Welke klasse starten?

Moderators: Coby, petraaken, C_arola, Dyonne, Apple

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

xFanta

Welke klasse starten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-19 16:59

Hey allemaal!

Ik heb een nieuw paard *\o/*
Harley. Ik wil wedstrijden met hem starten, maar ik weet niet in welke klasse ik mag beginnen.

Heb een F12 diploma. Ik las iets van dat je dan L1 mag starten, maat is dit dan van de KNHS met winstpunten of de zilvere fase van de FNRS?

Harley heeft M2 gelopen met de winstpunten voor het Z.

Wat is de hoogste klasse waar ik hem in kan starten? Heb wel geprobeerd allemaal reglementen door te lezen van de KNHS maar kon echt bijna niks daarover vinden.

Groetjes

xFanta

Re: Welke klasse starten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-19 17:20

Ik heb onderling L1 gereden, iets van 7x nu. Laagste score was 190 punten.

xFanta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-19 18:09

Ja snap dat dat soepeler gejureerd wordt, maar mag ik dus L1 starten of niet?

xFanta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-19 19:59

Bij ons op stal doen ze trouwens niet aan ‘soepel’ jureren bij onderlinge hoor Maar ik ga gewoon rustig B starten

xFanta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-19 21:20

@nini_roosje

Ik mag hopen dat je wat respect hebt voor anderen? Misschien kun je de volgende keer in plaats van een grote mond te hebben, beter nadenken over hoe je normaal & respectvol over kan komen?

Alvast bedankt hè

xFanta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-19 21:48

Hoe bedoel je?

Ik vind het nogal beledigend dat iemand tegen mij zegt dat als ik denk dat ik zo fantastisch ben dat ik dan maar de KNHS moet bellen en zeggen dag ik Z1 wil gaan rijden. Zij kent mij helemaal niet.

xFanta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-19 21:53

Hoezo kom ik onaardig over? Zou je even dat stukje willen citeren? Ik bedoel het namelijk niet onaardig

xFanta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-19 22:54

Ik kon uit alle reacties niet echt duidelijk opmaken of L nou wel of niet mocht :’) Vandaar dat ik het nog een keer vroeg. Kan zijn dat het arrogant klinkt maar zo bedoel ik het niet! Heb al 6 jaar lang geen F proeven meer gereden en gewoon de oefeningen voor het Z geoefend voor mijzelf. Nu wil ik niet weer arrogant klinken, maar aangezien Mn paard wijken al met 2 vingers in zn neus doet en alle vliegende wissels ook al zijn bevestigd wilde ik dus weten of ik meteen in het L1 mocht. Zodat ik eerst B kon rijden en ookal heb ik geen 10 wp daar maar gaat het gewoon goed en heb ik het gevoel dat hij L1 prima aankan, ik gewoon door kan gaan. Ookal heb ik die 10 wp niet. Hij houdt ook wel van een beetje uitdaging en dat is de B niet echt voor hem denk ik xD

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie