Welke klasse starten?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Paris_
Berichten: 2121
Geregistreerd: 12-03-12

Re: Welke klasse starten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-19 17:09

Gewoon lekker in de B beginnen. Manegeproeven zijn niet te vergelijken met de knhs, en daarom kun je ook niet instromen in een hoger niveau.

Met je F12 diploma mag je met een manegepaard inderdaad KNHS starten. Dit staat op de site:

1. Startgerechtigdheidsbepalingen voor FNRS-startkaarthouders dressuur:
a. Het F8-diploma van de FNRS geeft de FNRS-startkaarthouder het recht te starten
in de dressuur klasse B. De promotie naar de klasse L1 vindt plaats conform de promotie- en degradatieregeling van de KNHS.
b. Het F12-diploma van de FNRS geeft de FNRS-startkaarthouder het recht te starten
in de dressuur klasse L1. Promotie is niet mogelijk. Na het behalen van 20 winstpunten kan de FNRS-startkaarthouder alleen in de wedstrijdsport verder met een combinatiegebonden startkaart.



Paris_
Berichten: 2121
Geregistreerd: 12-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-19 17:36

HarleyOly schreef:
Ik heb onderling L1 gereden, iets van 7x nu. Laagste score was 190 punten.


Ik heb wel eens ruim boven de 200 gehaald met onderlinge. Geloof me; dat was mijn proef bij lange na niet waard. :')

Onderlinge is imo een manier om wedstrijden een wat positiever/leuker imago te geven. Dus weinig punten of zelfs geen 'winst' wordt bijna niet gereden ;)

Edit: Buiten dat je niet eens L kúnt starten, denk ik dat je van een koude kermis thuis komt. FNRS en KNHS is niet te vergelijken.
Laatst bijgewerkt door Paris_ op 24-03-19 17:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Lena82, Trendiction en 11 bezoekers