Zitcompetitie 2019

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
lenavoske
Berichten: 94
Geregistreerd: 16-01-13

Zitcompetitie 2019

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-19 21:01

Hij komt er weer aan!! De zitcompetitie, doen jullie ook mee dit jaar?



lenavoske
Berichten: 94
Geregistreerd: 16-01-13

Re: Zitcompetitie 2019

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-19 19:55

Leuk!! Wij hebben zeer waarschijnlijk geen voorronde, omdat er niet zo heel erg veel aandacht meer voor is. Een aantal meiden wilde toch meedoen, dus toen heeft de manege toch maar aangemeld. Wij gaan waarschijnlijk naar de manege in Nieuw Vennep (weet ff zo gauw de naam niet meer). Lekker ver rijden, maar wel weer wat nieuws!!

lenavoske
Berichten: 94
Geregistreerd: 16-01-13

Re: Zitcompetitie 2019

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-19 19:01

Ik doe ook mee in 4! Vorig jaar tot de regio gekomen, jaar ervoor tot de kwart. Ben benieuwd hoe het dit jaar gaat, maar ik vind het vooral altijd een hele leuke dag!

lenavoske
Berichten: 94
Geregistreerd: 16-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-19 15:40

Juttertje88 schreef:
Mijn manege gaat naar Meers paarden Centrum. eerder had ik gereageerd met Beukers omdat dat op onze manege site stond maar dit klopt dus niet.
Wie ga ik zien bij Meers paarden Centrum? :)


Wij!! Voor ons mega ver rijden, maar in het oosten is er sowieso niet zo veel. Wij zijn er nog nooit geweest, dus ik ben benieuwd!

lenavoske
Berichten: 94
Geregistreerd: 16-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-19 10:35

Melewel94 schreef:
Wij gaan naar Rosmalen. Laatste keer dat ik mee deed waren we daar voor de kwart finale. Hopelijk eindigd het niet zo zoals toen de kwartfinale :')


Vind Rosmalen altijd een beetje een rotzooitje .. Gaat altijd veel fout daar vind ik

lenavoske
Berichten: 94
Geregistreerd: 16-01-13

Re: Zitcompetitie 2019

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-19 16:44

Vorig jaar was de prijsuitreiking wat rommelig bij Rosmalen. En het jaar ervoor hadden ze een meisje vergeten tijdens de uitreiking, dus die dacht dat ze door was, en er waren allemaal mensen door elkaar heen gehaald. Wel vind ik de ponys en paarden er daar goed uit zien, en ik had toen echt n mega fijne!!

Ik ben benieuwd naar Meers, de paarden en de organisatie!

lenavoske
Berichten: 94
Geregistreerd: 16-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-19 19:04

Melewel94 schreef:
lenavoske schreef:
Vorig jaar was de prijsuitreiking wat rommelig bij Rosmalen. En het jaar ervoor hadden ze een meisje vergeten tijdens de uitreiking, dus die dacht dat ze door was, en er waren allemaal mensen door elkaar heen gehaald. Wel vind ik de ponys en paarden er daar goed uit zien, en ik had toen echt n mega fijne!!

Ik ben benieuwd naar Meers, de paarden en de organisatie!


Oh dat is balen zeg!! De namen door elkaar halen en vergeten... Maar het is ook niet niks, zo een heel evenement organiseren.

Ben benieuwd tegen dan. :')


Zeker waar!! Het kost natuurlijk man en macht om zoiets te organiseren, vind dat de eigenaresse wel altijd vriendelijk en heel erg aardig bleef

lenavoske
Berichten: 94
Geregistreerd: 16-01-13

Re: Zitcompetitie 2019

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-19 09:11

Krijg net het bericht dat we niet meer meedoen dit jaar ... Er is te weinig animo voor en er kan helaas geen instructrice mee ... Super balen!! Ik vind het altijd de leukste wedstrijd van het jaar .. En helaas zit er bij mij ook in de planning om KNHS te gaan starten .. Balen!

lenavoske
Berichten: 94
Geregistreerd: 16-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-19 10:16

Melewel94 schreef:
Ah balen zeg!

Als alles goed gaat met mn nieuw bijrijdpaard ga ik waarschijnlijk ook terug knhs starten, maar eerst die zitcompetitie bekijken :+ vind ik altijd een fijne Eye-opener voor waar is sta met mn houding en balans


Vind ik inderdaad ook altijd!! Maar met mijn pony gaat het dressuurmatig nu heel erg goed, en om dan nog een heel jaar te wachten met KNHS vind ik ergens ook een beetje zonde.

lenavoske
Berichten: 94
Geregistreerd: 16-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-19 13:09

Juttertje88 schreef:
lenavoske schreef:
Ik doe ook mee in 4! Vorig jaar tot de regio gekomen, jaar ervoor tot de kwart. Ben benieuwd hoe het dit jaar gaat, maar ik vind het vooral altijd een hele leuke dag!


Jij ging ook naar meers toch? op wie mag jij zondag? en hoelaat moet je? ik mag op Upacha en moet in de eerste groep



Wij doen helaas niet meer mee :( Voor de manege was het teveel gedoe, te verweg en te weinig interesse. Mega balen, ook omdat ik waarschijnlijk KNHS ga starten

lenavoske
Berichten: 94
Geregistreerd: 16-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-19 22:06

Binkie_Eline schreef:
Hier fijn gereden! Niet door, ik was laatste met 111 punten, maar ik had het verwacht...

Fijne pony, hij was vrij klein maar zat wel erg lekker.

Van onze manege zijn er 3 door naar de kwart finale!


Ik vind het zo gek om te zien hoe per jury de punten wisselen! Ik werd 2 jaar geleden 3e op de regio met 113,5 punt haha

lenavoske
Berichten: 94
Geregistreerd: 16-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-19 08:55

Wie rijdt er op de kwartfinale vandaag? *\o/*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 bezoekers