[HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Letizia

Berichten: 12145
Geregistreerd: 24-04-02

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 17:40

Hoe is het bij jullie gegaan dit weekend?

Wij hadden vandaag ons debuut :)
Het was eerste klas pokke weer, dus we mochten losrijden in de binnenbak, ze was wat heet, maar liep zalig :D
Inmiddels was het droog, dus door naar de buitenbak, die lag heel zwaar, dus rustig gereden, maar helaas lagen de ringen ook heel zwaar... Ik weet dat Djuun daar heel veel moeite mee heeft en thuis zijn we enorm verwend met een agterberg, dus ja... 1e proef ging nog enigzins, maar de 2e, ze kon echt niet meer, was blij ze überhaupt in de goede gang te houden, ze was helemaal leeg. Had eigenlijk niks qua punten verwacht, maar toch 186 en 187 :D Over 2 weken mogen we weer, dit keer bij de manege om de hoek en die hebben een hele goede arena liggen :)



Letizia

Berichten: 12145
Geregistreerd: 24-04-02

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 18:21

Ooh, das wel lekker, kan je even een lijntje doorrijden :D Hier buiten 20x60, dus ook geen klagen wat dat aan gaat, maar man, man, man, wat lag ie zwaar -O-




Letizia

Berichten: 12145
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 07:26

Nicje87 schreef:
Sorry, afwezig geweest hier.
Nog gefeliciteerd met de punten en diegene die wat minder gereden, volgende keer gaat het vast beter.
Ik heb de laatste keer ook met oornetje gestart. Niet voor de dempende functie, maar hij heeft een erg groot hoofd, dit maakt hem iets sjieker. Nu hij meer bespiering krijgt begint zijn hoofd ook wat meer in verhouding te worden.


[ [url=m/pLonlO.jpg]Afbeelding[/url] ]


Heel veel succes alvast Roulette!

Volgende week zondag hebben we ons eerste buiten wedstrijd. Ik heb nu al witte planken vrees, ik hoop hij niet :D
Ik hoop onze laatste 2 punten dan te kunnen rijden.

Dit vind ik wel netjes staan! Laatst op wedstrijd zag ik een pony en daarbij hing het ding nog net niet voor z'n ogen, das het dan wel weer net niet...

Ik hoef er bij die van mij niet mee aan te komen, die wordt dan echt woest met zo'n op d'r oren, wordt je proef niet netter van :')

Nog mensen die aan de bak moeten vh weekend? Wij hebben mkrgen onze 2e wedstrijd, hopelijk in betere omstandigheden dan de vorige keer :+

Letizia

Berichten: 12145
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-19 13:32

Klinkt als een echt offday Sterre!

Leuk @Boyd en Marjolein! Nu wel een goed zadel Marjolein? Ellendig kan dat wezen he!

Nou, vandaag 2 wedstrijd, eerste proef ging redelijk, mw sprong aan in galop bij het verruimen, heeft ze nog nooit gedaan! :+ 2e proef ging veel fijner! Voor de 1e 191 en de 2e 190 punten, ach ja :') Dus de teller staat op B+4 in 2 wedstrijden :D

Letizia

Berichten: 12145
Geregistreerd: 24-04-02

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 19:05

AnnetteFlame, jammer van je punten, het lijkt mij niet het makkelijkste paard om te rijden? Lekker gaan trainen en uiteindelijk weer gaan knallen :D

Gelukkig wordt er hier amper op gras gestart, ik ben ook niet van plan om dat te gaan doen, die van mij heeft geen ijzers, dus zie dat totaal niet zitten.

Das ook wat M_arjolein, dat moet toch niet kunnen gebeuren? :\

Iedereen gefeliciteerd met z'n punten!




Letizia

Berichten: 12145
Geregistreerd: 24-04-02

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 17:17

Netjes Melissa!

Vandaag Equipe gereden, 1 proef met 2 jury's. Met de gehele equipe waren we 8ste (van de 10 :') ) individueel 2e en bij de jury bij C 195.5 en de jury bij H 195, zo voelde mn proef ook aan, dus super blij mee :D

Letizia

Berichten: 12145
Geregistreerd: 24-04-02

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 20:55

Iedereen weer mooie punten gereden! Super hoor :D

Kreeg nog wat foto's van gisteren:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Tis natuurlijk geen dressuur paard, maar ben toch erg trots op d'r :D


Letizia

Berichten: 12145
Geregistreerd: 24-04-02

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 21:00

Succes ginatje!

Ik start volgende week 2 avonden en dan heeft ze de rest van juni wedstrijd vakantie :) Heb nu 6 winst, dus met een beetje geluk hebben we dan de punten voor de L1 :)


Letizia

Berichten: 12145
Geregistreerd: 24-04-02

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-19 14:41

Leuk dat je ook jureerd Melissa!
Ik mag morgen schrijven op wedstrijd, was te laat met inschrijven, dus ga maar vrijwilligerswerk doen :+
Tijdens een Equipe rij je met een groep van je vereniging tegen andere groepen van verenigingen, een groep bestaat uit min. 4 en max. 6 personen. Minimaal 1 pony of paard combinatie, max 2 combinatie per klasse en dan nog wat regels qua hoogte van klasses, volgens mij mag de subtop niet meer mee rijden, maar het was voor mij ook voor het eerst, dus ben er nog niet helemaal in thuis. Maar het is een leuk uitje in groepsverband, elkaar aanmoedigen en herkenbaar zijn als groep. Ik vond het erg gezellig in ieder geval :D


Netjes Danique! Leuk om gelijk met winst te beginnen :D

Letizia

Berichten: 12145
Geregistreerd: 24-04-02

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-19 21:31

Bij mij liep het mss een beetje anders dan bij andere. Heb vorig jaar best geregeld onofficieel gestart, gewoon, voor de leuk, maar totaal geen amibitie om officieel te gaan starten. Instructrice wilde het wel graag, gezien ik bitloos rij en om de reactie op westrijd daarvan te ervaren, maar goed, om het daar nou voor te doen... En toen kwam die Equipe om de hoek, dus toch maar een startkaart aangevraagd, maar zou zo maar kunnen dat ik er na 'n jaar weer mee stop hoor :')
Ik merk er trouwens niks van dat ik bitloos rij hoor :) In de beoordeling dan :) Er was laatst wel een fotograaf op het terrein die van alle combinatie foto's maakte en die had van Djuun alleen hoofdshots gedaan en zo gekanteld dat het net leek of ze giga met dr hoofd in de lucht liep, dat was wel jammer :')

Letizia

Berichten: 12145
Geregistreerd: 24-04-02

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-19 22:38

Nee, Zeeland :') Ik zal hier niet de enigste wezen, maar ben tot op heden nog niemand tegen gekomen :) Maar wat ik zeg, buitenom die foto's (en mss is het niet eens bewust gedaan hoor!) heb ik alleen nog maar leuke reacties gekregen :)

Jammer dat er zo weinig oefenwedstrijden bij jullie zijn! Hier is het eigenlijk altijd in combinatie met fnrs proefjes, dat je knhs onofficieel mag starten. Best fijn als je eens wilt zien hoe je er voor staat in de volgende klasse :)

Letizia

Berichten: 12145
Geregistreerd: 24-04-02

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-19 18:58

Vandaag geschreven bij B tm M2, leuke jury die heel commentaar gaf en best veel ruiters nog even bij zich riep. Ze was best royaal met d'r punten, maar 2 combinaties hadden geen winst :)
Heb er echt wat opgestoken! :D

Letizia

Berichten: 12145
Geregistreerd: 24-04-02

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 10:24

Succes dames!

Ik mag maandagavond en woensdagavond nog aan de bak, start alleen vrij laat, dus ben benieuwd wat paardlief daar van vind (incl lange schaduwen en bodemvrees :') )
Gisteren heeft m'n zus gestart in een soort rassenwedstrijd, 189 punten en slechts 1 regel commentaar, das wel jammer, want daar kan je zo weinig mee...

Letizia

Berichten: 12145
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 09:46

Het ligt er helemaal hoeveel het inloopt en hoe m'n paard loopt op dat moment. Laatst zat ik er net mn eerst lamge zijde op, toen ik al omgeroepen werd, 25 minuten te vroeg. Dus na overleg besloten dat ik mocht starten wanneer ik er klaar voor was. Ben ong 5 minuten eerder gestart :)

Wel nette punten hoor! Goed gedaan :D

Letizia

Berichten: 12145
Geregistreerd: 24-04-02

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 22:07

Vanavond (laat) nog wedstrijd gehad, 2x 1e, maar dat was puur omdat m'n enigste tegenstander een jong en kijkerig paard had. Had 187 en 186, het liep ook niet zo flitsend, merkte aan mezelf dat ik gewoon niet zo scherp ben rond die tijd en dat terwijl ik een op en top avondmens ben. Maar mss moet je dan 's avonds ook gewoon wat fatsoenlijks eten, haf weer eens geen trek :+
Maar goed, woensdagavond mogen we weer, weer laat, dus herkansing :') Inmiddels staat de teller op B+8 :)

Letizia

Berichten: 12145
Geregistreerd: 24-04-02

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-19 22:06

Vanavond wederom gestart, vond dat er best streng gejureert was, bij iedereen hoor! Een dame van de vereniging zei al tegen mij: het is streng gedaan, dus ga er maar vanuit dat je bij een ander 10 punten meer hebt! :')
Maar goed, wederom 2 winst, 1x 3e en 1x 1e, dus nu B + 10 :D 28 april begonnen met m'n 1e wedstrijd :')
Maar goed, nu even een break, ws volgende maand Zeeuws kampioenschap en dan even zien wanneer ik naar de L1 ga :)
Afbeelding
Afbeelding
Het mooiste moment van een proef <3
Afbeelding



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 bezoekers