[HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Moderators: C_arola, Dyonne, Apple, Coby, petraaken

melissa_93

Re: [HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 20:11

Ik heb eigenlijk niet zo gek veel verschil gemerkt. Vanaf het begin gelijk wel punten gereden vergelijkbaar met het B. Nu vind die van mij wijken heel simpel, daarintegen de middengalop wel een dingetje.

Morgen L2 debuut, ben heel benieuwd.
Afgelopen woensdag nog een keer L1 gereden, de 1e proef veel te veel spanning daardoor ook onnodige fouten. Terecht 177,5. (Wel knap, de laatste L1 wedstrijd voor het eerst geen winst gereden :P )
2e proef was een heel stuk beter, daar een 2e prijs met 180,5. Had daar toch wel iets meer score verwacht.

Kendall Platinum (Ferguson x Kennedy)B+22
Iquinara (Numero Uno x Quidam's Rubin) L2+9
Donnatelli (Don schufro x Alabaster)Eindstand Z2+7 januari 2018 verkocht naar zweden

Wie vecht kan verliezen, maar wie niet vecht heeft al verloren.

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 16:24

Hier een fijn L2 debuut gereden :) Ze was een stuk relaxter als afgelopen week. 1e proef nog wel wat rommeltjes her en der, daar 183.5. de 2e proef ging al een heel stuk fijner, daar een 2e prijs met 199 punten :)

Jonge paard heeft vandaag zn debuut in de B gemaakt, die ging mooi braaf rond. 1e proef vond ze het allemaal wel spannend en nog wat foutjes. 185 en 2e proef al heel stuk fijner en met 199,5 een 3e prijs gehaald :D
Super blij dat ze zo braaf rond ging, kunnen we mooi mee verder knutselen.

Donnatelli (Don schufro x Alabaster)Eindstand Z2+7 januari 2018 verkocht naar zweden

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 20:03

Hoe is het in Australie Marjolein?
Wat een onwijs schattig veulentje! Wel jammer dat je er zelf niet bij was

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 19:45

Elitedeux schreef:
melissa_93 schreef:
Hoe is het in Australie Marjolein?
Wat een onwijs schattig veulentje! Wel jammer dat je er zelf niet bij was

Echt super! Eerste dagen enorme jetlag en heimwee maar is nu over. M'n eerste roadtrip nu al aan het maken en de natuur is hier echt prachtig!

Super gaaf!! Geniet ervan :D

Welkom sharon en L Flo!

Britt spannend de eerste keer L1! En heerlijk een buitenritje, super dat ie zo braaf was!
Mooie punten!
Leuk en nuttig commentaar dus ook! Beeld ziet er netjes uit!

Lindor ook weer nette punten, top!

Wij starten volgende week voor de 2e keer L2 :)

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 19:12

Marjolein hoe bevalt het in Melbourne? Tot hoelang blijf je daar?
Arme jacco haha. Idd wel wat makkelijker rijden straks waarschijnlijk

Wat een punten Murphy top! Is dat dan ook officieel of via een manege? Omdat er ook nog iemand op hetzelfde paard reed?

Britt weer mooi 2 wp erbij, super!

Fleury inmiddels al gestart denk ik, maar gewoon lekker genieten idd!
Ik lees het al, super zeg!! Smaakt vast naar meer

Sharon super van je debuut!

Toen ik overging naar de L1 opzich wel redelijk klaar voor denk ik, de galop was en is :P het grootse probleem. Ze wil graag hard, vind het moeilijk om wat geslotener op het achterbeen te komen. Maar eigeniljk in de L1 altijd (op de laatste proef na :') ) winst gereden, en ook vaak ruim winst of 2.
OVerstap naar de L2, gevoel er nog niet helemaal klaar voor te zijn, achterwaarts nog niet helemaal bevestigd en wederom de galop blijft een dingetje.
Maar ook in de L2 proeven die we nu gereden hebben bijna alles winst, 1x 176 en 177 maar ook wel een keer 199.
Drafgedeelte gaat ze eigenlijk vaak wel heel fijn doorheen, sommige juryleden vind haar wat gespannend ogen maar dat komt meer doordat ze soms wat hectisch is in haar lopen.

Jikkee toch netjes dat je in zulke sterke groepen prima mee kunt komen!

Afgelopen dinsdag weer L2 gestart, drafgedeelte best heel fijn galop hebben we de nodige wissels laten zien welke niet gevraagd werden :') Vooral de 2e proef ging zowel de volte als de middengalop volledig de mist in. 1e proef 187,5 en 2e proef 176. Viel me uiteindelijk nog best mee :') Volgende keer weer beter :)
Morgen mag Kendall mee in de B voor de 3e keer :D

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 21:01

Welkom Lottekuh, erg leuk paard! Het paard in het beleertopic is dan een ander paard denk ik? :P
Wat voor een is het?

Sharon mooi plaatje idd!

Gisteren de wedstrijd met het jonge paard afgemeld, zag dat nog niet zo zitten met die enorme wind.
Paard vind het allemaal nog spannend zat op wedstrijd/vreemd terrein, leek me niet zo handig met die wind.
Die mocht vandaag inplaats mee op buitenrit, was heerlijk :)

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 19:32

Lindor succes met de verbouwing! Ik hoop komende week de sleutel van mijn eigen huis te krijgen, dan kan hier het klussen ook beginnen :)

Welkom kimwililam! Balen van de droes, hopen dat jullie gauw weer op pad mogen

fleury idd dan wordt 1 proef wel prijzig! zo'n dagpas is sowieso al best prijzig toch?