Mag dit starten om 22:30

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Janine1990

Berichten: 43799
Geregistreerd: 13-03-05

Re: Mag dit starten om 22:30

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 12:33

Vond ik erg vreemd. Zelf twee jaar geleden ook behoorlijk laat gestart. Buiten, maar hield wel in dat de ene in een zonnetje mocht starten en wij in het pikkedonker met slechte verlichting.

Leek mij ook wat vreemd toe...


Janine1990

Berichten: 43799
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 16:20

Relaxed schreef:
Janine1990 schreef:
Vond ik erg vreemd. Zelf twee jaar geleden ook behoorlijk laat gestart. Buiten, maar hield wel in dat de ene in een zonnetje mocht starten en wij in het pikkedonker met slechte verlichting.

Leek mij ook wat vreemd toe...


Dat risico heb je altijd met buiten starten, ook qua regen.. De vroege starters hebben een goede ring, de late starters een kapotgereden ring.. Dat hoort er een beetje bij. Organisatie moet wel zorgen voor goede verlichting, dat dan weer wel..


Dat is inderdaad ook de reden dat ik enorm twijfelde of het wel of niet mocht/oke was. (regen vs. droog)
Maar fatsoenlijke verlichting was er niet bij en een fatsoenlijke plek voor de jury (die moest tussen planken door turen en er zat nog een sloot tussen geloof ik) ook niet.

Overigens heb ik zelf wel de ervaring dat wedstrijden die altijd gigantisch uitlopen heel snel geen deelnemers meer trekken :+

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 bezoekers