[HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Noukie
Berichten: 10943
Geregistreerd: 27-12-01

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-19 14:34

En in het kader van enigszins doorwerken... := Heeft ie vandaag twee proeven gelopen.
Wel Z1, geen wissels. Hij was eigenlijk heel goed, voorterrein enorm ruig, eerste proef ook fijn kunnen rijden. Mooi aanpakken, veel rust in de benen, afgezien van een storinkje door mijzelf echt mega tevreden. Tweede proef was de pijp bij ons beide wel leeg, kon m minder aan elkaar houden, veel rommeltjes enz.
Mooi verwarrend dat de eerste proef blijkbaar niet eens winst waard was, en de tweede 61% :')

Nouvel

Berichten: 28563
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-19 16:24

Bizar noukie :+
Nou ja, je hebt in ieder geval fijn gereden!

Hier nog niet direct wedstrijden gepland, ik twijfel heel erg, ik vind ‘m niet fijn op ‘t moment, te veel op mijn hand en slecht naar voren en als ik ‘m meer aanpak weer snel spanning.
Aan de andere kant misschien gewoon gaan voor de ervaring, ik weet het niet, ben even in een twijfelperiode... :+
Van het weekend lekker 2 dagen strand gedaan en dan van de week maar even weer opppakken en kijken wat ‘ie doet.

Wat holistisch betreft, ik vind het ook altijd een beetje abracadabra maar ik ben bij Den Hoek al een aantal keer fijn geholpen.
Wil van de zomer weer een keer gaan omdat hij zo twijfelachtig blijft.
Osteo vond ‘m ook te strak in z’n vel zitten en veel vocht vast houden, dus toch maar weer eens na laten kijken...

Mellamoshan succes, stoer dat je hebt ingeschreven!

Merr ook succes!

Cindy fijn dat hij zo vooruit gaat!

Beetje achter geraakt hier, excuus voor het niet alles bij reageren...

Noukie
Berichten: 10943
Geregistreerd: 27-12-01

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-19 17:05

Dat zeker! Realiseerde me dat ie bijna een jaar niet meer officieel gelopen had. Wel paar keer HC Z2, maar daar had ik altijd en zweepje mee. Kan bepaald niet zeggen dat ik die nu gemist heb iig :)

Ik zeg: bij twijfel niet doen :) Ervaring meepakken is altijd wel goed, maar als je zelf nu al net geen fijn gevoel hebt thuis... Maar dat is puur vanuit mij gedacht en hoe het mij beïnvloedt als ik echt slecht rijd. Daar kan ik dan zo lang over blijven malen... Kan niet in jouw hoofd kijken, maar als ik je zo lees zou ik liever even wachten tot dat stukje net weer even fijner is.

Was nu ook bij Den Hoek geweest. In t verleden hebben ze met 3 paarden echt 3x volledig mis gezeten, dus ik was al minder happig :') Maar kan er nu heen wandelen en omdat ie toch kleine dingetjes had waar ik regulier de vinger niet op krijg... Haar verhaal sloot dus wel aan bij wat ik zie/voel, dus dan afwachten of het ook aan slaat :)
Veel vocht vasthouden is ook niet lekker he? Is dat na die allergische reactie gekomen? Dat zn lichaam daardoor van slag is?

Janine1990

Berichten: 43805
Geregistreerd: 13-03-05

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-19 17:07

Ik had dit weekend ook concours, maar heb me bij voorbaat afgemeld vanwege de warmte.
Hij is al twee jaar achter elkaar met warm weer flink ziek geweest, dus ik zie er weinig in om dat op te zoeken.

Balen Noukie, dat je gevoel niet overeen kwam met de punten. Heb je het op film staan? Ik heb van al mijn laatste proeven een video, dat is toch wel heel erg prettig.

Nouvel, wat jammer zeg! Gun je het lekker rijden zo, het zit er écht wel in...
Doe je ook lymfedrainage?

Oh super cool, in de bouwvak wordt onze binnenbak écht een binnenbak :D Zaten nog geen wanden in, maar nu gaat het gebeuren hoor :D Dat betekent straks een keer leuke foto's hoop ik :D
Hmm... ik heb ineens een ideetje :')

Noukie
Berichten: 10943
Geregistreerd: 27-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 12:05

Janine, jaaaaa foto’s!! :D

Snap met de warmte dat je afmeldt hoor. Hier hadden ze ook t zaterdagmiddag programma laten vervallen. Zondag was t koeler en veel schaduw, eigenlijk alleen de eerste ring niet, dus heerlijk rijden.
Afbeelding
Hij is zo leuk :D

cindyy_1993

Berichten: 437
Geregistreerd: 10-02-14
Woonplaats: Middenbeemster

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 13:40

Merrr spannend zondag, meteen regio!

Mella jaaa weer ingeschreven! Wanneer en waar heb je ingeschreven? Vind inderdaad de proeven voor deze en volgende maand wel erg pittig hoor. Vooral die eenvoudige wissel vanuit de contragalop is bij ons echt een dingetje :')
Ik denk dat de omeprazol zeker wel effect heeft gehad! Sinds hij dat heeft gekregen reageert hij veel minder nukkig op de singel en bij het om en af doen van de deken. Daarbij vind ik hem sinds de medicijnen enorm aangekomen en ziet hij er echt onwijs goed uit. Voorheen deed hij af en toe ook slaan naar mijn been met rijden, ook dit is sinds de medicijnen niet meer voorgevallen. Dus al met al denk ik wel dat het resultaat heeft gegeven.

Noukie zeker een fijn gevoel dat hij fijn blijft! maar het is wel duidelijk nodig hoor die behandeling. Merk dat hij weer hoofdpijn begint te krijgen namelijk; zijn neus gaat weer iets scheef staan en hij krijgt ineens weer moeite bij zijn stal. Voor mij altijd duidelijke signalen dat het dringend nodig is.
Wat interessant ook die holistische praktijk! ik ben ook een beetje sceptisch met dat soort dingen, maar ben wel benieuwd wat voor effect het bij die van jou gaat hebben!
Echt bizar dat verschil tussen je gevoel en de uitslag zeg. In ieder geval wel lekker gereden! Wel echt gave foto's hoor! Knap dier!

Nouvel wat onwijs lastig zeg dat het niet fijn gaat momenteel.

Janine begrijpelijk dat je je met die warmte afmeldt! Gaaf van je binnenbak!

Ik heb vanavond eindelijk weer les! 3 weken geen les gehad en nog niet heel veel gereden afgelopen week, maar heb er echt weer zin in. Waar ik me verder momenteel echt zorgen om maak zijn zijn hoeven... Hij moet woensdag weer naar de smid gelukkig, maar hij krijgt zomers altijd zulke droge brokkelhoeven... En hij staat ook heel verschillend op zijn hoeven doordat hij áltijd graast met zijn rechterbeen naar voren. Dus rechts is haast een platvoet momenteel en links is heel stijl. Heb vandaag Paskabiovit besteld bij paardensupplementen.nl in de hoop dat dat het in ieder geval iets beter kan maken. En daarbij heeft hij ook al een tijdje een iets dikker voetje linksvoor onder de kogel... >;) Hij loopt er verder gewoon goed op en het is ook niet warm oid. Maar wel even iets om in de gaten te houden, het wordt namelijk ook niet minder.

Noukie
Berichten: 10943
Geregistreerd: 27-12-01

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 20:03

Lekker Cindy, dat de omeprazol zo goed gewerkt lijkt te hebben! Vasthouden dat gevoel :)
En ja, als je m zo goed kent en je ziet dat soort signalen, dan is t idd wel goed om scherp te zijn dat je m op korte termijn laat behandelen. Kan ie alleen maar nóg beter van worden :)
Hoe ging je les?
Mjine kan ook alleen maar grazen als ie zn benen uit elkaar zet. In de zomer moet ik m dus ook echt met 7 weken laten beslaan daardoor ipv 8. Been idd wel goed blijven volgens en desnoods even laten kijken voor de zekerheid?

Ik wil een nieuwe wedstrijdbroek. De keuze is mij echt te reuze hoor :+ En hoe irritant dat elke zaak maar een paar merken heeft, dat vergelijkt niet makkelijk :')

cindyy_1993

Berichten: 437
Geregistreerd: 10-02-14
Woonplaats: Middenbeemster

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 09:38

De les ging weer zó fijn! Het is echt zo'n bizar verschil met een halfjaar geleden.. Ik hoef er zo veel minder hard voor te werken dan voorheen, en dan loopt ie ook nog eens veel beter dan voorheen. Blijf alleen echt moeite houden met die wissels vanuit contragalop bij A en C hoor :') Iemand daar nog een geniale tip voor?
Gelukkig heeft ie wel weer nette voeten want de smid is gisteren weer geweest. In combinatie met het supplement en smeersel om de vochtbalans op peil te houden hoop ik dat hij nu de 8 weken gewoon netjes haalt. De smid kon ons helaas door vakantie en drukte niet eerder in plannen...
Qua dikker been linksvoor hoop ik dat de cranio daar een goede verklaring voor heeft en dat het wellicht toch ergens overbelasting is? Ik heb geen idee, maar wacht even op uitsluitsel van haar voor ik verder laat onderzoeken.

Oooooh nieuwe wedstrijdbroek := Ik zweer echt bij mijn rijbroek met zwart zitvlak hahaha. Als ik soms wel eens mensen zie lopen met witte broeken en dan die zwarte billen van het zadel... Ben ik heeeeel blij met mijn zwarte zitvlak :))

Laura1982

Berichten: 4072
Geregistreerd: 23-01-04

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 09:58

Cindy is nog meer sluiten een optie voor de contra wissel? Douwe vind dat ook moeilijk en als ik hem nog iets meer terug zet 3 passen van te voren en goed sluit gaat het makkelijker kost ze wel veel kracht.

droversrun

Berichten: 1027
Geregistreerd: 23-02-07

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 10:17

Noukie leuke foto's heb je geplaatst, was het in Soest?
Jammer dat je je moest afmelden Janine, maar ik was ook niet gegaan hoor. Het was de afgelopen dagen niet alleen heel heet, maar ook super benauwd.
Fijn dat je les goed ging Cindy, die wissel blijft inderdaad lastig vind ik zelf ook. Hier verzamel ik haar ook extra door. Het rotte is dat je in het Z2 daar je vliegende moet springen na een stuk contra dus dat is wat Jonne daar nu elke keer heel graag wilt doen terwijl ze nog een paar wedstrijden Z1 moet lopen eerst :+
Laura hoe gaat het met jou?

Porto was erg leuk! Wel heel veel heuvels op en heuvels af wat voor mijn lijf een uitdaging was, maar desalniettemin een hele leuke trip gehad :)
Gister weer les gehad bij Joyce, was leuk en te lang geleden dus had er wel weer zin in. Toch even de confronterende woorden gekregen dat Jonne een goed genoeg paard is voor de reguliere sport maar waarschijnlijk, hoe hard ik ooit train, niet met haar in het kader ga komen.. Zet me wel weer aan het denken.... Blijft zo lastig!

Over nieuwe rijbroeken gesproken; ik heb gister twee nieuwe rijleggings gekocht. Ik was zo klaar met die pasvormen van rijbroeken en als je een keer wat meer gegeten had dat ze niet lekker mee zitten :+ nu een van Pikeur en een van Eurostar gekocht en ze zitten echt fantastisch, wat een verademing! Ik ben bang dat ik nu de gewone rijbroeken niet meer aan ga trekken haha. Ze hebben bij EJ nu een fijne kortingsactie in ieder geval :)

Laura1982

Berichten: 4072
Geregistreerd: 23-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 10:33

DR lekker op vakantie geweest heerlijk! En bootcamp bij Joyce of viel het mee?
Hier gaat alles goed bijna 31 weken erop zitten de laatste loodjes zijn in zicht zullen we maar zeggen Hahah. Douwe had maandag bootcamp bij de juf hij maakte er een potje van dus moest wat meer zijn best doen. Ik denk dat ik er zaterdag even op kruip voor het gevoel even beetje stappen en zelf blij worden mis het rijcontact echt enorm longe worden hij en ik niet blij van helaas maar goed we zijn er bijna.

Ja kaderpaard lastig ik vraag mij af of je daar echt tussen kan komen met al die toppers die daar al in zitten. Is zn gevestigde orde zeg maar.

Rijbroeken ik heb zelf montar en sindsdien half jaar kingsland broek zonder rits en knoop en die is fijn mooie hoge band achterzijde veel steun en toch niet te dun stofje dat je jezelf stuk rijd. De keuze is zeker reuze in rijbroeken land.

Noukie
Berichten: 10943
Geregistreerd: 27-12-01

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 10:22

Lekker weer je les Cindy! Die wissel heb ik ook wel moeite mee, met name omdat ik niet altijd kan remmen daar en daardoor vaak wat rug mis. Maar goed op achter houden, doorsluiten en toch voldoende galop houden is simpel gezegd de oplossing. Dan nog in de praktijk :P

DR, was in Soest idd :)
En lastig die uitspraak van Joyce. Waar ga je dan voor he? En hoe haalbaar is het kader? Als in, ik zie al lang dezelfde namen steeds, terwijl ik best mensen ken met de financiële middelen die geprobeerd hebben erbij te komen. Om vervolgens lekker subtop te gaan rijden en het kader doel snel te parkeren. Maar snap ook dat je ergens ervoor wil gaan nu je de kans hebt, terwijl je aan de andere kant met Jonne weet wat je hebt en met een nieuwe altijd een gok is. En dan is de vraag welke keus je maakt.. Das heel persoonlijk..
Zag wel een heel fijn dier voorbij komen van de week, maar 35k is iets buiten mijn budget. Niet dat ik actief zoek, maar soms kijk ik wel even wat er nog meer op de wereld is

Ik ben met rijleggings altijd bang dat ze teveel tekenen. Maar dat valt dus mee? Heb al wel 1 fijne gepast, maar dan ga ik dus weer twijfelen, omdat er zoooooveel te koop is en ik me afvraag of dit dan dé broek is. Aangezien je er in principe weer jaren mee doet...

Laura, gaat hard zeg! Al snap ik dat t voor jullie qua longeren niet snel genoeg kan gaan :P Hoop dat je morgen nog even lekker wat kan stappen samen!

droversrun

Berichten: 1027
Geregistreerd: 23-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 11:40

Dat is zeker ook iets wat je je echt moet afvragen, deze groep is zo sterk. Nou hoeft het A - kader ook niet meteen maar in ieder geval scores rond de 70% zou ik wel graag willen halen ja. Het blijft toch apart hoor dat je in de reguliere sport makkelijk rond de 65% rijdt in de Z1 en dan grade 4 gaat rijden wat eigenlijk m1 niveau is qua ooefeningen en dan blijft steken rond de 62-64%. 8)7

Nee hoor valt harstikke mee, maar je moet wel even goed weten welke merken je moet pakken. De meeste vond ik helemaal niet dun en tekenend behalve 1 die ik toevallig wel gekocht heb van Eurostar, maar dat is een specifiek zomer model dus van een extra dunne stof. Alle andere 'normale' leggins die ik gepast hebben hadden dit niet :)

Noukie
Berichten: 10943
Geregistreerd: 27-12-01

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 18:44

Bizar is dat eigenlijk idd. Kijken ze dan in de grade naar andere dingen? Of ligt de kwaliteit van de paarden zoveel hoger dat een goede, correcte oefening geen 7 meer is ineens, maar een 6?

Goed om te weten. Moet ik volgende keer toch ook eens een legging passen, al is het maar om eens geprobeerd te hebben.

Janine1990

Berichten: 43805
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 18:58

Noukie, gave plaatjes!

Cindy, fijn dat de omaprezol lijkt te helpen! Hoelang moet je er mee doorgaan?
Wat betreft de wissel vanuit contra, kwestie van veel galopversnellingen op je paard monteren :P Vriendin van mij tipte me dat, zij rijdt subtop met een bult meer ervaring dan ik :P Op mijn laatste wedstrijd liep hij wat te dribbelen in de wissels. Daarop gaf zij aan meer terugrijden en van daaruit weer vooruit. In verschillende versnellingen. En telkens de grens opzoeken. Dus echt doorsluiten en meer controle over het tempo per pas. Ik moet zeggen dat ik er redelijk resultaat op boek :j
Dus eigenlijk gewoon trainen op kracht en controle. Verder wil het nog wel helpen om in contragalop meer contra te stellen. Dus galop links op de rechterhand volte rijden en stellen naar rechts. Worden ze wat makkelijker in de contragalop.

Laura, wat gaat het snel zeg!! Hoe valt het lichamelijk?

Droversrun, wat een bummer zeg!! Wat zijn de argumenten? Het feit dat je een fries rijdt? Nou daar heeft die Russische geen boodschap aan, wat een machtige knol heeft die zeg! _/-\o_ Is Nederland dan zo conservatief? Krijg je niet de behoefte om het tegendeel te bewijzen?
Want het is toch van de zotte dat je met zo'n niveauverschil niet hoger kan scoren? Ben je in de gelegenheid om meer combinaties te bekijken? En wat zie jij als verschil?

Ik heb woensdag les gehad, geen foto's :D Maar we hebben zelfs toegewerkt naar een beginnetje van een pirouette! Ik ben echt zó blij met mijn juf!
Donderdag naar Janna geweest, mijn rechterheup blijkt enorm vast te zitten, wat resulteert in een probleem met de lengtebuiging... :roll: Zowel bij mij als bij Wietse dus :+ Volgende week nog maar een keer... Maar heb er best wel wat last van, niet qua pijn, maar qua bewegingsmogelijkheden :')

Zondag concours, 1 proef... Maar ik heb 'm nog niet goed in mijn hoofd zitten. Dus heb nog wat visualiseerwerk liggen voor de komende 36 uur zeg maar :P
Er zit helaas voor ons twee keer travers in :') Dus dan maar hopen dat ik kan scoren op de galop.
Al moet ik zeggen, de travers wordt wel steeds beter! :) Alleen als ik niet mobiel genoeg ben, zit ik hem natuurlijk wel in de weg.

Laura1982

Berichten: 4072
Geregistreerd: 23-01-04

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 20:56

Janine succes dit weekend. Wat je zegt ik krijg dan de neiging om tegendeel te bewijzen.

Lichamelijk mag ik niet klagen geen uitval of pijnprikkels op dit moment. Wel bekken en buik die niet alles meer leuk vinden. Maar dat hoort erbij. Morgen ga ik even lekker stappen met douwe ik moet echt even erop en verstand op nul.
Dan voel ik mij fysiek ook weer een stuk beter.

Laura1982

Berichten: 4072
Geregistreerd: 23-01-04

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 16:37

Wat kan je blij worden van 5 rondjes stappen op je paardje. Paardje was ook blij verrast en deed goed zn best om mij nog blijer te laten zijn liep fijn ontspannen en liet kaak mooi los. Daarna eraf gegaan bekken vond het genoeg. Miss over paar weken nog een keer 5 rondjes stappen. Vrouwtje blij paardje blij en omgekeerd haha.

Janine1990

Berichten: 43805
Geregistreerd: 13-03-05

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 16:59

Heerlijk Laura!
Ik hoop ook dat je na de bevalling nog een poos mag genieten van die zwangerschapshormonen in je lijf! Heerlijk dat je lijf zo meewerkt! Ach de gebruikelijke kwaaltjes... tsjah... Je weet waar je het voor doet gelukkig :D

Ik heb vandaag zo'n mega poedersuiker!
Ik zou de laatste hand leggen aan mijn schilderwerk, groene tuindeuren moesten wit. Eerste laag gedaan, rest van de kozijnen en toen was het wachten op een nieuwe pot verf. Die kreeg ik gisteren eindelijk (moest besteld worden). Dus ik weerbericht gecheckt, lekker bewolkt, goed schilderweer!
Begint het te regenen terwijl ik net één deur helemaal klaar heb. Dus die deur kan ik helemaal opnieuw gaan doen want er zitten allemaal deuken in van de regen.
Het leuke is dat dit niet 's avonds kan, want dan staat de zon op de deuren. En ik heb echt een broertje dood aan onaf werk. Dus ik pisnijdig, verdrietig, teleurgesteld, boos... noem maar op.
Ik kan daar echt niet tegen he... Doe je zó hard je best, werk je zó hard... Gebeurt dit... Op de laatste dag van je vakantie. -:(-

Dus dan maar even naar de brillenman vanwege een kras in mijn glas. "Vervangen kost 177 euro."
Oke laat maar... ik hou die kras er wel een jaar in, koop ik wel een nieuwe bril dan.

Auto laten wassen, en dan nog maar even naar Groningen, Epplejeck... Want Divoza had het shirt dat ik wilde niet meer in mijn maat. Weet wel even weer waarom ik liever naar Divoza ga. Wat een ballentent zeg... Het leek wel tokkiedag... Allemaal van die oversized vrouwen die op stoelen zitten te wachten tot hun kinders uit het kleedhokje komen. Stukken onfatsoen, niet normaal... Echt de ghetto van Groningen was naar de EJ gekomen... En dan bedoel ik de witte ghetto hoor.
Maar goed, ik heb m'n shirt.

En dit was echt niet mijn dag... Ik moet nog één wasje draaien en hopelijk droog krijgen. En de boel hier netjes krijgen... En dan is het ook echt mooi geweest voor vandaag. Pffffffffffffff... Ik hoop morgen op meer geluk zeg.

Laura1982

Berichten: 4072
Geregistreerd: 23-01-04

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 20:25

Oh janine soms heb je van die dagen ....pfff

Noukie
Berichten: 10943
Geregistreerd: 27-12-01

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 21:23

Succes morgen Janine! Hopelijk heb je een betere dag dan vandaag :P
Heel herkenbaar trouwens dat soort dagen en soms zijn die dingen dan ook 10x erger dan op een andere dag. Zeker dat verfwerk is echt zuur. Maar fijn dat je uiteindelijk wel je shirt hebt! :D

Lekker dat je iig even hebt kunnen stappen met je knapperd Laura. Toch weer even iets :)

Ik had ook een offday vandaag. Gister echt zo fijn in het bos geweest, alleen maar genoten van hoe fit en blij en toch braaf hij is en vandaag gewoon verkeerde keuze dag ofzo :+ Paard kon er weinig aan doen hoor, maar blegh gewoon.

Janine1990

Berichten: 43805
Geregistreerd: 13-03-05

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 21:29

Het was dus besmettelijk Noukie?!

Laten we hopen dat morgen alles beter is! :D Ik zit nu lekker Bones te kijken.
Op de een of andere manier heb ik ook echt het idee dat maandag de zomer voorbij is, omdat ik weer aan het werk moet. :roll:

Noukie
Berichten: 10943
Geregistreerd: 27-12-01

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 21:34

hahaha, denk het _O-

Haha, zo heerlijk hoe je hoof dan werkt he? Ik heb juist t idee dat t nog lang geen zomer is, want ik heb nog geen vakantie gepland, dús dan is het gewoon die tijd nog niet :+
Verder alles goed hoor, echt :')

Janine1990

Berichten: 43805
Geregistreerd: 13-03-05

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-19 17:17

Ha fijn, ik ben niet de enige :')

Ik heb vandaag een topdag gehad! Ik heb er weer een puntje bij! *\o/* 205 bij een GP jury, in een proef met twee keer travers. Ik ben zó blij! :D

Noukie
Berichten: 10943
Geregistreerd: 27-12-01

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-19 19:25

Gefeliciteerd Janine, top!!

Nouvel

Berichten: 28563
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-19 22:00

Loop hier alweer ernstig achter...

Maar gefeliciteerd Janine, top!