je dat spannend vind Linda! Ben je al eens over de weg geweest met haar? Is het een drukke weg?

ninavo dankje voor het compliment! :D Jij zal die stresskipjeskuren wel herkennen. := Hoe gaat het rijden bij jullie inmiddels?

Instagram Milente’s Sportpony’s / Volgtopic Welsh Sportpony’s
Milente’s Passion -Kroon Sport Welsh NWR ZZLicht+10 ponypower!
Milente’s Pretty Perfect -Ster Sport WPBR Z1+1
Milente’s Past & Present

absque_dubio

Berichten: 7828
Geregistreerd: 19-04-05
Woonplaats: Ik in Leusden, pony’s in Ederveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-19 11:01

Linda ik zou het ook erg frustrerend vinden als ik geen bevestiging van aanmelding krijg.. In jouw geval zou ik er wel vanuit gaan dat je bent aangemeld..

Caritas, wat een onnozele zitten daar zeg. :o

Melissa wat gaaaaf *\o/* Gefeliciteerd!!!

Wij hebben weer lekker geoefend. Pony vindt het allemaal nog erg lastig :(:) , dus we proberen een compromis te sluiten wat betreft spanning, geen druk erop, en toch de proef netjes afmaken. Zaterdag werd dat beloond met een 2e prijs en een winstpunt. Voor de 'middendraf' hadden we twee 8en. We komen er wel. <3
Afbeelding
Afbeelding

Instagram Milente’s Sportpony’s / Volgtopic Welsh Sportpony’s
Milente’s Passion -Kroon Sport Welsh NWR ZZLicht+10 ponypower!
Milente’s Pretty Perfect -Ster Sport WPBR Z1+1
Milente’s Past & Present


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: wisja en 6 bezoekers