[HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
davinci2412

Berichten: 1638
Geregistreerd: 07-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 18:46

Ik meld me ook. Ik ben dit jaar 1x officieel gestart en ga nog 1x starten met mijn puppy van 3,5. Meer voor de ervaring dan voor de puntjes. Aankomend jaar toeren we lekker verder met als doel om voor augustus toch wel een winstpuntje te hebben.
We willen ook beginnen met springen en eventen volgend jaar.
Afbeelding

Afbeelding


davinci2412

Berichten: 1638
Geregistreerd: 07-11-12

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 19:22

Ook ik ben vandaag op wedstrijd geweest met mijn jonkie en totaal onverwacht twee keer eerste geworden met 184,5 & 182. Onze eerste puntjes in het B. Dus super trots. :D

davinci2412

Berichten: 1638
Geregistreerd: 07-11-12

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 17:09

Iedereen de beste wensen voor 2019 *\o/*

@Sasika: Heel veel succes alvast

Wij hebben vrijdag een springles gepland staan. Als dit naar mijn zin verloopt ga ik binnenkort eens kijken of we ergens een BB kunnen starten

davinci2412

Berichten: 1638
Geregistreerd: 07-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 10:47

Wij hebben gisteren weer een poging gedaan. Ik wil eigenlijk L1 gaan starten maar ivm de leeftijd van mn paardje moet ik tot april B starten, dus gisteren weer lekker weg geweest voor de kilometers.

Behalve dat ze een poging deed om de bak uit te springen :') deed ze het super en mocht ik met mn puppy springpaard een tweede & derde prijs ophalen, met 190 & 186 punten.

davinci2412

Berichten: 1638
Geregistreerd: 07-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 18:42

Dee_Es schreef:
Altijd leuk om een prijsje mee te nemen :D Mogen jullie vanaf 1 april wel L starten?


Ja ik mag zelf tot en met het L2 versneld promoveren. Alleen Kas is pas 4 dus we moesten wachten tot 1 april voordat we L1 mogen starten. :D

davinci2412

Berichten: 1638
Geregistreerd: 07-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 04:36

Wat een hoge punten allemaal _/-\o_ Iedereen gefeliciteerd met zijn punten & prijzen!

Zijn er hier nog meer mensen die dit jaar trainen voor hun B-debuut of in het B SGW starten?
Kas mag (ivm haar leeftijd) nog geen SGW starten, maar we trainen vast voor ons debuut. Hopelijk zal deze in augustus zijn. Ik volg lessen bij Jordy Wilken en neem deel aan de By Jordy Academy om Kas een zo'n goed mogelijke opleiding te geven.

Voor de liefhebbers een filmpje van onze training afgelopen vrijdag. Nog genoeg verbeter punten (voor haar en voor mij ;) ) maar zeker niet ontevreden gezien het de tweede keer was dat ze op een crossterrein was.


davinci2412

Berichten: 1638
Geregistreerd: 07-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 16:34

Ik probeer mijn paardje 3 dagen te rijden en dan 1 dag longeren. Wel bijgezet of aan de dubbele longe. In de praktijk komt het wel eens voor dat ik haar maar 2 dagen en dan 1 dag los in de longeer ton en 1 dag dubbele longe.

Heeft er hier iemand tips bij doorkomende tanden? Heb er met rijden op het moment veel last van maar om nou te longeren steeds is ook zo wat

davinci2412

Berichten: 1638
Geregistreerd: 07-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 10:05

Dee_Es schreef:
Afgelopen weekend was hier aardig succesvol zo te lezen!

Hier helaas geen L1 debuut. Paard staat kreupel -O-. Oh wat baalde ik, had zo'n zin in de selecties! Als dit een peesblessure is kan ik de Brabantse Kampioenschappen wel op mijn buik schrijven dit seizoen. De DA komt scannen maar het is niet bepaald een spoedgeval dus hij kan volgende week pas. Ondertussen vond de merrie het leuk om bijna het loodje te leggen afgelopen weekend door koliek. Die is er gelukkig doorheen gekomen maar ze heeft ons wel heel erg laten schrikken! Haar veulen lijkt er gelukkig niet onder geleden te hebben, die is rond en gezond.

Maar hier was het dus niet een heel geslaagd weekend en nu is het duimen dat mijn ventje snel weer rad is. We vinden het beide maar saai om niet te rijden.


Wat vervelend Dee_Es. Hier hetzelfde met mijn jonkie. Geen L1 debuut voor ons vanmiddag. Vorige week een beetje een dik been bij de pezen, dus veearts laten komen. Die zag geen kreupelheid maar voor de zekerheid toch even een weekje op rust, kijken of de zwelling weg wilde trekken.
Dinsdag toch een afspraak gemaakt om te scannen omdat het niet helemaal lekker weg wil trekken. Het is een stuk minder maar niet helemaal weg dus ben er niet gerust op. Morgen ochtend om 8 uur staan ze op de stoep ;(


davinci2412

Berichten: 1638
Geregistreerd: 07-11-12

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 08:44

Ik ben even afwezig geweest. Leuk om foto's van verschillende combinaties voorbij te zien komen. Iedereen nog gefeliciteerd met de punten & prijzen. Voor degene die soms mindere resultaten hadden: volgende keer beter!

Helaas ben is mijn merrie (door een stom ongelukje in te wei) nog zeker een maand uit de running. Volgende week een afspraak maken voor controle ego en dan hopelijk rustig aan weer gaan opbouwen.

Iedereen die aankomend weekend start heel veel succes en vooral plezier. *\o/*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DemiSisa, ulaantje en 9 bezoekers