[HK]Pony's tussen de paarden starten dressuur: Wie nog meer?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
RoosMarije

Berichten: 305
Geregistreerd: 11-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-19 19:50

Vanaf dit weekend ook met een pony tussen de paarden aan het starten! Met een 6-jarige D pony welsh x haflinger kruising. Was haar eerste wedstrijdje. 2x het L1 gewonnen met 198,5 en 210. Erg blij mee :)

Afbeelding


Sammyoo knap dier!
Balen ambre.. Succes met je andere
Shelly: Heeft ie het met alle indoor banen of alleen wedstrijd? Voor mij werkte Take it Easy van Cavalor erg fijn. Vorig jaar mocht ik op Horse Event rijden met mijn 4-jarige. Hij kon op wedstrijd nog wel eens compleet door mijn bit heen gaan/in mijn bit springen en zo ben ik wel eens over een hekje door de losrijring naar de trailers de baan uit gevlogen :Y) Bleek het tussenstuk van mijn dubbel gebroken bit te groot voor zijn kleine mondje waardoor het bit niet goed inwerkte en ik dus niet veel te vertellen had. Met Take it Easy was hij nog steeds heeel scherp (mag ook wel in zo'n bizarre omgeving), maar ik had wel het idee dat hij de spanning wat beter verwerkte ipv ontploffen en we kwamen veilig de baan door :j


RoosMarije

Berichten: 305
Geregistreerd: 11-03-12

Re: [HK]Pony's tussen de paarden starten dressuur: Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 09:42

Bedankt allemaal!

Gave foto’s MysticRider! De verruimingen zijn maar een paar cijfers he. Ik zou proberen om de schade te beperken daar en er niet te veel op te fixeren en punten te rijden op je andere onderdelen.

Succes Robin!

RoosMarije

Berichten: 305
Geregistreerd: 11-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 17:05

Shelly, Ja zeker moeilijk als hij het altijd heeft.. Nee het is geen voer, komt in een spuit. Tryptofaan is de werkzame stof, icm met wat vitamines en mineralen. https://rosruitersport.nl/nl/cavalor-take-it-easy-82194655.html Ik had een losse spuit gekocht voor rond de 17 euro. Je moet dan meerdere keren een beetje geven x aantal uur voor stress situatie. Ik heb het maar 1x gebruikt. Lijkt me wel een duur grapje als je dit vaker nodig heb..

Edit: typo

RoosMarije

Berichten: 305
Geregistreerd: 11-03-12

Re: [HK]Pony's tussen de paarden starten dressuur: Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 13:20

Knappe stippel! Je past er ook goed op :)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 bezoekers