Adventskalenders

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
cursebreaker

Berichten: 11457
Geregistreerd: 10-12-06

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-22 15:49

Leuke dingen komen er al langs! Ik heb nog niet zoveel bijzonders om te laten zien hihi. Het gros van mijn kalenders beginnen later in de maand pas. Al kan ik wel laten zien wat m'n zoontje heeft gehad in de eigen gemaakte kalender so far:

Afbeelding
- Real Madrid beurs
- Wist je dat? Scheurkalender
- 4 op een rij spelletje van hout met balletjes

Ik heb dan wel nog de milka chocolade advent gestart, die van pukka thee en die van de dieren met de snoepjes/gedroogde snacks maar dat is al opgegeten en gedronken dus geen foto's van O:)

Iris82

Berichten: 39849
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-22 16:55

Pff ik heb toch wel ruzie met mijn Yankee Candle kalender. Ik krijg de kaarsjes er niet uit zonder het vakje open te breken, mn nagels in de kaars te zetten en m eruit te breken. Beetje jammer. :=

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-22 17:23

Iris82 schreef:
Pff ik heb toch wel ruzie met mijn Yankee Candle kalender. Ik krijg de kaarsjes er niet uit zonder het vakje open te breken, mn nagels in de kaars te zetten en m eruit te breken. Beetje jammer. :=


Oh herkenbaar, heb jij ook de middelste variant? Ik kreeg de eerste er nog wel uit, maar gisteren vroeg ik me echt af of iemand dit voor elkaar kreeg zonder de hele kalender te slopen :=

Iris82

Berichten: 39849
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-22 17:59

Yep. Exact die. We hebben t hier met 3 man geprobeerd. :')

_Floortje

Berichten: 1349
Geregistreerd: 06-04-14
Woonplaats: Brabant

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-22 12:39

Pincet, stokjes? Duwen vanuit de achterkant van de kalender? Jullie zullen dat vast al geprobeerd hebben… Zonde van de kaarsjes wel :(:)

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-22 13:40

Iris82 schreef:
Yep. Exact die. We hebben t hier met 3 man geprobeerd. :')


Ik heb op die van gisteren 1 poging gedaan en toen gedacht laat maar, ik zie je wel tegen de tijd dat ik de hele kalender kan slopen :')

Bagheera_206

Berichten: 25894
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Kennemerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-22 08:04

Inmiddels al weer dag vijf. :D

Spoiler:
Dit jaar zitten er ook een paar steeksleutels in.

Afbeelding

Lucia88

Berichten: 529
Geregistreerd: 06-06-15

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-22 08:30

Heeft er nog iemand de beeztees katten adventskalender en ook al echt 5 dagen dezelfde snoepjes, en vooruitgespiekt, de komende dagen ook? Op de achterkant staan veel meer variaties...en inmiddels vinden mijn katjes ze ook niet meer speciaal ;)

nevica

Berichten: 1001
Geregistreerd: 21-11-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-22 10:30

Ik vind tot nu toe de Pickwick kalender eigenlijk nog het leukste. Maar 10 euro, een vraagje erbij, elke dag 2 zakjes en elke dag unieke smaak. Zo simpel maar heb er echt plezier van. :Y)

heleen06

Berichten: 568
Geregistreerd: 12-03-06
Woonplaats: in het weekend vlakbij Assen/doordeweeks in Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-22 12:42

Lucia88 schreef:
Heeft er nog iemand de beeztees katten adventskalender en ook al echt 5 dagen dezelfde snoepjes, en vooruitgespiekt, de komende dagen ook? Op de achterkant staan veel meer variaties...en inmiddels vinden mijn katjes ze ook niet meer speciaal ;)


Wij hebben deze voor de hond. Tot nu toe ook dezelfde snacks, wel in een ander kleurtje. Onze hond hoor je niet klagen, al kreeg hij een maand dezelfde snack.

Marjo

Berichten: 37226
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-22 13:20

Lucia88 schreef:
Heeft er nog iemand de beeztees katten adventskalender en ook al echt 5 dagen dezelfde snoepjes, en vooruitgespiekt, de komende dagen ook? Op de achterkant staan veel meer variaties...en inmiddels vinden mijn katjes ze ook niet meer speciaal ;)

Die had ik vorig jaar. Elke dag dezelfde inderdaad... alleen een ander vormpje :')

lynnXtubbie

Berichten: 688
Geregistreerd: 30-07-10
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-22 13:38

Hier hetzelfde met de honden kalender van beeztees :')

_Floortje

Berichten: 1349
Geregistreerd: 06-04-14
Woonplaats: Brabant

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-22 13:41

Zijn er mensen die het leuk zouden vinden om de inhoud van de zelfgemaakte kalenders ook mee te krijgen? :) Ik zou dat van anderen ook wel leuk vinden, en kan eventueel onze inhoud ook delen!

Lucia88

Berichten: 529
Geregistreerd: 06-06-15

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-22 13:56

O, ja de beeztees vd hond hebben we ook maar die heeft wel afwisseling! Die vd katten helaas niet, en die vinden dat nou juist zo belangrijk :o

pluisbeer

Berichten: 960
Geregistreerd: 16-09-04
Woonplaats: cuijk

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-22 14:44

Ik vond de notenshop vandaag echt een flop

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-22 14:45

pluisbeer schreef:
Ik vond de notenshop vandaag echt een flop


Oh god, ik ben heel benieuwd, ga hem meteen open maken, voor mij zat er dankzij glutenintolerantie al heel weinig bij tot nu toe (ik had veel meer echt noten verwacht toen ik bestelde) :=

Spoiler:
oke er stond wel bij dat er zoiets in zou zitten, alleen dacht ik een waardebon geen kortingscode, maar ik vind het vooral vaag, staat nergens op wat voor korting het dan precies is enzo. :=

Edit2: uitgeprobeerd en lijkt erop dat het een vaste waarde van 5 euro is zonder minimum besteding.

pluisbeer

Berichten: 960
Geregistreerd: 16-09-04
Woonplaats: cuijk

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-22 15:13

Klopt Alwiene, ik heb het gevraagd.

Ik had ook meer noten verwacht. Wel jammer want ik had deze cadeau gedaan aan een vriendin met dat idee.

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-22 19:44

Ja herkenbaar, ik had het deze voorgesteld aan mijn zus met joh is dat niet een leuke kalender voor jou en even laten zien, toen hebben we samen besteld ivm verzendkosten, maar dus beide in de verwachting dat het vooral noten zou zijn, best jammer :=

manonutjuh

Berichten: 3008
Geregistreerd: 12-10-04
Woonplaats: Goeree-Overflakkee

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-22 19:57

Ik heb hem voor mijn man gekocht. Die is alleen van het hartige dus hij is ook nog niet erg enthousiast

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-22 20:16

Ik dacht gisteren en vandaag heel even dat er
Spoiler:
noten in de notenshop kalender zaten, vandaag is dat technisch gezien dan wel zo maar kan niet zeggen dat ik nu wel ineens heel tevreden ben ofzo -O-

fohadie
Berichten: 4291
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-22 22:46

Alwiene schreef:
Ik dacht gisteren en vandaag heel even dat er
Spoiler:
noten in de notenshop kalender zaten, vandaag is dat technisch gezien dan wel zo maar kan niet zeggen dat ik nu wel ineens heel tevreden ben ofzo -O-




En ik dacht juist gister en vandaag:
Spoiler:
jeej, eindelijk iets hartigs voor de mensen die van hartig houden.


Ik ben juist niet ontevreden met de kalender. Hoopte juist dat het gevarieerd zou zijn. Je hebt ook zoveel nootjes en zoutjes. Beetje
Spoiler:
chocola
als afwisseling vind ik helemaal niet erg. Maar dat heb ik nu wel genoeg gehad,dus op naar de nootjes en pinda,s. *\o/*

Alleen wat er op 5 december inzat vond ik een teleurstelling. Doe dan dat en een zakje nootjes oid erbij. Ik mag van mezelf elke dag een zakje en nu had ik dus niets. Hoop niet dat ze het zelfde geintje flikken met kerst. :+

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-22 23:32

Nou ja ik wist dat ik een gok nam vanwege mijn glutenintolerantie, maar door de inschatting van vooral noten had ik niet aan zien komen dat ik van de eerste 7 dagen wel 1 dag iets heb kunnen gebruiken. Nou ja en 5 december dan maar dan moet ik eerst meer geld uit gaan geven. :+

fohadie
Berichten: 4291
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-22 23:54

Alwiene schreef:
Nou ja ik wist dat ik een gok nam vanwege mijn glutenintolerantie, maar door de inschatting van vooral noten had ik niet aan zien komen dat ik van de eerste 7 dagen wel 1 dag iets heb kunnen gebruiken. Nou ja en 5 december dan maar dan moet ik eerst meer geld uit gaan geven. :+



Ja, maar in verschillende noten kan idd iets van gluten zitten. Ik weet niet wat jij in gedachten had? Ik dacht zelf aan: chocola, pindarotsje,suikerpinda,s borrelnootjes, pistachenootjes, rijstzoutjes, enz. Dus tot nu toe ben ik wel tevreden. Al heb je heel veel soorten noten en pinda,s ook zonder gluten natuurlijk.

pradadaan

Berichten: 4666
Geregistreerd: 13-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 00:24

Ik ben tot nu toe echt nog niet ontevreden over de notenshop. Ik en mijn moeder hebben hem beide en zij vind de choco pepernoten niks en ik dat zakje van gister niks. Dus hebben we geruild. Helemaal prima en benieuwd naar de rest! :j

Eilish
Berichten: 3018
Geregistreerd: 01-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 01:32

Ik ben heel blij met mijn puzzel adventskalender, die heb ik voor het eerst.

Er zitten 24 doosjes met ieder 42 bij elkaar horende puzzelstukjes in. Samen vormen die 24 delen opeenvolgend een puzzel van 1008 stukjes.

Afbeelding