[HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Moderators: C_arola, Dyonne, Apple, Coby, petraaken

Elitedeux

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 02:47

Goede resultaten zijn er voorbij gekomen! Het andere paard wat ik in het M springen en M2 dressuur rijdt heeft inmiddels een merrieveulen gehad. Ik stap uit het vliegtuig en het veulen was er :+

Afbeelding

Afbeelding

Mijn moeder is Jacco volop aan het longeren en hij loopt lekker in de wei. Hopelijk groeit hij nog een paar cm en anders blijft hij op deze manier wel lekker in training.

Elite Deux - M2 + 6, M + 2 <3

Elitedeux

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-19 11:51

melissa_93 schreef:
Hoe is het in Australie Marjolein?
Wat een onwijs schattig veulentje! Wel jammer dat je er zelf niet bij was

Echt super! Eerste dagen enorme jetlag en heimwee maar is nu over. M'n eerste roadtrip nu al aan het maken en de natuur is hier echt prachtig!

Elitedeux

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 23:42

Welkom nieuwe mensen en mensen gaan echt weer goed qua westrijd!

Ikzelf moet helaas nog even wachten voordat ik weer kan starten, maar wou even mededelen dat Jacco gisteren gecastreerd is. Wordt het wel wat makkelijker op wedstrijden denk ik, soms kon hij toch behoorlijk afgeleid zijn en thuis in de training behoorlijk hengst worden, zeker met de veulens en drachtige merries op stal nu :') Nu gaat hij lekker een paar maanden de wei op, zodat hij hopelijk nog wat kan groeien en rustig kan herstellen. Hij blijft toch nog een beetje "puppy". Mijn moeder gaat hem eind in september weer oppakken, nadat ze hem nu al 1.5 maand bijna dagelijks heeft gelongeerd. Ze komen eerst naar mij in Melbourne, dus eerder gaat het hem niet worden :)

Elitedeux

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 12:34

Ik mag geen B meer en ben ook L1 gestart met een paard die er nog niet echt klaar voor was. Maar gewoon starten en ervaring opdoen is ook al goed. Komen de punten vanzelf wel :)

Elitedeux

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-19 13:41

Ik kom mij ook weer melden na 7 maanden Australiƫ en Bali. Jacco van de week weer opgepakt, mijn moeder heeft hem fanatiek gelogeerd in deze 7 maanden en dat werpt echt zijn vruchten af. Het was opstappen en wegrijden. Hij is ook gecastreerd en ik merk nu al dat hij zich veel beter voelt, en hij is veel makkelijker met alles. Nu lekker doortrainen en eind van deze maand hebben we 2 proeven opgegeven. Even kijken waar we staan :+

Elitedeux

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 22:44

Wat jammer Sharon. Deze wedstrijd snel vergeten en lekker door gaan trainen voor de volgende. Komt vast goed!

Ik ga woensdag en donderdag weer voor het eerst sinds 8 maanden op concours. Hebben er zin in :D

Elitedeux

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-19 22:44

Nou de kop is er weer af na bijna 8 maanden tijd. Hij was erg fris maar liep wel lekker. Eerste proef veel spanning door het juryhokje, maar toch ook goede stukken en hier 182.5. Tweede proef liep hij veel ontspannender en hier 188.5 met nog een vierde prijs. Erg blij met dit resultaat, morgen nog 2 proeven in Saasveld.

Elitedeux

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-19 19:32

Klinkt goed Britt en Letizia!
Vandaag nog veel fijner gereden wat resulteerde in 185 en 192 punten en een 3de en 2de plaats. Ook nog wel wat spanning maar alweer fijner kunnen rijden als gisteren. Super blij hoe goed hij het oppakt na zo'n lange tijd niks. Zaterdag met de ander een rondje B HC en L springen en daarna gaan trainen voor de Z dressuur.

Jullie nog wedstrijden dit weekend?

Elitedeux

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-19 21:04

Succes allemaal!

Elitedeux

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-19 19:05

Succes allemaal!