Beginnen met wedstrijden: Wat komt er allemaal bij kijken?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 6625
Geregistreerd: 28-08-12

Re: Beginnen met wedstrijden: Wat komt er allemaal bij kijken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 18:33

Wat leuk dat je wedstrijden wil gaan starten! :j Ik kan het je alleen maar aanraden, want ik vind het zelf erg leuk.

Je moet inderdaad lid zijn van een rijvereniging en een startkaart aanvragen bij de KNHS. Je moet ook lid zijn van de KNHS, maar dat ben je vaak automatisch via de rijvereniging/de startkaart.

Vervolgens kun je je tegenwoordig relatief eenvoudig voor een wedstrijd aanmelden via mijnknhs.nl. Je kunt dan in de agenda wedstrijden in de buurt zoeken en vervolgens gewoon online inschrijven voor de juiste klasse. Ongeveer een week voor de wedstrijd (vaak) komen de startlijsten online. Meestal kun je die vinden op startlijsten.nl, soms ook op de site van de manege waar de wedstrijd is.

Doorgaans is er een ringmeester aanwezig die inderdaad je naam roept als je de baan in mag. Vaak is het wel ook handig om van tevoren even te vragen bij welke combinatie ze nog zijn, zodat je ook een beetje een inschatting kunt maken hoe lang je nog kunt inrijden.

Ik weet trouwens niet waar je vandaan komt, maar wellicht is het een idee om een keer mee te gaan met iemand om te kijken hoe zo'n dag er uit ziet? :D

1 april, wat een dag! Of toch een nacht?


Volg ons ook op instagram: @elfinadja! <3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 bezoekers