[HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
_Marjolein
Berichten: 1388
Geregistreerd: 09-02-07
Woonplaats: Schoonrewoerd

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 10:49

Hoi! :wave:
Zou ik mij hier ook mogen melden?

Na veel getob en ruim 1,5 jaar niet rijden op 31 mei met mijn nieuwe paard ons B-debuut gemaakt! :)


_Marjolein
Berichten: 1388
Geregistreerd: 09-02-07
Woonplaats: Schoonrewoerd

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 09:59

Gezellig!

@ Letizia: Mooi je nieuwe neusriem! Is ze er inmiddels al wat meer aangewend?

@ Sterre98: Balen dat je paard niet helemaal lekker loopt, hopelijk is hij snel weer de oude!

@ Murosch: Jammer van je eerste proef, maar super dat je 2de zo'n stuk beter ging!

@ Nicje87: Net wat Letizia zegt: Slechte generale.. Zet hem op van het weekend!

Mijn debuut ging niet zo goed.. Losrijden ging fijn, maar bij het 2de onderdeel van mn 1e proef schrok ie zo erg van iets naast de bak (waterbak sloeg aan) dat ik hem er nooit meer langs kreeg en mega veel spanning had, jammer! Nog wel 2x winst (180 & 194), maar woensdag gaan we weer voor een lekker ontspannend rondje!


_Marjolein
Berichten: 1388
Geregistreerd: 09-02-07
Woonplaats: Schoonrewoerd

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 05:00

@ xbkbx: Gefeliciteerd met je punten! Jammer van t hekje, gelukkig kon je daarna wel weer gewoon verder rijden!

@Nicje87: Mooie punten gereden je laatste B proeven! Jammer dat je bij je L debuut je eerste proef geen winst had, en zonde dat ie de 2de stout was, haha! Maar ondanks dat je er een hard hoofd in had toch goed gereden het weekend! :D

@ Ghostattack: Welkom! Succes met je oefenwedstrijd!

Wij hebben vanavond wedstrijd, als het weer een beetje mee wil werken :P aan de ene kant mag het van mij ‘s middags wel ff onweren, is die benauwde warmte miss wat weg, paard en ik kunnen niet zo goed tegen dat hele warme :+

_Marjolein
Berichten: 1388
Geregistreerd: 09-02-07
Woonplaats: Schoonrewoerd

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 07:26

Caritas schreef:
Ik rij uit m'n hoofd, heb ik de afgelopen paar keer telkens gedaan.
Zit wel een beetje met het weer. Overweeg serieus om gewoon in zomertenue te komen, ga onder het zadel naar wedstrijd straks (van Lexmond naar Hagestein) en heb het in m'n hemdje al warm nu. Te warm voor een rijjasje imo. Wordt er op een avondwedstrijd raar gekeken als je zonder jasje start?

Hee wat leuk, iemand uit de buurt! :D
We hebben zo getwijfeld wat we moesten doen (ik zit in het bestuur), maar achteraf zo blij dat we deze keuze gemaakt hebben! Kom je nog een keertje bij ons starten?

Gefeliciteerd met je punten Danique! Jullie gaan lekker! Succes vast voor zaterdag


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 bezoekers