Wedstrijden kletstopic 2024

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

BloemBloem

Re: Wedstrijden kletstopic 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-25 08:52

Precies :D Moeten niet, maar ze wil het heel graag zelf doen, en dat is stiekem wel de
voorkeur van de eigenaren. Al maanden is ze iedere dag met de pony in de weer en stiekem kent
zij haar nu het beste.

Zal je wel al een PB doen :j

Verkoop blijft altijd lastig :(:)

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-25 08:24

Ik schop het topic om hoog, klopt het dat als de pony Z1 heeft gelopen en de ruiter L1 dat je dan
in de L1 kan starten :) ? Begin inmiddels echt te duizelen van al die regels :+ :))

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-25 08:35

Volgens mij wel, dat kan je in de inschalingstabel zien. Hier is het linkje: https://share.google/jR22ANjDYK1XzI8wK

Hier staat alles stil nu aangezien ik een paar dagen geleden mijn knie dusdanig verdraaid heb dat ik er helemaal niet meer op kan staan :( Dus momenteel is het lopen met krukken en afwachten tot de zwelling weg is zodat ze kunnen beoordelen hoe erg de schade is.

Wel van de week nog een gave 'wedstrijd' gedaan. Was vanuit Graziozo waarbij je een clinic rijdt en degene die het best coachbaar is kon een zadel winnen. Ik had een clinic van Madeleine Witte-Vrees en heb weer genoeg huiswerk meegekregen. Ook wel een paar oefeningen gekregen dat je echt wel met de neus op de feiten gedrukt wordt dat je paard toch niet zo voor elkaar is als je denkt (een rechte lijn galopperen op de A-C lijn was bijvoorbeeld toch nog erg lastig, terwijl we dat wel vaak genoeg doen op de binnenhoefslag bijvoorbeeld). Overigens heb ik geen zadel gewonnen, maar ik ben wel een super leuke ervaring rijker én heb veel goede tips gehad :D

Volg je mee? Veulens in 2024 <3
[KS-MK] Arabierveulentjes verwacht

ElinaSK

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-25 14:41

Hier even stil geweest, maar wel meegelezen. Lees dat er al weer goeie resultaten zijn gehaald. Mijn teen geneest gelukkig goed. Zit nu een poos in Noorwegen met vakantie, na mijn
vakantie hoop ik weer een keer te kunnen starten.

Balen zeg goldenarrow, hopelijk snel weer opgeknapt.

"You better run away while it let us. 'Cause like it or not everyday we get a little better at jealousy"

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-25 15:28

Oei hopelijk valt t mee Goldenarrow !
Lekker , op vakantie in Noorwegen. En daarna weer starten.

Zouden vandaag op wedstrijd gaan, maar t is warm en toen werd het een buitenrit vanmorgen vroeg ipv 2 proefjes om 13u10 en 15u30 (!). Zouden kür rijden. Maar dat komt wel weer n keer.

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-25 14:35

Ai GA, dat is niet fijn. Hopelijk valt de schade mee.
Ik heb op dit moment ook niks gepland staan. Nu op de terugweg van een lang weekend aan zee en over 3 weken gaan we op vakantie. Ik denk dat ik ergens eind Augustus weer ga.

Catch My Star B+12 l L1+10 l L2+12 l M1+4 :)
Volg onze avonturen op Instagram

kimwilliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-25 15:13

beterschap goldenarrow!
en wat lekker, ik hoor iedereen over vakantie! hier zit het helaas er nog even niet in.

21 juni hebben wij onze 2de keer kur op muziek gereden en werden we wederom overall kampioen van de kur!!! en kregen we onze eerste sjerp *\o/*

Afgelopen weekend hadden wij een 3-daagse met ook kur op muziek er nog is bij. mevrouw was meer dan aan en heeft ook hoge school laten zien tijdens haar L2 proeven _-:( ik had de eerste dag geen stap alleen maar een hele mooie passage en piaffe bij het halthouden en toen ze uit galop moest stond mevrouw op haar plek zo klein te gallopperen dat we echt maar 2 cm per sprongetje naar voren gingen, en ik kon niet meer verder sluiten dan dat >;) al met al toch nog 2 winst, de dag erna was ze ook weer gigantisch aan en had in alleen nog de piaffe met halthouden en het sluiten en terug naar de draf van de galop wilde ze nog niet helemaal maar na met losrijden paar keer simpele wissels te hebben gereden hadden we de rem er weer op staan zoals altijd. met de kur was ze weer zoals ik haar altijd ken en ze echt in de focus zit. helaas zat ik minder in mn focus en reed ik 4 lijnen en oefeningen door elkaar. was even puzzelen in mn hoofd maar toch alle oefeningen netjes laten zien. we hadden 72% en werden uiteindelijk reserve kampioen ( van de 14 ) met maar 1% verschil op de eerste. de laatste dag was ze top alleen zag ze op 2 plekken wat gelukkig spanning eruit kunnen rijden met 2 oefeningen en super afgesloten. we misten de overall kampioen overwinning op 0.02% en de dagkampioen zaten we een 0.5 punt achter :+ :+ we waren wel heel het weekend steady 2de en de laatste dag wel van onze klasse 2x 1ste. de teller staat nu ergens in de 20 dus hier trainen we door naar de regiokampioenschappen.
foto's heb ik besteld maar nog niet binnen, zodra deze binnen zijn zal ik ze delen van mn power heks dit weekend :D :D :D

-Kimmy Shots-
william Motafko ( v. Nando ) B+14 l1+11 l2+2
Chanorka ( v. tuschinski ) PSG/Inter 1 .. mommy to be : [FA] unforgettable change - Chanorka x Negro L1+12 ( pr 209.5 ) L2 + 22 ( pr 258.8 )
U Never Know C.K.W. 13-06-2024 ( Negro x Tuschinski x Belisar )

melis_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-25 20:55

BloemBloem schreef:
Ik schop het topic om hoog, klopt het dat als de pony Z1 heeft gelopen en de ruiter L1 dat je dan
in de L1 kan starten :) ? Begin inmiddels echt te duizelen van al die regels :+ :))

Je mag dan inderdaad L1 starten, maar B mag ook

Goldenarrow wat balen zeg.. Hopen dat de schade meevalt.
Klinkt als een leuke wedstrijd en een mooie ervaring! :)

Elina fijne vakantie in Noorwegen!

Getup groot gelijk dat je de wedstrijd hebt afgezegd! Heerlijk inplaats naar buiten :)

Kimwilliam je had je handen goed vol dus! Toch een mooie afsluiting en nog hele nette prestaties!

1,5 week terug hebben we de kringkampioenschappen nog gereden, 1e proef werden we 2e met een iets tegenvallende 213, en de andere proef blijven we nog even goed oefenen, we krijgen steeds meer controle maar het is nog niet goed genoeg, daar hadden we 199,5 en middenmoot. Over de 2 selecties en het kringkampioenschap zijn we als 2e geindigd :) Regio mogen we vrij inschrijven, maar die gaan we niet starten, vind niet dat we daar al ver genoeg voor zijn in het Z2.

Gisteren terug gekomen van een heerlijk weekje Oostenrijk, Ken dus ook lekker vakantie. Die heb ik vanmorgen weer opgepakt, ze had er goed zin in :)
Over 2,5 week hebben we de regio met het viertal en eind juli gaan we zelf weer op pad in het Z2 :)

Kendall Platinum - STB STER, SPORT-(DR) v. (Ferguson x Kennedy)B+34 / L1+31 / L2+33 / M1+28 / M2+31 / Z1+30 / Z2+7
Iquinara (Numero Uno x Quidam's Rubin) L2+11 september 2020 verkocht
Donnatelli (Don schufro x Alabaster)Eindstand Z2+7 januari 2018 verkocht naar zweden

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-25 22:55

Klinkt alsof je je handen vol had , Kimwilliam. Doet me aan mijn eerste paard denken. Doe was ook verder afgericht en dat was meestal niet handig :D

Melis: oh heerlijk, lekker op vakantie geweest.
En lekker met 4tal regio rijden, ook leuk !

Geloof , dat we morgen en overmorgen even overslaan. Melden 38 - 40° %)

kimwilliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-25 15:25

hier werden we weer gevraagd voor een kur op muziek voor morgen avond want ze hadden er te weinig en kon het niet doorgaan dus toegezegd. Mag mn rebelse dame nog een keertje dansen met me op de muziek voordat we naar de regiokampioenschappen gaan.

nog wel een foto ontvangen van de ereronde met de kur.
extra leuk met mn nieuwe jasje en kep etc hhahahaaha
Afbeelding

-Kimmy Shots-
Chanorka ( v. tuschinski ) PSG/Inter 1 .. mommy to be : [FA] unforgettable change - Chanorka x Negro L1+12 ( pr 209.5 ) L2 + 22 ( pr 258.8 )

Audesta

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-25 15:27

Prachtige set zeg <3
Veel plezier morgen!

Ik durf even niet in te schrijven wegens de hoge temperaturen en ga volgende week lekker een lang weekend veluwe pakken met paardlief dus daarna zien we wel weer verder. Nog even druk geweest met zadelissues maar die lijken aardig opgelost!

Melzazu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-25 19:19

Even stil geweest. Van alles te doen. Lees altijd wel alles mee. Ik ga even een keer niet op alles nog terug reageren. Hopelijk vinden jullie het niet erg :=

Ik zal weer wat meer aanhaken in dit topic.

Bij mijn paard zitten de vlechten er in ieder geval al in zodat ik morgen alleen hoef te knotten want dan starten wij ook weer een keer.
Zinin!

Pluk de dag voor je in een vaas eindigt ~ Loesje

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-25 21:19

Ook hier nog altijd stille meelezer. Overal op reageren lukt helaas niet, maar ik blijf meegenieten van jullie verhalen <3.

Prachtige foto kimwilliam! Ook die van de oud-beijerlandse dressuurdagen waren mooi.
Melis, jij moet trouwens niet te streng zijn op je foto-skills. Vond hem iig erg stoer ogen ondanks de aparte hoek.
GabberGill, fijn cometaar is altijd fijn. Zeker als het even niet zo lekker ging en men toch het positieve heeft gezien.

Zelf mag ik zondag weer meedoen, wordt de eerste keer D7 rijden (MRB proef). Heb een half jaar geen proef gereden omdat ik zo druk was met verhuizen, maar vandaag in de les nog ff geoefend. Wel op een ander paard, gezien mijn priveles op een andere manege is dan waar ik de proef rij, dus was echt ff gericht op mezelf en de lijnen die ik moet rijden. Heb het paard van zondag daar wel in de gewone lessen gereden. Ach, we gaan het zien. Als we maar lol hebben. Komt vast goed :j .

I could write a whole Wikipedia page about why "nothing to hide" is bad reasoning, but I don't have to because it already exists.
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king, and a king ain't satisfied till he rules everything.
~Bruce Springsteen - Badlands, 1978

Melzazu

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-25 14:38

Veel succes morgen Cambionn.

Wij zijn weer thuis. Ik vond het eigenlijk heel lekker gaan maar de jury zag het heel anders en ik had echt lage punten -O-

Wel had ik ook het gevoel dat het met de impuls beter zat en daar waren ze het blijkbaar wel mee eens want daarover had ik nu eens geen opmerkingen.
Het zat hem vandaag vooral in het nageven. Het lijkt wel of we daar maar niet doorheen kunnen komen. Vorige wedstrijd met die gekke regen en wind wat echt niet zo lekker ging naar mijn idee had ik nog betere punten gereden. Soms snap ik er niks van :roll:

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-25 22:26

Mooie set Kimwilliam!

Melzazu, dat geeft toch niks? Iedereen heeft weleens een drukke tijd. Dan is bokt bijzaak.
Wat jammer dat het gevoel niet bij de punten past. Soms is het gewoon niet te snappen, dat is het nadeel van een jurysport. Ik heb het ook weleens gehad. Dan sta je raar te kijken als de het protocol ziet. Gauw vergeten en door naar de volgende. Komt vast goed :)

Succes morgen Cambionn!

Catch My Star B+12 l L1+10 l L2+12 l M1+4 :)
Volg onze avonturen op Instagram

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-25 23:23

Da's jammer Melzazu. Zeker als het protocol niet klopt met je gevoel, en de scores lastig te plaatsen zijn. Het blijft toch een jurysport, en vaak ook met steeds andere jury's. Zou misschien niet uit mogen maken maar in de praktijk zal dat altijd wel verschil maken. Gelukkig zie je zelf wel verbetering van je blij mee kan zijn, en verbeterpunten waar je daar lekker mee bezig kan voor de volgende.

I could write a whole Wikipedia page about why "nothing to hide" is bad reasoning, but I don't have to because it already exists.
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king, and a king ain't satisfied till he rules everything.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-25 08:57

Melzazu, denk maar zo: de aanleuning kan niet verbeteren zonder impuls. De 1e stap heb je nu ook op wedstrijd gemaakt, die 2e komt wel. Op wedstrijd rijd je altijd op een minder percentage van je kunnen, dus dat je de impuls goed hebt kunnen houden is juist enorm goed! Niet vergelijken met andere wedstrijden, je weet niet wat deze jury toen had gegeven of die jury nu, het zijn altijd andere proeven qua beeld. Zelfs als het dezelfde proef is die je rijdt, er zijn altijd dingen die anders gaan. Net als dat het gevoel anders kan zijn als het beeld en wij als ruiters een proef beoordelen op wat er beter of slechter ging vergeleken met andere keren en een jury alleen naar dat moment kijkt. Het is vervelend, maar je hebt juist een grote stap gemaakt! :(:)

Cambionn, afwijkingen in jureren hoort gewoon. Met officiële wedstrijden heb je echt zo goed als altijd andere juryleden. Zeker als je naar verschillende locaties gaat. Je komt soms dezelfde tegen, omdat die nu eenmaal in dezelfde regio zitten en helemaal als je hoger komt zijn er minder juryleden om uit te kiezen. Maar hoezo zou het niet uit mogen maken? Er zijn zoveel punten waar een jury op moet beoordelen en ieder jurylid let op net een ander ding meer van de basis, terwijl die beide dingen belangrijk zijn. Pas als je voor precies dezelfde proef bij de ene 70% zou krijgen en bij de ander 55% gaat er wat fout. Zelfs plaatsing zegt niks, als je bij de ene 1e staat en bij de ander laatste maar de punten liggen redelijk bij elkaar (en op 30 onderdelen heb je zonder rare dingen al makkelijk 15 punten verschil, ook door verschillende plekken vanaf waar ze beoordelen). Het zegt ook helemaal niks over het jureren als een rubriek geen winst heeft of alleen de nummer 1 of 1 en 2, terwijl mensen dat wel vaak gebruiken om een juryljd als streng weg te zetten.
Maar als het al niet dezelfde proef is die ze beoordelen kan je er al niks meer over zeggen. Want het zijn niet alleen andere juryleden, het zijn ook andere proeven met andere omstandigheden. Geen enkele gereden proef is hetzelfde.

Over een seizoen krijg je altijd gemiddeld de punten die je verdiend. De ene keer te hoog, andere keer te laag en gemiddeld heb je dan wat verdiend is. Want ook te hoog komt geregeld voor

B + 19 PR 217 / L1 + 24 PR 218 / L2 + 23 PR 212 / M1 + 28 PR 212,5 / M2 + 21 PR 227,5
[PP] [EJL-ITP] Een jaar wat zo goed begon, maar helaas...
[PW] [Volg] Van hoefzweer naar breuk?

Melzazu

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-25 09:06

MyWishMax schreef:
Melzazu, denk maar zo: de aanleuning kan niet verbeteren zonder impuls. De 1e stap heb je nu ook op wedstrijd gemaakt, die 2e komt wel. Op wedstrijd rijd je altijd op een minder percentage van je kunnen, dus dat je de impuls goed hebt kunnen houden is juist enorm goed!

Over een seizoen krijg je altijd gemiddeld de punten die je verdiend. De ene keer te hoog, andere keer te laag en gemiddeld heb je dan wat verdiend is. Want ook te hoog komt geregeld voor

Dank jullie wel voor de opbeurende woorden.

Ik pik er van MWM even 2 stukjes uit.

Het eerste omdat ik dat dus ook dacht: het ene is nu gelukt dan komt het andere er straks bij en valt het ooit een keer wel samen.

En het tweede omdat ik daar ook echt van overtuigd ben. Al met al klopt het gemiddeld genomen gewoon wel.

Ik baalde gisteren even kort een beetje maar het was toch weer een hele fijn en mooie ochtend geweest. We geen met goede moed weer verder trainen. Op naar de volgende wedstrijd!

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-25 12:27

Je mag balen, dat hoort erbij. Maar zoals je er nu naar kijkt is echt enorm goed! Dat zou iedereen zichzelf moeten leren. Je hebt al overwinning door geen opmerking meer over de impuls te hebben, dus wees daar trots op. Jij hebt dat doel in ieder geval afgestreept nu deze proeven!

B + 19 PR 217 / L1 + 24 PR 218 / L2 + 23 PR 212 / M1 + 28 PR 212,5 / M2 + 21 PR 227,5
[PP] [EJL-ITP] Een jaar wat zo goed begon, maar helaas...
[PW] [Volg] Van hoefzweer naar breuk?

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-25 18:08

MyWishMax schreef:
Cambionn, afwijkingen in jureren hoort gewoon. Met officiële wedstrijden heb je echt zo goed als altijd andere juryleden. Zeker als je naar verschillende locaties gaat. Je komt soms dezelfde tegen, omdat die nu eenmaal in dezelfde regio zitten en helemaal als je hoger komt zijn er minder juryleden om uit te kiezen. Maar hoezo zou het niet uit mogen maken? Er zijn zoveel punten waar een jury op moet beoordelen en ieder jurylid let op net een ander ding meer van de basis, terwijl die beide dingen belangrijk zijn. Pas als je voor precies dezelfde proef bij de ene 70% zou krijgen en bij de ander 55% gaat er wat fout. Zelfs plaatsing zegt niks, als je bij de ene 1e staat en bij de ander laatste maar de punten liggen redelijk bij elkaar (en op 30 onderdelen heb je zonder rare dingen al makkelijk 15 punten verschil, ook door verschillende plekken vanaf waar ze beoordelen). Het zegt ook helemaal niks over het jureren als een rubriek geen winst heeft of alleen de nummer 1 of 1 en 2, terwijl mensen dat wel vaak gebruiken om een juryljd als streng weg te zetten.
Maar als het al niet dezelfde proef is die ze beoordelen kan je er al niks meer over zeggen. Want het zijn niet alleen andere juryleden, het zijn ook andere proeven met andere omstandigheden. Geen enkele gereden proef is hetzelfde.

Oh misschien was ik niet duidelijk. Ik ben het met je eens namelijk :j . Bedoelde meer dat in theorie in een perfecte wereld er naar dezelfde punten gekeken hoort te worden (iig van wat ik begreep van mensen die jureren voor KNHS wedstrijden), maar ook juist dat dat in de realiteit nooit zo zou zijn precies om wat jij zegt (en dat is heel begrijpbaar).

Opzich ging het redelijk vandaag. Sommige punten echt niet maar anderen wel. Had geen hoge punten verwacht, hooguit nét een winstpuntje. Maar ik had ook express een paard gekozen waarmee ik nog tegen wat dingen aanloop omdat ik hem zo leuk vind, deed het meer voor de lol en feedback dan voor de winst.

Maar waar ik wel van baal is dat ik wat dingen op het protocol niet snap (en da's voor het eerst, ik score wel eens laag maar normaal snap ik ook wel waarom). Toen ik die terug kreeg waren de cijfers van zowel de naar mijn idee goede als slechte stukken vergelijkbaar waardoor het totaal een nog stuk lager uitkwam dan verwacht. Ik kon sommige opmerkingen ook niet helemaal plaatsen, en degene die jureerde (een bekende op de stal, maar komt tegenwoordig niet vaak meer) was al weg voor de uitrijking dus kon ook geen vragen meer stellen over wat ik precies fout deed :( . Ik bedoel, dat dit de punten zijn prima. Zal ook vast met een reden zijn. Maar ik had wel graag wat meer inzicht gehad waarom de voor mijn gevoel goede punten hetzelfde scorde als de voor mijn gevoel slechte punten. Dan kan ik er van leren namelijk. En normaal kan en mag dat ook.

Toch redelijk blij omdat wat dingen waar we moeite mee hadden vandaag beter gingen. Staleigenaar heeft mijn proef ook gezien, zal haar binnenkort anders eens vragen of ze weet waar het de mist in ging op die stukken (ze was nu te druk). Dan weet ik tenminste waaraan ik dus moet werken :+ .

Nouja, volgende keer beter.

Melzazu

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-25 18:24

Wat jammer Cambionn dat je geen opheldering kon vragen. Altijd jammer als je gevoel anders is dan wat de jury ervan dacht. Wel fijn dat je toch wat dingen had die beter gingen.

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-25 08:09

Wat een prachtige foto Kim! <3

Melazu, balen mag, even dan ;), lekker doorwerken naar de volgende wedstrijd :)

Cambionn, helaas is dat soms zo he, wel vervelend dat je inderdaad geen vragen kon stellen, daar zou ik ook van balen!

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-25 08:13

Dochter is afgelopen weekend aan start gekomen op de regio, wow, we wisten niet
wat we zagen :D := :)) Hahaha, alleen al een doolhof aan ringen, baan verkennen ging ineens niet door waardoor mijn dochter er ruim een uur op zat. We waren overigens één van de weinige zonder instructrice :D :)), en wat een pony geweld, :wow: Fantastisch!

Hierdoor raakte de pijp wel wat leeg, maar man, wat ben ik trots op die twee! Als je drie maanden wedstrijdervaring heb, net uit komt in een nieuwe klasse en dan als 5e overall van je regio mag eindigen ( weliswaar van de 6, maar toch :)) ), dan mag je met recht trots zijn! Ze heeft nog nooit zulke hoge punten gereden ( 189 / 188 in L1 ), wel wat punten verschil tussen de twee juryleden in proef twee maar met, 189, 188, 174 en 181,5 hoef je je nergens voor te schamen dacht ik zo.

En zo lief, na de tweede proef zegt mijn dochter heel zacht: Mam .. ik geloof dat ik moet huilen, en toen ging ze :+, ik zeg wat is er? Ze vertelde me dat ze zo waanzinnig trots was op ons "vuilnisbakje" omdat de pony zo lief is en haar het gevoel geeft altijd extra hard haar best te doen.

Nu staat die lieve schat officieel te koop ( tenminste als we echt een goed huis vinden ), en maak ik mij heel hard om voor haar een forever home te vinden, want dat verdiend die pony zo!

kimwilliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-25 12:40

hier zaterdag de kur gereden en dit keer kon ik mij niet echt vinden in het commentaar. Middendraf moest overtuigender. gelukkig heeft mn vriend het gefilmd en heb ik het terug kunnen kijken. ze strekt voledig vuit de schouder naar voren, been is echt gestrekt en zelfs haar hoef krijgt zo'n klapje erin. achterbeen zit onder de massa en trekt goed onder en aan. vanuit de hoek recht gesteld en ze ging echt zitten en nam deze passen. met terug rijden echt haar op het achterbeen terug kunnen rijden haar terug naar klein en simpel kunnen rijden. Voor mij dus ook geen idee waar ik overtuigender moet rijden :) zeker niet in een L kur hahahaha maar goed ook deze dagen heb je er tussen. nu vanavond les en dan doortrainen voor van het weekend de regio's. ik zie het niet gebeuren dat we ertussen komen maar goed ik neem voor het eerst deel aan de regio's en doe het voor de ervaring :D

-Kimmy Shots-

melis_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-25 23:17

Melzazu balen dat je gevoel niet overeen kwam met de punten.. Maar blijf vast houden aan je gevoel, en fijn dat de impuls wel goed was nu! Alles stapje voor stapje

Cambion wat jammer dat je niet even meer met de jury kon praten.

Bloembloem wat hebben jullie een mooie ervaring gehad op de kampioenschappen! Lekker van nagenieten en inderdaad opzoek naar een heel fijn huisje voor de pony.

kimwilliam een mooie ervaring in de Kur!
Succes met voorbereiden voor de kampioenschappen!

Kendall Platinum - STB STER, SPORT-(DR) v. (Ferguson x Kennedy)B+34 / L1+31 / L2+33 / M1+28 / M2+31 / Z1+30 / Z2+7
Iquinara (Numero Uno x Quidam's Rubin) L2+11 september 2020 verkocht
Donnatelli (Don schufro x Alabaster)Eindstand Z2+7 januari 2018 verkocht naar zweden