2021 na 7 jaar weer 2 vossen op de weide

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

2021 na 7 jaar weer 2 vossen op de weide

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-21 19:26

Hallo,

Voor ons begon 2021 neit echt fijn, flint had een vriend die in januari door verschillende reden van de ene op de andere moment vertrokken is, ik zat ook in een opleiding waarbij ik werk en school combineerde waardoor het meer genieten was dan echt rijden:
Afbeeldinghij stond niet op dat klein stukje, rechts was nog een heel open stuk ;)
in februari lag er sneeuw en heeft flint ook even 'kinderpony' gespeeld (hier zet ik geen foto van ivm niet mijn eigen kind)
Afbeelding
in maart begon de zoektocht naar een nieuw maatje, nu Flint terug op de zomerweide stond en hij andere paarden zag, zagen we dat hij echt eenzaam was.
in april kwam er een pony bij, de 2de vos in het verhaal: Jappe, jappe is niet van ons maar wel een super goed vriendje
Afbeelding
in mei ging ik zoals jaarlijkse gewoonte op strandrit met een manege waar ik vroeger reed
Afbeelding
in juni terug examens, eindwerken, eindstages dus stond het rijden weer even op een laag pitje
in juli werk gevonden dus nog minder tijd, oproep geplaatst voor een verzorgster & hooi binnen gehaald
in augustus niet mega veel gebeurt
in september nieuwe verzorgser & 'schriktraining' met een jas (meer voor de lol)
Afbeelding
in oktober na meer da neen jaar nog eens gesprongen:
Afbeelding
en een fijn buitenritje gemaakt: verzorgster op flint en jappe mee aan de hand:
Afbeelding
in november terug zelf in het zadel in het bos: jappe mocht ook mee ohz waardoor mijn verzorgster dus met jappe reed
Afbeelding
en sinds zaterdag staan ze weer lekker thuis: (ze staan overdag wel gewoon lekker op de weide ;)
Afbeelding

Solistar

Berichten: 768
Geregistreerd: 31-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-21 16:06

Wat een leuk stel, en fijn dat het zo goed klikt dat ze zo te zien samen in 1 stal kunnen staan :-)

Anoniem

Re: 2021 na 7 jaar weer 2 vossen op de weide

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-21 19:03

Bedankt
Flint heeft jaren de stal in de winter gedeeld met een ander paard die eind 2020 is ingeslapen (was 32) jappe is op stal meestal een bang onzeker paardje maar als ze met 2 staan gaat dit prima, lagen maandag ochtend zelfs lekker samen te slapen in de stal