[HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Moderators: Apple, Coby, petraaken, C_arola, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Suusjepluus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 05:28

Ik heb straks mijn tweede wedstrijdje ooit in de B. Lig al een tijdje wakker :') Gelukkig is dit topic erg leuk om te lezen. Hopelijk blijft het vandaag droog. Vorige wedstrijd regende het, maar had ik wel een winstpunt :):)

Life is what happens when you plan other things

Suusjepluus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 16:29

Nou dat was m niet vandaag :D Zeiknat geregend en paard bleef maar roepen om zn maatje. Daar werd ik niet zo relaxed van, en daardoor maakte ik het paardlief weer moeilijk. Twee keer net geen winst, maar wel weer een ervaring rijker. Op naar de volgende wedstrijd...

Gefeliciteerd met je winstpunt Murosch!

Suusjepluus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 08:30

Oei Salinero123 :(:) veel sterkte met je enkel!

Succes ginatje met je selectie en veertje99 en roulette_ met jullie debuut! Nicje87 misschien valt het wel mee met de witteplankenvrees, je bent al een mooi eindje op weg. En ook succes voor Anneteflame, Letizia en _evelien_, leuk dat er zoveel mensen op wedstrijd gaan dit weekend.

Ik heb vorige keer een oornetje geprobeerd om zijn voorplukje te verbergen. Hij vind het moeilijk als ik aan zn oren zit en voorpluk vlechten vind hij daardoor vervelend. Maar de orenmuts kon hij ook niet echt waarderen. Gisteren opnieuw gestart last minute ingeschreven, zonder orenmuts maar met een sneu slordig knotje in zn voorpluk :D Vorige keer deed ik zo mn best en werd het niks. Gisteren met nul verwachting gegaan en toch 2 winstpuntjes gehaald. Erg blij mee, eerste niet zo terecht want sprong zelfs de bak uit over de hekjes en paard wist echt heel-heel zeker dat er een kabouter in de bloembak zat. Hele positieve jury dus :o en sinds vandaag staan er thuis bloembakken naast de bak }:)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie