Hoe kies jij je wedstrijden uit?

Moderators: Coby, petraaken, C_arola, Dyonne, Apple

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Tomorrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 09:06

Anoeska schreef:
Sfeer! Er zijn wedstrijdlocaties waar ik me gewoon niet welkom voel. Het is maar een hobby, en als ik dan een hele zondag van huis ben, dan wil ik het wel leuk hebben.

Dit! Zo heb ik iig een locatie waar ik liever niet naartoe ga oa vanwege de sfeer.

Ik stel de afstand meestal in op 30km, soms op 50km. Afstand maakt mij niet zo heel veel uit, afhankelijk van het doel waarmee ik op pad ga of ik daar wel of niet verder voor wil rijden / meer tijd kwijt zijn. Ik ga het liefste elke keer naar een andere locatie.
Bereikbaarheid en parkeergelegenheid maakt mij niks uit, zit een stuur op die auto dus dat lukt altijd. Graag geen vies/smerig parkeerterrein, sta niet voor niks te wassen en mijn spullen te poetsen.

In de winter wil ik het liefste een aparte losrijbaan, op z'n rotstukje van 10 bij 20 vind ik helemaal niks en liefste binnen losrijden.
In de zomer kies ik graag de grotere wedstrijden uit, vaak op gras, heerlijk die sfeer en de ruimte om los te rijden, als het dan ook nog eens goed warm is ben ik helemaal blij haha.
En in het algemeen moet de bodem goed genoeg zijn, een mulle en zware zandbodem nee dankje :n

Boston-R (v. Verdi) - Z1+0

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie