Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
scooby09 schreef:ha Billy klinkt het heel erg dat ik nu pas door heb wie je bent.![]()
![]()
En dan post ik op dit moment zo weinig op de socials door omstandigheden hahah
billy3105 schreef:scooby09 schreef:ha Billy klinkt het heel erg dat ik nu pas door heb wie je bent.![]()
![]()
En dan post ik op dit moment zo weinig op de socials door omstandigheden hahah
![]()
Zag een flinke inschrijvingen voor Ermelo volgende week! En ook bijna 30 impuls ruiters. Super tof dat er toch zoveel stiekem interesse hebben in de sport!
Zo ontzettend trots op Archie! Ja we waren de laatste finishers maar dat boeit helemaal niks. Ons doel was om de wedstrijd uit te rijden en dat hebben we gedaan met een prachtige vetcard. We hebben zo’n mooi seizoen gehad! Nu al zin in volgend jaar
Januari 2027 is mijn vriend hopelijk afgestudeerd als dierenarts en dan ga ik haar zeer waarschijnlijk laten dekken door een Akhal Teke hengst met als doel een geweldig, langbenig endurance paard
Dat is het leuke, 'spannende' aan endurance maar ook het lastige, dat alles altijd 100% moet zijn. Hopelijk kunnen jullie nog wel gewoon lekker genieten van jullie ritjes 

dus ook de alternatieve wegen zijn bekeken
nou zal het meer zijn als A uitvalt dat B de nieuwe A gaat worden waarschijnlijk. Dus plan technisch maakt het dat wel makkelijker gelukkig.
maar ergens mis ik het rijden wel op dit moment. Maar ze verdienen echt nog even rust, vanaf half december begin ik met 1/2 keer in de week longeren met bijzet / lange lijnen / dubbele longe om alvast wat bovenlijn te kweken. En dan na de jaar wisseling gaan we weer lekker stappen! Februari word mijn draf maand heb ik met mijzelf afgesproken. Ik vind dat ik te weinig draaf in mijn trainingen, dus wil mijzelf verplichten een maand zo min mogelijk galop te pakken in de hoop dat ik de draf zelf wat meer ga appreciëren en dan rollen we zo het seizoen in.