[HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
xemmafalcon

Berichten: 85
Geregistreerd: 12-04-16

Re: [HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 20:24

trysteffy gefeliciteerd! Leuk ding!
Dat is niet leuk Flevolander. Tot nu toe nog niet lager dan 160 gereden.
NatasjaS ziet er goed uit! Wanneer moet het ongeveer af zijn?

Hier gelukkig wel een goede binnenbak! Ben het weer alweer helemaal zat, doe mij maar lente.

Vandaag op wedstrijd geweest. 2x eerste en 183 en 178.5 punt. Galopstuk was erg rommelig, dus daar even aan werken. En ik kwam jou nog tegen, SannevdM! Alleen wist ik toen nog niet wie je was totdat ik het op de startlijst zag staan :o . Ga het gewoon nog een keer zeggen, super gaaf paard heb je!

Phil L2+1 eindstand ~ Syl Z1+1 eindstand~

Juultje M1+4



xemmafalcon

Berichten: 85
Geregistreerd: 12-04-16

Re: [HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 11:00

*kruipt onder haar steen vandaan*

Zooo lang weggeweest ivm herkansingen en tentamens.

Hoe gaat het hier met iedereen?

Phil L2+1 eindstand ~ Syl Z1+1 eindstand~

Juultje M1+4

xemmafalcon

Berichten: 85
Geregistreerd: 12-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 16:50

Dat is leuk om te horen Shelley! Deed jij nou mee met de selecties?
Meya, jaa ik denk het wel. Ik heb in ieder geval 3 toetsen gehaald, 1 herkansing en wacht nog op 2 uitslagen. Oeeh spannend! Van wie is ze drachtig?
Buxy lekker doortrainen, dan komt het vanzelf wel. Je kan altijd nog springen, dat doet die ook leuk :)


Hier gaat ook alles zijn gangetje. Mogen over naar het M2, maar heb gewacht omdat ik graag de selecties in het M1 mee wilde doen. Had nog nooit selectie gereden, dus ik vond het helemaal fantastisch. Heerlijk weer en heb altijd al een keer in stadspark Schothorst in Amersfoort willen rijden, dus dat kan ook weer van mijn bucketlist af.

Overleeft iedereen de hitte een beetje?

Phil L2+1 eindstand ~ Syl Z1+1 eindstand~

Juultje M1+4

xemmafalcon

Berichten: 85
Geregistreerd: 12-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 20:06

Jaa, mijn tentamens en herkansingen zijn goed gegaan Marietje! Ik heb nu alles gehaald! Heb in augustus nog 1 herkansing dus daar heb ik gelukkig nog even voor. Selecties gingen fijn! Hij deed erg zijn best. Was nog wel even wennen op gras. We waren 9e en 11e met 1 puntje erbij. Haha jaa ik las het op Facebook inderdaad. Ik heb gelukkig nergens last van gehad.


Pfff lastig hoor Buxy, dat er nu nog geen starttijden beschikbaar zijn. Dat is wel heel erg laat..

Aankomend weekend wordt het hier ook weer lekker warm. Afgelopen week voornamelijk naar het bos geweest ook. Woensdag zonder zadel wezen buitenrijden en toen besloot Syl dat hij het zoooo leuk vondt buiten dat hij een bok gaf. Ennnn daar lag ik op de grond }> .

Hier hebben we gelukkig niet zo veel last van dazen of vliegen, maar wel heel erg van de processierups. Wordt er helemaal gek van!

Phil L2+1 eindstand ~ Syl Z1+1 eindstand~

Juultje M1+4

xemmafalcon

Berichten: 85
Geregistreerd: 12-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 10:17

Ik heb mij niet bezeerd met vallen Buxy, kon er na 3 minuten eigenlijk ook wel om lachen. Daarvoor stond ik even verontwaardigd te kijken :D :') . Ik vind het wel belachelijk dat de startlijst zo laat online komt. Heb er zelf geen ervaring mee.

Jaa, een herkansing omdat ik een hoger cijfer wil halen Marietje. Zit nu net op het randje van een voldoende namelijk.

Super leuk Shelley, de almelose ruiterdagen!

Hoe ging het de afgelopen twee weken bij iedereen?

Ik ben zelf 10 dagen op vakantie geweest naar Kreta, dus was er even helemaal tussenuit :).
Enn *tromgeroffel* ik heb een eigen paard gekocht :D *\o/*

Phil L2+1 eindstand ~ Syl Z1+1 eindstand~

Juultje M1+4

xemmafalcon

Berichten: 85
Geregistreerd: 12-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 22:47

Dat is fijn Lena! Zo'n groot concours is ideaal voor paarden om ervaring op te doen.


Bedankt allemaal!

Het is een super lieve 10 jarige andalusier merrie van 1.55 uit Spanje. Onder het zadel is stap en draf super fijn. In de galop mist ze nog balans en dat uit zich in haar snelheid. Ook de galophulp zit er nog niet helemaal op. Loopt verder wel netjes nageefelijk, maar vindt het ontspannen en het laten zakken van de hals nog lastig; ze loopt liever bovenin. Eerste week wilde ze nog wat achter de teugel kruipen, maar dat doet ze inmiddels ook niet meer. Verder is ze braaf op buitenrit (zowel samen als alleen) en maakt een leuk sprongetje. Het springen moet ook nog verder opgepakt worden. Mijn instructrice denkt dat ze in Spanje voor de kar heeft gelopen.

Ze is nog wel erg schraal. Er moeten echt nog wat kilo's aan en wat spieren op. Heb ook nog twee kleine video's van hoe ze voor het eerst balkjes loopt. Moet nog even uitvogelen hoe ik die hierop krijg :P. Ohjaa ze heet Juultje.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Phil L2+1 eindstand ~ Syl Z1+1 eindstand~

Juultje M1+4


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bytespider, SentiBot en 6 bezoekers