[HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Moderators: Apple, Coby, petraaken, C_arola, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 16:19

Hoi, mag ik weer meekletsen? :)
Op zeer korte termijn ga ik weer starten na ruim 1,5 jaar klungelen met een rugblessure van mijn kant.
In de tussentijd zijn we rijtechnisch wel vooruitgegaan, dus het wordt maar weer eens tijd om wat kilometers te gaan maken op wedstrijd.. :P Ons doel is eerst maar even braaf de proefjes doorkomen. Mijn lieve merrie en ik hebben nog wel eens wat spectaculaire momenten op wedstrijd zoals rodeo's (die ik niet kan uitzitten) en gewoon de ring uitspringen en zo, dus de lat ligt laag. Schietgebedjes zijn welkom. _O-

Genève (Ustinov x Upgrade x Burggraaf) B + 13 | L1 + 10

Imaginaerum

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 13:53

Drukke boel hier. :P Wij zijn vanochtend gestart na ruim 1,5 jaar en ik was al echt heel blij met hoe braaf mijn merrie was. Onverwacht kregen we 197 en 199 punten, dus mijn dag kan niet meer stuk. :D

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 18:24

Bedankt meiden!
Hoe gaat het met de wond van jouw paard, L_iek? En met de blessure van de jouwe, Veertje99? _evelien_ en lara1510, nog wat op de wedstrijdplanning staan? :)

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 13:21

Wij zijn gisteravond weer gestart, man, wat was het ineens warm gisteren.. En dat dacht mijn paard ook. :P Ik moest er echt heel hard voor werken en alsnog waren mijn proefjes echt te mat, maar met 191 en 192 punten mogen we niet klagen. Ik heb liever dat ze heel relaxed is dan dat ze loopt te stuiteren, dus ik was blij met mijn paard. Nu nog wat meer dooroefenen op scherp(er) houden en over 1,5 week gaan we weer de baan in.

Gefeliciteerd met de winstpunten en succes op de regiokampioenschappen voor degenen die daar gaan starten!

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-19 13:57

Van harte gefeliciteerd, knap gedaan!

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 19:52

Gefeliciteerd, Ginatje!

Succes, Dee_Es. :)

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 08:30

Wij trainen nu iets rustiger en alleen 's morgens vroeg. We zouden zaterdag wedstrijd hebben, maar die is helaas afgelast. Wel begrijpelijk, dierenwelzijn staat voorop.

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 21:13

Sterkte met je rug Letizia, alsnog knap gereden!

Ik ga m'n best doen om met jullie mee te gaan naar het L1-topic, dit weekend mogen wij weer de baan in.
Zelfde locatie weer en de eerste proef ook weer in de buitenbak naast de manege, maar de tweede proef is tamelijk afgelegen in een ring in het weiland tussen de schapen, dus dan gaan we even gezellig op safari. :') Iets met kilometers maken en ervaring opdoen..

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-19 18:25

Leuke dingen om naar uit te kijken, Lars1510. :D

Melissa_93, die van jou is ook nog jong zat, toch? :P

Ik zou vanmiddag starten, maar de wedstrijd is afgelast door de harde wind. Het waait hier in het noorden ook wel erg hard, ik had het wel echt eng gevonden om met deze wind op pad te gaan met de trailer.
Wel enorm balen, want mijn vorige wedstrijd (27 juli) was ook al afgelast, toen door de hitte.
Deze vakantie heb ik ervoor gekozen om thuis te blijven om wedstrijdkilometers te maken in plaats van op vakantie te gaan, maar we hebben dus alweer een wedstrijdpauze van vijf weken. -O-

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-19 09:10

Pff, dat is helemaal l*llig, zeg! Balen! :(

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 12:14

Jemig Melissa, wat een smerige actie van je paardje zo uit het niets. Heb je niets overgehouden aan je val? Je maakte echt een beste smak, oef..
Die van mij deed ook zo'n rodeo uit het niets op onze eerste wedstrijd, dus die hashtag #stoutspringpaard was ook wel toepasselijk bij ons. _O- Gelukkig heeft die van mij inmiddels al een hele tijd niet meer van dat soort stunts uitgehaald.

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-19 22:50

Nog gefeliciteerd met je winstpunten, M_arjolein!

Ik ga jullie verlaten, wij gaan het L1 maar eens proberen. Vandaag de laatste B wedstrijd gereden, het was nogal chaos zonder ringmeester en met een aantal uitvallers, maar mijn knappe merrie deed weer goed haar best. <3 We mochten tweemaal de eerste prijs in ontvangst nemen met beide proeven 199,5 punten. De eerste proef zelfs 10,5 punt los van de nummer 2. :oo
Na de proef ook echt heel leuk met de jury gesproken en gevraagd of zij vond of we klaar waren voor het L1, waarop we even het wijken gingen oefenen in de baan (moest als laatste starten). Echt super dat een jury daar tijd voor neemt en zo nog wat extra feedback meegeeft, daar hebben we veel aan!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie