Hoe kies jij je wedstrijden uit?

Moderators: C_arola, Dyonne, Apple, Coby, petraaken

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 15:25

Reistijd en makkelijk te bereiken is wel van belang, maar ik rijd liever langer voor een wedstrijd met goede faciliteiten en goede sfeer dan korter waarbij het minder is. Dus in de zomer wedstrijden op zand, in de winter graag ook binnen losrijden haha

Starttijden maakt mij niet zo uit, ik start geen avondwedstrijden dus in het weekend maakt het niet uit. Mijn voorkeur is in de ochtend, maar ik let er eigenlijk niet op haha

Als ik dan een selectie gemaakt heb en bijvoorbeeld 2 fijne locaties in 1 weekend gevonden heb kijk ik nog naar de eventuele prijzen. Maar ik begin met selecties opschrijven, daarna eigrn vereniging en bijzondere wedstrijden. Daarna opvullen

MyWishMax

Re: Hoe kies jij je wedstrijden uit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 09:47

Sfeer wil ik zelf meemaken, daarbij ga ik niet op meningen van anderen af. Ik heb wedstrijden waar ik de sfeer heel goed vind, voel me altijd welkom, behulpzame vrijwilligers, maar waar kennissen absoluut niet willen starten, omdat ze het een rotsfeer vinden haha. Dat zegt niks over mij of hen, maar blijkbaar twee compleet andere ervaringen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie