Zitcompetitie 2019

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Freyr
Berichten: 687
Geregistreerd: 20-07-17

Re: Zitcompetitie 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 18:29

Ik kom mij ook maar melden!

Vandaag de proef op de manege gehad en door naar de regio op 2 juni. Dag is door was, was geen verrassing met maar twee mederuiters in mijn categorie. Ik heb afgelopen week ook nog even besloten dat ik weer mee wilde doen.
Voorderest verwacht ik dat de regiofinale weer mijn eindpunt is, net zoals vorig jaar. Mijn zit is niet helemaal geweldig, maar ik vind het wel gewoon leuk om mee te doen!

Tikfouten zijn te danken aan mijn telefoon


Freyr
Berichten: 687
Geregistreerd: 20-07-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 19:07

Binkie_Eline schreef:
Freyr schreef:
Ik kom mij ook maar melden!

Vandaag de proef op de manege gehad en door naar de regio op 2 juni. Dag is door was, was geen verrassing met maar twee mederuiters in mijn categorie. Ik heb afgelopen week ook nog even besloten dat ik weer mee wilde doen.
Voorderest verwacht ik dat de regiofinale weer mijn eindpunt is, net zoals vorig jaar. Mijn zit is niet helemaal geweldig, maar ik vind het wel gewoon leuk om mee te doen!

Bij welke manege ga jij rijden?



Meers paardencentrum in Nieuw Vennep! Ik ben weer benieuwd, helaas een stuk verder weg dan manege de Eenhoorn vorig jaar.

Tikfouten zijn te danken aan mijn telefoon

Freyr
Berichten: 687
Geregistreerd: 20-07-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 20:00

Alle manegebodywarmers en -shirts liggen klaar in de auto, schoenen zijn gepoetst en er liggen twee setjes kleding klaar. Ik ben er klaar voor morgen, heb er erg veel zin in! Uitslag zal toch wel weer worden dat ik niet door ben, maar dat mag de pret niet drukken.

Succes iedereen morgen!

Tikfouten zijn te danken aan mijn telefoon


Freyr
Berichten: 687
Geregistreerd: 20-07-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 17:25

Juttertje88 schreef:
Lenavoske, oh balen zeg!

Hoe heeft iedereen vandaag gereden?
Ik ben helaas niet door, maar heb wel een ontzettend leuke dag gehad en had een superfijn paard :D <3 <3


Balen dat je niet door bent, maar wel fijn dat je lekker hebt kunnen!

Ik heb heerlijk gereden, had wel een fijn paard. Niet door, maar wel gewoon 6e geworden met 117 punten *\o/* Erg onverwachts, mijn houding vind ik belabberd en daaeom verwachtte ik ook ergens onderin te beƫindigen. Volgend jaar hopelijk weer mee doen!

Tikfouten zijn te danken aan mijn telefoon


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 bezoekers