Hoe doen jullie cadeautjes?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Suuszels

Berichten: 7325
Geregistreerd: 19-01-06
Woonplaats: Ridderkerk

Hoe doen jullie cadeautjes?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-12-21 22:28

Afgelopen jaren hebben we met kerst lootjes met de familie gedaan. Prima, behalve dat bijv. Mijn broer zegt: oja ik heb handschoenen gekocht, ik stuur wel een tikkie van €20,-

Ja daar vind ik dus geen klap aan.

Dus ik heb geroepen, dat doen we niet meer, maar nu het alternatief..
Wel lootjes? En dan wel bijv. Erop zetten ik word blij van kaarsen, boeken, warme sokken etc.
Maar niet specifiek ik wil boek X van schrijver Y.
Dan kan ik het zelf ook kopen.

Of gewoon, koop een cadeautje wat je bij de ander vind passen.
Of... Nog wat anders?

Ik ben heel benieuwd hoe jullie dit regelen.

Op zoek naar een fotograaf voor... je bruiloft, newborn, gezin of dier?


Selina

Berichten: 14248
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-21 22:30

Hier via lootjestrekken.nl
Budget afgesproken en je kan daar je verlanglijstje doorgeven (of alleen je interesses)

Mooie foto’s van jouw hond? http://www.simondel.nl

Michelle_

Berichten: 3186
Geregistreerd: 22-01-06
Woonplaats: Rotterdam/Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-21 22:31

Wij trekken lootjes en zetten daar een paar dingen op die we leuk vinden.
Meestal met een online verlanglijstje zodat je weet wat iemand wilt hebben.
En dan kan degene zelf uitzoeken wat hij/zij koopt van het lijstje.

07-07-2017

Supervixen

Berichten: 12807
Geregistreerd: 28-04-11

Re: Hoe doen jullie cadeautjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-21 22:40

Je kunt ook een dobbelspel doen, waarbij iedereen een paar mooie cadeautjes en gekke cadeautjes koopt. Dan rollen met de dobbelsteen. Er staan zat voorbeelden op internet.

Life starts at the end of your comfort zone. Volg me op instagram @trail_running_tessa

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Berichten: 20038
Geregistreerd: 09-08-07
Woonplaats: The world is my playground.

Re: Hoe doen jullie cadeautjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-21 22:57

Hier ook lootjestrekken.nl, en we vinden het zelf dan leuk om een gedicht en en vaak ook wel een suprise te doen. We zetten er specifiek op wat we willen, en dan 3 dingen zo blijft het toch een verrasing. Ik heb zelf liever nietdat een ander iets moet verzinnen. De anders stress wat te bedenken en ik krijg dan een grappige doch nutteloze gadget ofzo terwijl er misschien wel iets anders was voor dat bedrag wat ik oprecht kon gebruiken. Het gaat meer om het gedicht dan het kado.

en soms weet je nog iets extra's. Ik had bv niet mijn moeder getrokken maar omdat zij altijd moppert op mijn versleten paardenrtuien had ik een kapotte trui samen met een schaar ingepakt. Ook omdat zij ooit toen we klein waren de versleten pyama van mijn vader kapot had geknipt en ingepakt. Er was uiteraard ook een pakje met nieuwe pyama, maar mijn zus was zo geschrokken dat piet zomaar binnen was gekomen en die pyama stuk had geknipt, dat we hier jaren later nog lol om hebben. Dat zijn imo de beste kado's.


Amber_anne

Berichten: 6894
Geregistreerd: 09-04-18

Re: Hoe doen jullie cadeautjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-21 23:00

Wij doen gewoon voor iedereen een klein cadeautje die bij die persoon past

lor1_1984

Berichten: 12037
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Re: Hoe doen jullie cadeautjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-21 18:43

Wij doen of een klein cadeautje voor elkaar of een sinterklaasspel waarbij elke speler voor een bepaald budget cadeaus meeneemt en we die onderling winnen en na het uitpakken evt nog ruilen.

Vaak doe ikzelf nog 1-2 kleine cadeautjes bij elkaar in een cadeautasje, dit jaar is het een anaryllisbol en een geurkaarsje in glas, kost mss €3,- per persoon ex verpakking maar wordt zeer gewaardeerd.

En ik geef mezelf altijd een bult kerstcadeaus, vaak dingen die ik nodig heb maar normaliter niet snel koop.

6+3=9, but so does 5+4.
The way you do things isn't always the only way to do them.
Respect other people's way of thinking.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Sun, GoogleAdsense, Iselda, Kairos, Lous, SemrushBot en 166 bezoekers