[HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Moderators: Apple, Coby, petraaken, C_arola, Dyonne

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 18:16

Letizia schreef:
Ervaring is zeker goed! En hopelijk volgende keer weer punten :D

Dit waren wij vandaag btw :D
[ [url=m/BTbMvW.jpg]Afbeelding[/url] ]
En na het rijden :+
[ [url=m/GK7u7q.jpg]Afbeelding[/url] ]

Jeetje, wat een water. Hier geen spatje gehad tijdens het rijden, bakken waren ook super goed.

De inrijdbak was alleen wel super groot , 20 x 80 meter en misschien nog wel langer. :+

In bezit van een prachtige kudde van 5 pony's en 1 paard.
Bmh's Miley B+10 | L1+0 dressuur

roosjenat

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 18:54

Letitzia: Was inderdaad lekker ruim, Miley heeft ook altijd een rood lintje in ivm kans op trappen maar met zo'n bak is dat helemaal niet meer nodig haha.

Meyonda: nette punten! En dat met het slechte weer.

Hier helemaal geen spatje gezien tijdens de wedstrijd, dus wij hebben geluk gehad haha. Maar we hebben sowieso amper regen gehad hier een paar kleine buitjes.

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 19:35

Welkom! En wat een knapperd heb je, succes met oefenen na je debuut toe!

--------

Vandaag even weer een deel van het rijden gefilmd en daarvan screenshots gemaakt, en wat liep ze fijn. <3

Het is natuurlijk nog niet perfect maar van waar we komen ben ik zeker tevreden. Wel alleen rechtse rijfoto's, oeps :Y)

1. Afbeelding

2. Afbeelding

3. Afbeelding

4. Afbeelding

5. Afbeelding

6. Afbeelding

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 16:44

Jeetje wat heb ik hier lang niet gereageerd. :+

Zie nieuwkomers, welkom!
Zie ook hele nette punten voorbij komen!

Wij hadden 17 mei onze laatste wedstrijd (B+5 waren we toen) en toen door steeds geen vervoer hebben 4 maanden niet gestart.

Nu had ik in juni mijn rijbewijs gehaald en werd ik 14 september 18. Gelukkig kunnen we met onze auto en trailer B combinatie trekken.

Dus had ik besloten vanaf nu alleen op wedstrijd te gaan. Eerst nog bij de ponys en vanaf 6 oktober bij de paarden.

17 september gelijk gestart, voor het eerst alleen weg en dat ging super! De proeven gingen ook best lekker maar niet geweldig en 1 winstpuntje gereden.

Gisteren weer gestart, alleen en voor het eerst weer indoor. En fijn kunnen rijden, en 2 winstpunten! Bij een best strenge jury, dus enorm trots.

01-10 , 06-10 , 08-10 gaan we weer en dan hoop ik stiekem 08-10 mijn L1 debuut te maken. Tot die tijd lees ik lekker mee :D

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-19 19:45

Dee_Es schreef:
Mensen wat heb ik lang op dit moment gewacht! Maar ik ga eindelijk weer starten dit weekend en dan hopelijk ook eindelijk officieel de B uit want ik start L1.

roosjenat wat stoer, zo alleen met de trailer op pad terwijl je nog maar kort je rijbewijs hebt.

absque, wel 1 op stal die nog maar kort onder het zadel is. Ik vind het maar lastig dat geslinger en gewiebel := Maar ze leren zo snel die jonkies!

Succes dit weekend!

Ik heb helaas de wedstrijd van dinsdag af moeten zeggen, door de slechte weeromstandigheden en onze paarden 24/7 buiten staan, kan ik me niet goed genoeg voorbereiden en dan vind ik het zonde van de tijd/energie/geld.

Dus wij gaan pas volgende week zondag en die dinsdag er gelijk na weer.

roosjenat

Re: [HK] Je B-debuut in 2019 of rustig verder in de B?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 14:15

Netjes Maaike!

Ik heb vandaag weer gestart in de B, voor het eerst tussen de paarden.

Ze liep niet heel fijn vandaag, ze was erg druk helaas. Eerste proef ging opzich fijn totdat ik de galopvolte deed in plaats van een gebroken lijn, heel zonde want daardoor had ik 179,5 gereden en dus 0,5 tekort voor een winstpunt.

2de proef ging beter maar nog niet zoals we konden en daar een winstpuntje kunnen meenemen en een 1ste prijs van de B/L1!

Dus nu moeten we nog 1 punt voor de L1 en daar gaan we aankomende dinsdag voor.

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 18:52

linda2008 schreef:
Deempje, welkom (terug?) laat je weten hoe het is gegaan?

Roosje, hoe veel punten had je in de tweede proef?

Veertje, zo te lezen blessureleed? Hopelijk kun je eind dit jaar je debuut maken :j

Mijn debuut stond gepland op 16 oktober maar ze is vorige week ziek geworden. Ze leek hersteld maar gister op de keuring bleek ze nog erg mat... ze krijgt dus nog wat extra tijd. Hopelijk kan het debuut wel door gaan... :o

180 punten :+ , had lager verwacht maar blijkbaar was het toch nog niet zo slecht haha.

Beterschap met je pony!

Nette punten voor de eerste keer Deempje!

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 10:17

Maaike schreef:
Linda dat kan ik me voorstellen dat het lastig is om te oefenen. Je instructie zal vast wel kunnen aangeven of jullie klaar zijn voor de B toch? Daar zou ik op vertrouwen, niet op de youtube filmpjes ;)

Absque_dubio daarom starten we maar gewoon onder zijn officiele naam :)) al is dat steeds wel even nadenken met aanmelden bij de jury ;)

Roosjenat succes!!

Hoe doen jullie dat trouwens, melden jullie je bij de jury voordat je je proef gaat starten? Of doet je voorlezer dat? Of meld je je helemaal niet?

Ik meld me niet, rijd de proef uit mijn hoofd en ben alleen. En bij de dinsdag wedstrijden hier, zit de jury heel hoog dus word het lastig haha.

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 19:05

Wij mogen L1 :D

Vandaag best fijn kunnen rijden, het mag allemaal nog wat netter maar dat komt vanzelf.

22 oktober is onze debuut gepland.

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-19 06:50

Melissa, Veel succes/plezier morgen!

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 19:44

Ik heb geen tips voor je maar ik snap dat het best onhandig is met zoveel paarden in een 20 x 40 rijbak.

Heb ik weer geluk dat ik mijn eigen plekje heb en ook in mijn eentje een rijbak deel haha.

Moet wel zeggen dat wanneer ik op wedstrijd ben het wel lastig vind met anderen in een rijbak, omdat je dat natuurlijk niet gewend bent.