[HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Moderators: Apple, Coby, petraaken, C_arola, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

LienC

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 17:03

Mag ik me hier ook melden? Over 5 week starten we voor het eerst, B tussen de paarden (hij is 1.54).
Hij is net 8, nu bijna 3 jaar onder het zadel. Vrij sensibel (als in; ben jij fanatiek, is hij fanatiek, heb jij je hoofd ergens anders, dan hij ook etc.). Hij doet alles super makkelijk, het is meer dan ik zelf consequenter moet zijn met hoeken etc.

Afbeelding

"To live a creative life, we must lose our fear of failing" - Joseph Chilton Pearce

LienC

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-19 08:54

Imaginaerum schreef:
Leuke dingen om naar uit te kijken, Lars1510. :D

Melissa_93, die van jou is ook nog jong zat, toch? :P

Ik zou vanmiddag starten, maar de wedstrijd is afgelast door de harde wind. Het waait hier in het noorden ook wel erg hard, ik had het wel echt eng gevonden om met deze wind op pad te gaan met de trailer.
Wel enorm balen, want mijn vorige wedstrijd (27 juli) was ook al afgelast, toen door de hitte.
Deze vakantie heb ik ervoor gekozen om thuis te blijven om wedstrijdkilometers te maken in plaats van op vakantie te gaan, maar we hebben dus alweer een wedstrijdpauze van vijf weken. -O-

Hier ook al 3x debuut gepland en 3x afgelast. 1x hitte, 1x vanwege verkeerde planning mbt kampioenschappen en gisteren ook vanwege de wind. Kwam net aan en kon direct weer terug.. Les geleerd, altijd startlijst nog een keer checken in de ochtend.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie