[HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Loes1996

Berichten: 1642
Geregistreerd: 13-04-12
Woonplaats: Gelderland

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 15:10

Hallo ik val even binnen maar klets graag mee!
Komend weekend ga ik met ‘mijn’ Friese merrie weer in de B starten:)
We hebben in 2018 2 WP gereden (ook alleen maar 1x gestart) dus dat was een mooi begin. Nu hopelijk de B uitrijden in 2019, misschien ook wel L starten in dit jaar maar we kijken hoe het loopt. Dit is voor mw eerste keer dat ze wedstrijden loopt, dus alles is nieuw en spannend :=
Afbeelding de (voor de kijkers) linker muts is degene met wie ik start, die muts ernaast is haar dochter <3

Momenteel samenwerken met Hannah van de Doezehoeve (V. Namorai, M. Happiness).


Loes1996

Berichten: 1642
Geregistreerd: 13-04-12
Woonplaats: Gelderland

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 18:54

Dee_Es en je paarden snappen dan ook dat ze als ze op stal gezet worden moeten plassen? Hoe heb je ze dat bijgebracht?

Momenteel samenwerken met Hannah van de Doezehoeve (V. Namorai, M. Happiness).

Loes1996

Berichten: 1642
Geregistreerd: 13-04-12
Woonplaats: Gelderland

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 22:26

@Roulette_ Ja bijschrijven kan zo leerzaam zijn he! Hangt ook wel beetje af van welke jury je hebt moet ik zeggen. Wat voor een blessure heb je?

Momenteel samenwerken met Hannah van de Doezehoeve (V. Namorai, M. Happiness).

Loes1996

Berichten: 1642
Geregistreerd: 13-04-12
Woonplaats: Gelderland

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 20:48

Ik heb afgelopen training de voltes geoefend met behulp van pionnetjes. Dus een pion iets voor x waar je dus achterlangs moet rijden en dan in de bocht richting hoefslag ook 1 waar je dan voorlangs moet rijden, dat hielp wel. Net als pionnen naast de a-c lijn om mezelf zo te dwingen die recht te rijden :’)

Momenteel samenwerken met Hannah van de Doezehoeve (V. Namorai, M. Happiness).

Loes1996

Berichten: 1642
Geregistreerd: 13-04-12
Woonplaats: Gelderland

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 18:37

@Dee_Es ik moet eerlijk bekennen dat ik mijn instructeur een beetje gek aankeek toen hij hier voor het eerst mee kwam, maar sindsdien ben ik om :')

Momenteel samenwerken met Hannah van de Doezehoeve (V. Namorai, M. Happiness).

Loes1996

Berichten: 1642
Geregistreerd: 13-04-12
Woonplaats: Gelderland

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 09:25

Ik mag vanmiddag weer. Eerste x met trailer naar wedstrijd dus ben benieuwd hoe ze zich houdt...het oefenen met de trailer ging goed, super braaf, maar toen was het mooi weer en rustig enzo..nu is t regen en dat klinkt in een trailer toch ook weer anders + maakt de trailer donkerder :(

Momenteel samenwerken met Hannah van de Doezehoeve (V. Namorai, M. Happiness).

Loes1996

Berichten: 1642
Geregistreerd: 13-04-12
Woonplaats: Gelderland

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 18:57

Nou we hebben het overleefd :+ Trailer was super spannend om op te gaan vond mevrouw...terwijl ze er met oefenen zo op liep :’(
Op wedstrijdterrein eigenlijk heel braaf! Voor het eerst hekjes gezien dus eerste proef op safe gespeeld en 187,5 gereden, tweedeproef wat meer op show en 194,5 dus ook duidelijk beloond! En met beide proeven een eerste prijs! Top merrie <3Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Momenteel samenwerken met Hannah van de Doezehoeve (V. Namorai, M. Happiness).

Loes1996

Berichten: 1642
Geregistreerd: 13-04-12
Woonplaats: Gelderland

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 19:45

Dankjewel!

Momenteel samenwerken met Hannah van de Doezehoeve (V. Namorai, M. Happiness).

Loes1996

Berichten: 1642
Geregistreerd: 13-04-12
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-19 14:24

@Salinero123 Dankje!
@Murosch Dankjewel en zelf ook super punten, nog fijne dingen op je protocol waar je wat mee kon?
@xxxmh nette punten! Als je dan knhs mee doet geld dat dan ook voor je zilveropleiding? Of is dat dan voor de startpas? Knhs en fnrs verschil qua beoordeling op de b is er nu toch niet meer? Je wordt in zilver toch ook beoordeeld op de combinatie?
@AnnetteFlame Dankjewel! Ja ik was ook wel verbaasd dat mw na de spannende trailerrit nog kon presteren :) Op naar de volgende en hopelijk gaat het laden dan makkelijker.
@Minoes Leuk dat je haar zelf hebt mogen doorrijden! Ziet er uit als een fijn dier, beetje sensibel heb je soms ook wel nodig om dat 'spectaculaire showtje' (zoals mijn instructeur het zegt :+ ) eruit te krijgen.

Momenteel samenwerken met Hannah van de Doezehoeve (V. Namorai, M. Happiness).

Loes1996

Berichten: 1642
Geregistreerd: 13-04-12
Woonplaats: Gelderland

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 10:04

Gefeliciteerd Lindor92: zo’n halve punt is ook echt zuur inderdaad :’) maar goed dan ben je er wel bijna haha
Succes in de L1 en op naar de L2!

Lara1510 jij ook gefeliciteerd! Verstandig van je om dan nog even door te trainen voorbij je L1 gaat starten, wat is de reden dat je dan nog wel B blijft starten? Je kan toch ook thuis doortrainen en dan als je er klaar voor bent de L1 in?

Momenteel samenwerken met Hannah van de Doezehoeve (V. Namorai, M. Happiness).

Loes1996

Berichten: 1642
Geregistreerd: 13-04-12
Woonplaats: Gelderland

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-19 16:06

Leuk mcjv!

Ik ga 14 april weer starten, allereerste keer outdoor voor mijn merrie, maar dit keer ook voor mij een eerste keer. Met mijn vorige merries alleen binnen gestart doordat buiten niet gehouden werd, maar nu heb ik een paard waarmee ik weg mag met de trailer dus gaan we ook maar eens outdoor proberen. Ben benieuwd hoe het gaat :') Ik voorspel: Enthousiast paard

Momenteel samenwerken met Hannah van de Doezehoeve (V. Namorai, M. Happiness).

Loes1996

Berichten: 1642
Geregistreerd: 13-04-12
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 16:25

ginatje schreef:
Leuk allemaal weer op wedstrijd, veel succes!! En geniet ervan. Wij mogen zondag ook weer. Heb er zin in.
[ [url=m/mdSjsY.png]Afbeelding[/url] ]


O wauw wat een mooie combinatie zijn jullie!!

@JoycexEnya leuk dat je met je fjord crosst! SGW is misschien ook leuk om te gaan doen dan? :j Hoe ging de oefendressuur?

@_sharonnn nog gefeliciteerd met Cadans zijn verjaardag


Wij hebben morgen weer een wedstrijd, eerste outdoor! Heb zo het gevoel dat dit niet onze wedstrijd gaat zijn...telkens als we lessen raak ik mega gefrustreerd omdat het me niet meer lukt :') Toen ik begon met haar te trainen was ik er 7 dagen per week, nu hebben we een andere bijrijdster erbij waardoor ik haar ' nog' maar 3x pw doe (als we wedstrijd hebben 4x pw), en nu lukken dingen als een middendraf en actief weggalloperen ineens minder goed :( Ook zit ik mezelf enorm in de weg met mijn zweep, herkennen meer mensen dit?

Momenteel samenwerken met Hannah van de Doezehoeve (V. Namorai, M. Happiness).

Loes1996

Berichten: 1642
Geregistreerd: 13-04-12
Woonplaats: Gelderland

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 19:16

Vandaag 28,5 punt verschil tussen de twee juryleden :')
B proef 5 187,5
En een monsterscore op proef 6 met 210 punten :wow:
:') W a u w hahahaha

@ginatje gefeliciteerd met je punt! Bij ons was het ook te merken dat het koud was, maar dit vond ik eigenlijk wel fijn, hierdoor liep ze echt wat meer uit zichzelf en was het minder nodig haar actief te maken :')
@cijsalover Ik wist niet dat dat mocht, in het outdoor seizoen nog een indoor wedstrijd organiseren. Wel fijn dat je alvast kan oefenen binnen! :))
@melissa_93 fijn zo'n debuut! Goed gedaan :)

Momenteel samenwerken met Hannah van de Doezehoeve (V. Namorai, M. Happiness).

Loes1996

Berichten: 1642
Geregistreerd: 13-04-12
Woonplaats: Gelderland

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 20:45

Ik was ook altijd de dag ervoor, net als knotten. Anders ben ik op de wedstrijddag zoveel tijd kwijt met de wedstrijd voorbereiden.

Momenteel samenwerken met Hannah van de Doezehoeve (V. Namorai, M. Happiness).


Loes1996

Berichten: 1642
Geregistreerd: 13-04-12
Woonplaats: Gelderland

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 11:38

Leuke resultaten komen er voorbij!

@Letizia he vervelend dat die baan zo zwaar lag :( Hier heeft Vera daar ook altijd moeite mee en dat merk je dan ook direct terug in de impuls. Wel fijn dat je debuut beloond is met 2 WP :D

@Meyonda gefeliciteerd! Mooie puntjes

@Sterre98 leuke foto's! Doet me eraan denken dat ik ook nog eens mooie foto's wil hebben van tijdens het trainen (en op wedstrijd :) ).

@mcjv ik zou ook gehaast gaan rijden in dat weer :') :+


Wij starten weer 11 mei in Zevenaar en 1 juni in Beuningen. We hopen in Beuningen de L1 te gaan starten. Ik had er nog geen vertrouwen in maar potverdikke wat loopt ze de laatste dagen weer fijn <3 Onze nieuwe bijrijder mag blijven! Enorm verschil met met wie ik eerst het paard reed. De nieuwe rijdt veel minder op de rem waardoor ze gewoon lekker voorwaarts op de beenhulp blijft. Zorgt er wel voor dat ik gister even lekkere miscommunicaties had en zelf iets te fanatiek hulp gaf waardoor we wel erg omhoog aansprongen :')

Momenteel samenwerken met Hannah van de Doezehoeve (V. Namorai, M. Happiness).

Loes1996

Berichten: 1642
Geregistreerd: 13-04-12
Woonplaats: Gelderland

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 20:39

Jeetje wat schrikken mcjv!!


Ik ga jullie helaas alweer verlaten want wij zijn de B uit. Laatste wedstrijd ging helaas echt niet fijn met 188,5 en 181 tot gevolg (in de laatste proef besloot mevrouw dat het eigenlijk ook wel eens leuk was om een sprintje te trekken....) :+
1 juni staat ons L1 debuut gepland, nu al bang hahaha

Momenteel samenwerken met Hannah van de Doezehoeve (V. Namorai, M. Happiness).

Loes1996

Berichten: 1642
Geregistreerd: 13-04-12
Woonplaats: Gelderland

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 11:50

Ik heb me ingeschreven, maar alles zit vol al voor de L2 :( Super jammer!

Momenteel samenwerken met Hannah van de Doezehoeve (V. Namorai, M. Happiness).


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 bezoekers