Moderators: C_arola, Dyonne, balance, Nicole288, Neonlight, Coby, Sica
cp112 schreef:Omdat ik er via de knhs niet heel veel wijzer uit wordt hier nog even de vraag.
Wat mag of moet je nu precies qua kleding aan tijdens de dressuur proef van het mennen?
Ik heb binnenkort mijn eerst wedstrijd en tot nu toe altijd alleen maar onder het zadel dressuur gestart dus die wedstrijd outfit heb ik nog gewoon. Is dit oke ook voor het mennen? Of zien ze liever geen witte broek bijvoorbeeld?
Ik las wel dat een menschort geen verplichting meer is. Hoewel dat voor wat ik nu zo kan vinden misschien nog wel de makkelijkste oplossing is
Ik men overigens altijd met cap.
Muronia schreef:Ik lees graag even mee. Ik snap ook nog niet helemaal hoe dat zit. En de beschrijving van de knhs... jas.. bedoelen ze een rij-jasje of een andere jas? Wat voor schoenen, zijn daar ook richtlijnen voor? Cap snap ik, maar de rest precies?
Muronia schreef:Dus donkere schoenen/broek en de bovenkleding iets van een colbertje met een blouse/wedstrijdshirt/colshirt eronder, liefst matchend met de wagen qua kleur. Cap. Handschoenen wel zo netjes, maar niet verplicht. Schort niet verplicht (wordt die wel graag gezien of maakt dat echt niet uit)?
De menner en de groom moeten ook matchen qua kleding of?
Gebruikers op dit forum: Aries_31 en 3 bezoekers