B parcours met barrage word ineens b zonder

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
paschester
Berichten: 124
Geregistreerd: 02-05-09

B parcours met barrage word ineens b zonder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-19 21:30

Hoi allemaal,

Ben even benieuwd naar jullie mening.
Via knhs heb ik ingeschreven voor een b parcours met barrage, ook betaald hiervoor. Blijkt tijdens parcours verkennen dit veranderd te zijn naar b op stijl dus zonder barrage wat ik erg jammer vind.
Nu is het zo dat de startlijst op de ochtend zelf om 6.30 uur nog is aangepast waar die wijziging niet in stond. Ook zijn er op de dag zelf veel 2de bb starts bij gekomen waardoor de b dus veranderd word. Nu ben ik benieuwd of dit zomaar elke keer kan, je weet niet of je nu rijd wat je graag zou willen. Er waren meerder concoursen hetzelfde weekeind en had dus graag een parcours met barrage gereden maar kon dus nu niks meer veranderen hierdoor. Hoe weet ik nu zeker dat ik b met barrage heb waar ik voor inschrijf?

suikermeisje

Berichten: 8344
Geregistreerd: 19-05-08
Woonplaats: Tiel

Re: B parcours met barrage word ineens b zonder

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-19 11:36

Als het volgens KNHS vraagprogramma met barrage is, is die rubriek uitgeschreven en lijkt mij dat ze dat niet kunnen aanpassen.
Dat er mensen bij komen is altijd zo in het springen en ik zorg er altijd voor dat ik er niet te lang van te voren op zit. Scheelt een hoop.

BigOne
Berichten: 38193
Geregistreerd: 03-08-09

Re: B parcours met barrage word ineens b zonder

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-19 11:54

Word wel vaker gedaan, hebben ze gewoon te veel deelnemers ingeschreven en op stijl kost veel minder tijd dus kunnen ze er meer laten springen, kassa.

Zoeterbraake
Berichten: 20
Geregistreerd: 16-05-16

Re: B parcours met barrage word ineens b zonder

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-19 11:01

Mij lijkt dat ze niet zomaar mogen veranderen maar denk idd dat ze teveel deelnemers hebben ingeschreven

Kaitlyn

Berichten: 9726
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: Veluwe

Re: B parcours met barrage word ineens b zonder

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-19 11:09

Je rijdt in de B sowieso op stijlpunten. Echter mag een vereniging niet ineens het uitgeschreven vraagprogramma veranderen van met barrage naar zonder barrage. Het enige dat je wellicht kan doen is dit aankaarten bij de KNHS.

Vaak maakt het inschrijfgeld overigens niet uit, wel of geen barrage.