[HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Re: [HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-17 20:51

Dank je myca!

Knap dier Leonie.

Peelie mooie foto, lekker actief, maar vind jouw broek niet mooi zitten.

Ik net heerlijk gereden tijdens de clubles, anderen waren er niet dus reed alleen en flink gewerkt. Nu vooral bezig met midden- en uitgestrekte gangen en rijden heel grote bak dus dat oefent wel echt fijn omdat zo echt even meters kan maken


haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Re: [HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 22:37

Gefeliciteerd, goed gedaan! Fijn overstap meteen z'n vruchten afwerpt

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Re: [HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 22:15

Gefeliciteerd dames, allemaal toch weer nette punten ondanks tegenvallend weer, proeven die beter kunnen en nieuwe proeven.

Merel, jullie flinke groep, vaak bij jullie in de regio?

Ik ga donderdag weer op pad voor de selectie, en zondag weer eens 2 proeven op wedstrijd buiten de kring.

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 22:35

Welkom Natasja! Train ze met fietsen en daarna voor je m1-debuut

Myca gefeliciteerd met je knappe debuut en winstpunt. Jammer dat het in de 2e proef net niet meer lukte.

Trysteffie: jij hebt een druk weekend gehad zo! Gelukkig dan steeds fijner en ook zo nog 2 winstpuntjes mee naar huis kunnen nemen.

Merel: gefeliciteerd, knappe punten en knap zo tussen de eerste en tweede proef nog zoveel verbetering kan aanbrengen!

Ik heb donderdag en zondag gestart in het M2. Donderdag was het eerst viertal dus maar even kort en simpel losgereden voordat achter elkaar moesten. Ging wel fijn en uiteindelijk ook gewonnen en daarmee kringkampioen geworden dus sowieso door naar de regiokampioenschappen.
Na het viertal tijd gestapt, even opgepakt en mijn eigen proef gereden. Doel was met meer lef te rijden en dat lukte prima, alleen vond ik het zelf daardoor wat slordiger worden. Maar mijn gevoel was fout, 212,5 punten en flink gat met nr 2 en 3 (201 en 183) dus voor de selectie uiteindelijk geëindigd op een 4de plek, dus hopelijk is dat voldoende voor de kampioenschappen.
Gisteren op selectiewedstrijd van een andere kring gereden en ook hierbij wilde met lef rijden, en nu kon ik het al fijner afwerken. Totaal onverwacht gewonnen met 193/201,5 en in de 2 proef 217,5 :wow: Hiermee me ook geplaatst voor de finale gisterenmiddag waarbij de winnaars van elke klasse een kwartier les kregen van Theo Hanzon/Febe van Zwambagt. Ondanks de warmte en feit dat het allemaal langer duurde dan verwacht liep ze hier ook erg fijn en heb ik fijne tips gehad. Mocht me opstellen ook voor de prijsuitreiking en uiteindelijk 2e geworden dus supertrots op mn meisje <3

Afbeelding

Afbeelding

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Re: [HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 08:37

Merel, klopt, was inderdaad in Heeswijk geweest! Start jij vooral de selecties of ook buiten de kring om?

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Re: [HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-17 09:12

Ja dat wel echt fijn aan selecties, hoewel mijn nieuwe kring daar helaas alleen in het z aan doet....

Iemand nog wedstrijd dit weekend?

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Re: [HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 21:25

Ik kom hier graag meelezen want met 29 punten in het L2 moet ik nu echt aan de overstap naar het M1 gaan denken.
Ik weet nog niet wanneer ik wil gaan starten, ik denk ergens in september pas. Eerst even vakantie en dan contra galop trainen want dat vinden we nog lastig.

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 14:11

aaidaa schreef:
Was geen probleem :)
Vanochtend zijn we weer geweest en hadden we er meer impuls in zitten, met ons eerste winstpuntje in de M1 als gevolg *D


Gefeliciteerd!!


haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-19 17:00

Tijd voor een bijleesactie!

Over jezelf filmen, gelukkig niet nodig want vaak rijd ik wel als de eigenaar erbij is dus kan die stukjes filmen, heel leerzaam. Vaak filmt hij ook stukjes van de les bv. op wedstrijd heb ik geregeld een bekende die kan filmen dus ook dus dat probeer ik wel regelmatig te laten doen. Maar helaas voor jou dus ook geen tips hiervoor.

Keertwendingen vind ik zelf echt de meeste stomme oefening ooit :+ Bij mij gaan ze altijd het beste als ik er maar zo min mogelijk bij nadenk. Moet wel zeggen, had ze nu heel lang al niet meer gereden en paar weken geleden voor het eerst weer in Z2 gestart en toen gingen ze verbazingwekkend goed en ook met paard waar ik nu M mee ga starten, lijkt het begin wel al ergens op.

@Meya: wt ben je aan het maken qua paarden-klus-project?

Ik gisteren voor het eerst onderling M1 gestart, eigenlijk net iets te vroeg nog vond ik omdat nu vooral bezig zijn met heel vlug maken en dan mislukt het netjes rijden nog wel eens, maar aangezien hekjes ed ook altijd eng zijn, wel een goede oefening.
Losrijden ging echt heel erg fijn al, zo mooi ontspannen en vlug aan mn been dat al heel blij was. Ring was natuurlijk wel weer spannend maar ook daarin echt wel fijne stukken kunnen rijden en vooral voorwaarts kunnen blijven. Jury was ook erg enthousiast, toen ging melden voor 2e proef wel opmerking net wat langzamer moest, was onbewust toch beetje gaan haasten, dus 2e proef goed op gelet. Had uiteindelijk 200,5 en 205 dus zeer tevreden mee. Nu eind sept weer onderling en tussendoor lekker trainen.

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Re: [HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 21:39

Dat klinkt erg goed Meya, snap dat je daar heel blij mee bent!

Marietje, nog niet officieel gestart, vond dit eigenlijk al net te vroeg. Volgende onderlinge is 29 sept en denk voor die tijd ook verder niet meer wegga.

Verder klinkt jouw verhaal exact als hier, ook ritme nodig maar ook nog net niet fijn genoeg om al te starten. Ik probeer nu maar wat lessen op vreemde locaties te rijden en nu bv opgegeven voor een clinic begin sept.

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 10:04

Marietje35 schreef:
Nou Haike, das ook toevallig! Gisteren met instructie overlegd en besloten exact hetzelfde te gaan doen. :')


Haha ook toevallig!

Ik hoop volgend weekend clinic te kunnen rijden, wacht nog even op bevestiging.

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 14:06

Marietje35 schreef:
Wat leuk, bij wie?



Dindi vd Brink, op ponyconcours in Tilburg. Alleen even afwachten of zand of gras is, want geen schroefgaten meer.

Lena82 ga je nu over of eerst thuis nog verder trainen?

Ik heb 29 sept nog onderling staan en dan 2e weekend oktober beginnen bij ons de selecties dus ga dan eerste keer officieel denk ik

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-19 19:12

Spannend Lena!

Hier gaat de clinic helaas niet door, toch op gras en al geen schroefgaten meer. Nu maar even bedenken hoe dan km ga maken.

Eerst zorgen weer kan rijden, ging gisteren heel fijn in de les en na kleine sprong vooruit opeens geen gevoel meer in m'n been en 10 meter verder heel veel pijn en voelde gewoon dik worden. Meteen eraf en gekoeld maar dat was einde les. Nu flink dik en blauw, geen idee hoe het kan maar wel erg oliebol

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 09:32

Marietje35 schreef:
@ Lena; Wat leuk!
@ Haike; Wat jammer dat het niet doorgaat ... Kende de persoon om eerlijk te zijn niet.
Jeetje joh, wat gebeurde er dan? Ben je ergens tegenaan gegaan? :(:)


Ik ken haar verder ook niet, maar dacht op vreemd terrein oefenen is altijd leerzaam en dan de tips eruit halen waar ik iets mee kan.

Qua been echt geeeeeen idee wat er gebeurde, ging ontzettend snel en was echt minihuppeltje maar toch iets verdraaid ofzo want meteen blauw en dik. Nu nog steeds grote regenboog over mn hele scheenbeen en binnenkant knie, dus gisteren wel voor het eerst weer erop gezeten maar was nog niet fijn. Maar even geduld hebben dus.

Succes weer met oppakken!

Meya lekker even 2 weken vakantie en dan nu weer aan de slag, krijgt ze al veel buik? Plan nog wel te starten voor zwangerschapsverlof of even kijken hoe ze het gaat doen nu weer met oppakken?

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 18:19

Weer flink gekletst, even bijlezen, hopelijk vergeet ik niemand, anders sorry!

Meya: zolang ze lekker loopt, hoeft dracht zeker geen reden te zijn om niet te starten, lekker meenemen dan. Zelf ook lang fokmerries gereden, die gingen gewoon behoorlijke tijd mee op wedstrijd en na het veulenen vaak ook weer snel mee van huis.
Blijf je nu weer lessen bij je oude instructrice? En wat heerlijk als ik zo hoor wat jullie op jullie eigen plek hebben, dat is wel ideaal!

Marietje fijn dat hij zo in vorm is, relax/vakantie hem dan ook goed gedaan, en warme weer lijkt nu inderdaad wel echt voorbij. En blijf dan nog maar lekker op je roze wolk zitten! Wanneer beginnen bij jullie de selecties?

Rianne: vervelend rijden er steeds niet van komt. Benieuwd of je verschil gaat merken door Joker, hoe vaak ga je daar dan heen en hoe lang is zo'n training dan? Hopelijk helpt ht voor je scheefstand en daarna positief effect ook op het rijden

Aida dus positieve ervaringen met Joker, leuk om te lezen! Maak je dan nu een combinatie, eerst op Joker en dan meteen te paard proberen toe te passen? Meet hij verder ook hoe je zit, zoals bv flexchair?

Ik vanmorgen vrij onverwacht ons M1-debuut gemaakt, eigenlijk sneller dan gepland maar door miscommunicatie stond ik op de startlijst dus maar gewoon gegaan voor de kilometers. Waren al even niet meer (officieel) weggeweest en met losrijden was ze dus wat onwennig in het begin maar daarna weer normaal. Naast de ringen stonden helaas echt superveel 'enge' dingen, bankjes, kliko's, opgerold kunstgras, heg, boompjes, terras en heel groot juryhok, dus dat was echt heel eng vond ze. :o Maar ondanks echt aantal storingen hadden vanwege de angst, was ik ook blij dat ik wel mn beide proeven heb kunnen uitrijden en ze ook wel echt verbeterde (angst minder werd) tijdens de proeven.
Eerste jury gaf na de proef nog complimenten, heel fijn paard en heel netjes gereden en met de spanning en fouten omgegaan, dus dat sowieso heel fijn om te horen. Uiteindelijk ook 188,5 en 183 dus dat hield niet over, maar voor de eerste keer en gezien het aantal 3en mag ik echt nog niet ontevreden zijn.

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 21:49

SannevdM schreef:
Sinds lange tijd weer even bokt geopend haha, ik ga eens bijlezen!


Haha dat typte ik vanmiddag ook, en helaas kwam het er toen nog niet van, dus bij deze ga ik maar eens een grote bijlees-actie houden :o

Aidaa, 3 weken rijden in Mongolie klinkt wel echt supergaaf! <3 Wel ook heel fijn dan na die tijd zo weer op Es kan stappen en weg kan rijden, dat is veel waard. En nu nog druk zo te lezen!
Gave foto van jullie buiten! Wel zuur van gat onder dr buik, knapt het goed op?

Marietje bijna debuut, dat moet goed komen, volgens mij ben je hartstikke fijn aan het rijden/trainen. Met de les eraf gevallen of nog wel kunnen blijven zitten toe af ging? En lekker ook tussendoor zo steeds naar het bos kan!
Gelukt om wat van je les te filmen?
Oh en lees twijfel om te starten, pb-tje?

Lena gefeliciteerd met je M2 debuut!

Veertje foto's gedeeld, qua sb lijkt hij nog te weinig nagevelijk te zijn en daardoor ook lengtebuiging te missen. Wel echt een verschil al met eerst!
Qua oefening dat Donner vooruit denkt, heel veel blijven afwisselen, soms wel een overgang, soms niet of op een andere plek, keer eenvoudige wissel, keer juist middengalop, steeds blijven verrassen en wachten wachten wachten.
Gefeliciteerd met je winstpunten!

Meya fijn dat je zo veel plezier haalt uit het rijden en lessen, basis is toch het aller belangrijkste ook. En lekker starten weer als je het idee hebt er klaar voor te zijn, niks overhaasten omdat het 'moet'

Rosanna welkom, wat een gave (groot-ogende) pony! En die 3jarige is ook al knap!


Over de regen, hier staat helaas ook alles blank maar geen binnenbak, alleen op maandag tijdens de clubles.
Hier onwijs druk geweest maar ook fijn aan het rijden geweest vorige week. Hadden zondag 5e wedstrijd voor de clubkampioenschappen en ben daar M1 gestart en ging echt heel fijn, ondanks dat hard was werken, jury kwam na de proef uit de auto met 'het is nog wel moeilijk hé' maar dat bedoelde ze blijkbaar positief want won met 196 punten.
Omdat ik 4 wedstrijden gewonnen had, had ik me ook geplaatst voor de finale met 2 jury;s. Hier helaas een foutje met galop aanspringen maar heel snel gecorrigeerd en verder ook hier echt een goed gevoel over de proef, steeds minder spanning en kan er steeds meer aan blijven rijden. Met 212,5 en 208 dik gewonnen en dus ook clubkampioen.
Ook erg blij dat voor alle schouderbinnenwaartsen 8en had en ook de middengangen bijna allemaal 7,5-8 waren want die zijn altijd wel lastig geweest. Nu even thuis trainen en dan beginnen volgende week hier alweer de selecties.

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Re: [HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 12:18

Veertje, wij beginnen ook 12 oktober (jij toevallig ook Tilburg?). Twijfel ook nog of klaar voor zijn maar 2 zijn bij de eigen club dus dan makkelijk dichtbij zodat toch maar mee doe.

Sanne gefeliciteerd!

Rosanne meerdere paarden om uit te kiezen voor de wedstrijden zo te lezen, in m1, eentje b/l1 en dan straks ook 3jarige nog?

Kimmetje succes vast morgen!

Marietje, ben nu 1x officieel gestart, beetje last-minute toen tussendoor en alles was heel erg spannend. Nog wel 2 wp maar ging ook heel veel fout, maar sindsdien (nog niet zo lang nieuwe instructrice erbij) ook echt meer aan trainen op enge dingen en hoe spanning moet oplossen en dat lijkt wel zijn vruchten af te werpen.

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 14:21

Veertje, dat is wel een eindje uit de richting dan! Hoeveel selecties hebben jullie?
En gefeliciteerd met je winstpunt maar vervelend dat het verder eigenlijk alleen maar slechter gaat. Stijf/scheef/taktfouten klinken als iets waar je niet te lang mee moet doortobben. Vervelend dan geen fysio oid kan laten komen van de eigenaar.

Aida: dapper zonder zadel! Gelukkig geneest het goed, hopelijk dan snel weer aan de slag

Rosanna leuk zoveel keuze, wil je ze wel allemaal gaan starten nog voor de verkoop?

Marietje super fijn dat het weer goed ging! Hopelijk nu de stijgende lijn weer te pakken

Meya: vervelend opstart niet goed ging maar gelukkig wist je dan waar door kwam en kon je wel fijn afsluiten. En slim op tijd zadel laat checken. En het klinkt allemaal zo simpel, maar die uitvoering kan onwijs lastig zijn.....
En 3,5 uur onderweg voor een half uurtje les? :oo


Ik zo weer eens naar stal, thuiswerkmiddag maar doe dat vanavond wel, staleigenaar is op vakantie dus dan ook alles mesten ed en rijden dus fijn als dan voor donker gedaan heb. Gisteren met al die regen hebben ze lekker allemaal vrij gehad.
Van de 3 is er ook maar eentje van mij trouwens, de andere 2 van staleigenaar. Kom bij hem al jaar of 8-10 ondertussen en al heel wat paarden voor hem (fokker) gereden. Nu heeft hij nog een 3jarige en 6jarige (die start in het m), fokmerrie helaas afgelopen zomer overleden en veulens allemaal hengsten dus verkocht.

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-19 09:28

Marietje35 schreef:
:wave:

Gisteren heel fijn kunnen lessen! Hij is weer zichzelf _/-\o_
Ik heb er weer een beetje vertrouwen in voor de wedstrijd.


Fijn!! Wedstrijd komend weekend?

En rijd er niet elke dag 3 hoor, die dagen heb ik bijna nooit. 3jarige probeer om de dag te doen, 6jarige keer of 5 per week en eigenste heb ik een bijrijder voor dus doe ik maar 1-2x per week.

Ik vanavond les, maandag heel banketstaaf van 3jarige gevallen maar nu wel alles stijf, dus ben benieuwd hoe zal gaan.

@rosanna wat oliebol zeg dat ze opeens zo deed tijdens wedstrijd, dan inderdaad geen onnodig risico nemen. Hopelijk weet je snel wat er aan de hand is en is het makkelijk op te lossen

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Re: [HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-19 10:21

Vind sowieso al stoer dat je het gedaan hebt Aida, maar gelukkig kon je nu weer met zadel rijden! Succes met de les morgen.

Hoe vaak lessen jullie in de week/maand?

En Marietje, ik werk ook niet fulltime meer, ben expres naar 0,8 gegaan.
En het was ook niet echt de bedoeling dat ik de 3jarige zou gaan rijden, maar eenmaal zadelmak is ze wel echt heel leuk. Binnenkort gaat ze wel weer voor maandje logeren voor training IBOP, dus dat op zich ook wel fijn nu dagen korter worden.

Veertje succes weer met opbouwen!

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-19 21:14

En weer even bij gelezen, jullie gaan hier zo hard elke keer! :+

Van vallen nog wel blauw maar niet meer dan beetje stijf/spierpijn gehad gelukkig.
Rijden van 3 paarden is inderdaad soms best druk, maar scheelt 3jarige echt niet vaak hoeft en voor een ook bijrijder heb die haar op wedstrijden start, dus ook lekker traint. En een heel fijne eigenaar van de paarden die ook met alles helpt, dan hoeft het niet snel snel, maar als ik bv ene op stal zet en andere pak en begin te poetsen, wisselt hij spullen vast.

Meya, leuk dat jonge dier zo braaf is, duimen dan dat nog even doorgroeit. En supergoed van je les! Fijne plaatjes ook, komt helemaal goed!

Veertje fijn dat de les goed ging, met instructrice nu besproken hoe en wat? Fijn wedstrijd wel tevreden was maar jammer op selectie bij jullie dan zo anders gepunt wordt, dat is hier niet gelukkig. Ook leuk om met andere dan kilometers te gaan maken in de B.

Rosanna, goed dat jullie de dierenarts erbij betrekken, hopelijk positieve uitkomsten straks na de behandeling. En leuk zelf op de 3jarige hebt gereden, wel weer even wennen dan hé zo'n jonkie.

Marietje weer fijn bezig dan ook, die wedstrijd komt echt goed, en aan elkaar plakken komt straks dan ook wel weer!

Aida wat een supergave foto's en ook een hele gave ervaring denk ik om dit met jouw schoonvader te doen!? Man/vriend zelf niet actief in de paarden?
En goede oefening dan vandaag op de onderlinge, slim gepland, kan je straks weer officieel op pad.


Hier was gisteren de eerste selectie en vanwege ontzettende drukte en slechte bodem helaas al niet echt fijn kunnen losrijden, paard was braaf maar er was gewoon echt geen ruimte om te galopperen oid, dus dat kon uiteindelijk paar minuten voor mijn proef pas. in de ring vond ze helaas echt alles weer doodeng dus aantal keer getwijfeld af te groeten, maar als oefening toch maar doorgereden. Wonder boven wonder nog 177 en naast heel rijtje (terechte) 2en en 3en toch ook nog mooie cijfers. Zo ontzettend balen, want ze kan het makkelijk, maar omgaan met spanning is zo moeilijk te trainen, behalve km maken, hoe frustrerend het gisteren ook was. Volgende week maar nieuwe poging en dan pas weer eind november

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Re: [HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-19 22:39

Oh leuk, ben me aan het bedenken of ik hem dan ook ken, maar denk het niet. Ik was nationaal niet zo heel actief.
Maar met 2 meter op die paarden lijkt me inderdaad niet ideaal en als weinig rijdt, zullen het ook echt lange afstanden geweest zijn.

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Re: [HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-19 09:13

Stuur je een pb!

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Re: [HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-19 10:31

Gefeliciteerd Marietje, goed dan toch gegaan bent!! Toch ook te streng dus voor jezelf.

Selectie op deze locatie snap ik ook nooit naar helaas elk jaar weer en nu zelfs 2x. Maar als komende selectie weer slecht rijd, heb ik al geen kans meer, dus kan ik die ook overslaan, zoek ik de fijne locaties uit

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-19 11:00

Volgens mij elk jaar al klachten over maar zijn er niet meer locaties die willen organiseren. Maar dit jaar was ook wel echt heel erg.

Er is 1 losrijdring en dan in de hal ernaast 1 ring m en 1 ring b tegelijk, dus dan is het al druk met ruiters.
En nu was ik om 18.07 en het was van 17.45-18.00 ringverkennen en kwamen er dus vanaf 1730 nog heel veel ruiters vast rondstappen (erop en aan de hand) om dus even de ring in te mogen. Maar aangezien die dus pas veel later zelf hoefde te rijden, deden die niet meer dan gezellig met z'n allen naast elkaar stappen.
In de ring mocht je daarna alleen stappen en draven maar liepen er dus 2 ook aan de hand lekker op de hoefslag, steeds in de hoeken stilstaan, en als je er dan wat van zei, kreeg je een grote mond terug, want 'rijbaan regels waren alleen geldig tijdens losrijden en dat was ringverkennen niet'...... Dat sommige mensen wel al vrij snel daarna moesten starten, snapte/boeide ze niet. |o


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 bezoekers