Welke klasse starten?

Moderators: Coby, petraaken, C_arola, Dyonne, Apple

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 09:42

HarleyOly schreef:
Ik heb onderling L1 gereden, iets van 7x nu. Laagste score was 190 punten.

Daar mag je rustig 10 tot 20 punten van aftrekken om het realistisch te maken.

Dat je L1 zou mogen starten mag dus alleen met een FNRS startkaart, zoals in hun stuk hier boven staat. Je zult dus gewoon B moeten starten.

Nies_

Re: Welke klasse starten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 21:52

Je komt heel onaardig over. Deal with it of doe er wat aan.

Nies_

Re: Welke klasse starten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 22:38

Dat is inderdaad beter verwoord.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 23:13

xFanta schreef:
Ik kon uit alle reacties niet echt duidelijk opmaken of L nou wel of niet mocht :’) Vandaar dat ik het nog een keer vroeg. Kan zijn dat het arrogant klinkt maar zo bedoel ik het niet! Heb al 6 jaar lang geen F proeven meer gereden en gewoon de oefeningen voor het Z geoefend voor mijzelf. Nu wil ik niet weer arrogant klinken, maar aangezien Mn paard wijken al met 2 vingers in zn neus doet en alle vliegende wissels ook al zijn bevestigd wilde ik dus weten of ik meteen in het L1 mocht. Zodat ik eerst B kon rijden en ookal heb ik geen 10 wp daar maar gaat het gewoon goed en heb ik het gevoel dat hij L1 prima aankan, ik gewoon door kan gaan. Ookal heb ik die 10 wp niet. Hij houdt ook wel van een beetje uitdaging en dat is de B niet echt voor hem denk ik xD

Ik begrijp je wel hoor. Ik vind B proeven ook niet bepaald leuk. Dat was eens en nooit weer, maar als je paard het echt zo makkelijk doet als jij zegt en je stuurt hem netjes rond heb je in het B zo 2 winstpunten per proef te pakken en in het L1 is die kans dan ook aanzienlijk.

Maak het dan een uitdaging om zo precies mogelijk op de letter te rijden, daar heb je in de hogere klassen alleen maar profijt van. Ik ben zelf afgelopen weekend een M1 proef gestart na 4 jaar wedstrijdpauze en ondanks dat ik beter ben gaan rijden is dat toch echt andere koek. Vergis je daar niet in.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie